• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Bij het nieuwe knopje "statistieken", rechtsonder met die beker erop, staat dat ik 339 opdrachten heb afgesloten. Aangezien dat er 2 meer zijn dan in mijn signature (handtekening), houd ik liever dat aantal aan.

Je kan het zo zien: ik heb vanaf de start van W2 alle opdrachten afgesloten, behalve die van Hernando's, omdat toen die opdracht bekend werd, ik al de verkeerde keuzes gemaakt had.

Als ik bij mij kijk heb ik er zelfs 344 afgesloten dat zijn er zelfs 8 meer dan mij signature. Dus ik zou dan wel graag weten welke er telt :)
 

DeletedUser

het lijkt me logisch dat je handtekening telt en niet die van de statistieken die statistieken kloppen namelijk van geen kant!
 

DeletedUser

Heb je het over de paginabron die je krijgt als je ctrl+u doet, want daar heb ik al gekeken vond alleen niets :p

Paginabron werkt inderdaad niet ;)
Element inspecteren wel, maar aangezien GC geen regel teller heeft bij Element Inspecteren is dat nog steeds even lastig... Weet niet hoe dit zit bij FF en IE ;)
 

DeletedUser

Paginabron werkt inderdaad niet ;)
Element inspecteren wel, maar aangezien GC geen regel teller heeft bij Element Inspecteren is dat nog steeds even lastig... Weet niet hoe dit zit bij FF en IE ;)

Oke als ik zin heb ga ik gewoon eens tellen :p
 
Code gekopieerd naar notepad++, kwam op 903 regels met 3 regels per quest, maakt exact 301 opdrachten. Handtekening zegt 302, ingame zegt 305. Wat moet ik nou geloven? :)
 

DeletedUser

blijf maar verbeteren heb nu duellevel 324 behaald met een punten aantal van 329.017 een verbetering van mij oude record weer......
Heb er nog steeds zin in...
 

DeletedUser

Code gekopieerd naar notepad++, kwam op 903 regels met 3 regels per quest, maakt exact 301 opdrachten. Handtekening zegt 302, ingame zegt 305. Wat moet ik nou geloven? :)

Goedgekeken? ;p
Een paar regels van de code tellen namelijk niet mee ;)
Maar aangezien jij minder hebt zou dat het probleem eigenlijk niet moeten zijn :blink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan