• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Kick-o-matic script

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

Deleted User - 308552

Kick-o-matic script

Dit script is om het rekruteren van spelers eenvoudiger te maken.

Gebruik: Klik op het rangsymbooltje van een speler in de chat, dan opent een popup en wanneer je officier bent kun je hem/haar rekruteren + informatie over de speler zien.
De volgende informatie wordt aangegeven:
- Naam
- Stad
- Alliantie
- Aanwezigheid bij het fort
- Aantal aangemelde mensen
- Levenspunten
- Wapen (en of het wapen het beste is wat de speler in kwestie kan dragen)
- Karakterklasse
- Knopje om de speler op de kaart te laten zien

Wanneer je ook het schermpje van het fg open hebt staan, wordt de speler gemarkeerd (en deze blijft gemarkeerd (bugfix))


Waarom zou je dit script gebruiken?
Je kan heel makkelijk onliners rekruteren voor het fg, zodat je meer voordeel kan verkrijgen vanaf het begin van het gevecht.
 

DeletedUser4468

hmm, mooi gemaakt maar is het ook legaal???
Ik wil namelijk niet dat mijn account nog een keer geblokkeerd wordt..
 

DeletedUser

Scripts zijn naar mijn weten alleen legaal als ze goedgekeurd worden door het Community Management. Zolang niet duidelijk is of dit goedgekeurd is zou ik me er dus niet aan wagen.
 

Deleted User - 308552

Scripts zijn naar mijn weten alleen legaal als ze goedgekeurd worden door het Community Management. Zolang niet duidelijk is of dit goedgekeurd is zou ik me er dus niet aan wagen.

Eehm... Wie moet ik daar voor hebben?? :unsure:
 

Deleted User - 308552

Top, zal ik doen :)

EDIT: Ticket gestuurd :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Iemand enig idee hoe lang het gaat duren voordat je een reactie van de support krijgt? :unsure:
 
Voor scripts geldt echter dat ze door InnoGames moeten worden nagekeken en dus niet door een van de mods die hier zit. ;) Als je hier een ticket naar de support instuurt (wat je gedaan hebt en wat goed is) zullen zij het doorsturen naar Inno. Daar wordt gekeken of het mag en krijgt het team hiervan feedback. Vervolgens wordt die feedback weer doorgestuurd naar degene die hier het ticket heeft gemaakt.

Om een lang verhaal kort te maken: op de chat springen om een van de mods aan te spreken heeft in het geval van goedkeuring van een script weinig zin. :p
 

DeletedUser

Voor scripts geldt echter dat ze door InnoGames moeten worden nagekeken en dus niet door een van de mods die hier zit. ;) Als je hier een ticket naar de support instuurt (wat je gedaan hebt en wat goed is) zullen zij het doorsturen naar Inno. Daar wordt gekeken of het mag en krijgt het team hiervan feedback. Vervolgens wordt die feedback weer doorgestuurd naar degene die hier het ticket heeft gemaakt.

Om een lang verhaal kort te maken: op de chat springen om een van de mods aan te spreken heeft in het geval van goedkeuring van een script weinig zin. :p
wel om het sneller te laten doorsturen als een lid van inno online is van 10:00 - 18:00 en je vraagt ff aan een mod om het door te lezen en het te sturen naar inno om 17:40 en de inno man het meteen leest er terug stuurt dan spaar je makkelijk 12 uur hoor

of je zet het op de support en de mod die is ff afk en ziet het om 18:05 dan moet je wel langer wachten niet waar ?
 
Voor mijn scripts had ik steeds wel binnen 2 dagen antwoord, gewoon geduld hebben. Zoveel haast heeft het niet, toch?
 

Deleted User - 151085

wel om het sneller te laten doorsturen als een lid van inno online is van 10:00 - 18:00 en je vraagt ff aan een mod om het door te lezen en het te sturen naar inno om 17:40 en de inno man het meteen leest er terug stuurt dan spaar je makkelijk 12 uur hoor

of je zet het op de support en de mod die is ff afk en ziet het om 18:05 dan moet je wel langer wachten niet waar ?

Geduld siert de mens ...
Het ticket is doorgestuurd aan marco, dus nu is het wachten.
 

DeletedUser

wel om het sneller te laten doorsturen als een lid van inno online is van 10:00 - 18:00 en je vraagt ff aan een mod om het door te lezen en het te sturen naar inno om 17:40 en de inno man het meteen leest er terug stuurt dan spaar je makkelijk 12 uur hoor

of je zet het op de support en de mod die is ff afk en ziet het om 18:05 dan moet je wel langer wachten niet waar ?

Je denkt zeker dat dit het enige ticket is wat de support en Inno krijgt? xD
 

Deleted User - 308552

Beste Tanais,

Je mag scripts gebruiken zolang ze niks automatisch doen, een premium functie vervangen of een actie in minder klikken kan doen.

Met vriendelijke groeten,

Annemie (Miekesplace)
Support the-west.nl

Dat wist ik al :blink: dit script is dus toegestaan :o (toch?)

Toch bedankt voor de reactie :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Beste Tanais,

Je mag scripts gebruiken zolang ze niks automatisch doen, een premium functie vervangen of een actie in minder klikken kan doen.

Met vriendelijke groeten,

Annemie (Miekesplace)
Support the-west.nl

ehm, de twdb script zorgt ervoor dat ik minder muisklikken moet doen ivm kleren aandoen... of heb ik het mis ?


btw;
Vertalingen: Engels, Nederlands.Bedankt Tanais
Bugfix: Geselecteerde speler blijft gemarkeerd


LOL :p
 

Deleted User - 308552

Nice toch :) Hij vroeg wat ik als dank wilde :p

Wat het script trouwens wel doet is er voor zorgen dat je niet telkens hoeft te kijken of iemand online is en deze persoon dan te rekruteren. Nu kun je vanuit de chat rekruteren (al is het handig om het rekruteer-schermpje er bij te hebben ;))
 

DeletedUser1448

http://userscripts.org/scripts/show/127554
Hier is de PL versie, lijkt me gemakkelijker dan russisch :p
ik ken de maker en hij wil wel een engelse versie maken en zelfs een NL versie als we de vertaling geven :)
En ze kunnen toch niet controleren of je een greasemonkeyscript gebruikt?
 
Bovenaan