• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Kick-o-matic script

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

Deleted User - 308552

http://userscripts.org/scripts/show/127554
Hier is de PL versie, lijkt me gemakkelijker dan russisch :p
ik ken de maker en hij wil wel een engelse versie maken en zelfs een NL versie als we de vertaling geven :)
En ze kunnen toch niet controleren of je een greasemonkeyscript gebruikt?

Dude :hmf: Ik heb hem al vertaald met de persoon die het script bedacht heeft :blink: We hebben dus al NL + Engels -.-


De controle mogelijkheden die mods hebben zijn ondoorgrondelijk :rolleyes:

:blink:
 

Deleted User - 308552

:hmf: Altijd eerst lezen, dan pas reageren :rolleyes:

Maareh... Wacht maar ff met gebruiken totdat de support aangeeft dat het goed is, ik wil niet dat jullie een ban krijgen omdat jullie dit script gebruiken :blink:
 

DeletedUser

Dan trouwens toch maar meteen een vraagje aan de mods, hoe kunnen jullie zien of er iemand een niet legaal userscript gebruikt? Lijkt me toch vrij lastig op te controleren.. :p
 

DeletedUser

:hmf: Altijd eerst lezen, dan pas reageren :rolleyes:

Maareh... Wacht maar ff met gebruiken totdat de support aangeeft dat het goed is, ik wil niet dat jullie een ban krijgen omdat jullie dit script gebruiken :blink:

Als je het vertaald hebt uit een andere taal en hij op die community vrolijk gebruikt wordt met toestemming, lijkt het me niet dat de vertaalde versie nog eens naar Innogames gestuurd moet worden voor goedkeuring.


De controle mogelijkheden die mods hebben zijn ondoorgrondelijk :rolleyes:
Doe maar stoer xD
 

Deleted User - 308552

Op .ru wordt het script inderdaad gebruikt, het staat daar ook op het forum, dus het leek mij ook dat je het zou mogen gebruiken :unsure:
 

Deleted User - 308552

Ik wacht inmiddels 6 dagen (4 werkdagen) op een reactie van Inno :hmf:
*kuchkuch*duurtlang*kuchkuch*
en het ligt niet aan de mods :) Maar aan Inno, en als ik me niet vergis worden hun mensen wél betaald en zijn het dus géén vrijwilligers :hmf: Tip voor de mensen bij Inno: doorwerken :mad: Ik word ongeduldig.
 

Deleted User - 308552

Je mag scripts gebruiken zolang ze niks automatisch doen, een premium functie vervangen of een actie in minder klikken kan doen.

Dit is ook het antwoord volgens Marco. Kortom: begin maar met het gebruiken :laugh:
 
Bovenaan