• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Insider

Beste spelers,

Iedereen kent de calculator van tw-db inmiddels wel. Er is echter ook al lange tijd een andere calculator, The West Insider. Deze calculator was een tijdje geleden helaas door de maker 'achtergelaten', omdat deze geen tijd meer had de site up-to-date te houden. Daar is nu verandering in gekomen, ik heb de leuke taak de site correct te houden.

Eerst maar een linkje: http://www.thewestinsider.com/

De site kan veel. Lees deze oude post eens door: http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=9638, en probeer de site eens uit! De site is in het Engels, en zal dat voorlopig ook blijven.

Als je fouten vindt, laat het weten :)

Veel plezier ermee! Als je iets niet snapt, vraag het.

N.B. Ik zorg dat het werkt in Chrome, en Firefox support ik ook. IE heeft pech, maar fouten in Opera wil ik ook nog wel eens naar kijken. Andere browsers worden nauwelijks gebruikt, dus dat zien we dan wel.
 

DeletedUser12477

Zo een is echt handig! Goed dat je hiervoor de moeite neemt leones! Mijn commplimenten :D Alleen jammer dat ik IE gebruik, maar anders kan ik firefox wel iets meer gaan gebruiken :S Alleen die werkt vaak weer sloom.
 

DeletedUser4007

gewoon chrome nemen rool als aparte browser
werkt veel sneller met thewest dan IE

met IE geeftie vaak script fouten en dat vreet ontzettend veel tijd ;-p
 

DeletedUser1448

Het werkt bij mij in chrome en firefox :)
Mooi dat je dit doet!
 
Mogelijk binnenkort een vertaal-systeem. Ik geef geen garanties dat het er komt, en ook niet wanneer, maar er wordt aan gedacht :p
 
De index-pagina (hoofdpagina) is nu vertaald in het Nederlands, je kan de taal veranderen door op de knoppen bovenaan de pagina te klikken. De calculator pagina is nog niet vertaald, daar ga ik binnenkort aan werken :)

Heeft er trouwens iemand nog ergens buiten .nl en .net een grote inventaris? Graag meer dan 400 verschillende voorwerpen :) Hoe meer hoe beter natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat meer om de vertalingen. Alamogordo heb ik dus helaas niets aan omdat dat ook Engelse vertalingen gebruikt, die ik zelf al heb :)
 

Deleted User - 151085

Het gaat meer om de vertalingen. Alamogordo heb ik dus helaas niets aan omdat dat ook Engelse vertalingen gebruikt, die ik zelf al heb :)

kwestie van bovenin op een vlaggetje drukken bij tw-db dan heb je toch vertaling lijkt me?
 
Bovenaan