• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The west Duel Stats

DeletedUser6801

lijkt me verrek handig!
Had er ook al eens aan gedacht, maar het uitvoeren zou voor mij onmogelijk zijn:p

Btw, ik zou graag al mijn duels van w5 uploaden, dat zijn er zowiezo al 1500 wins:) Zo kan ik mijn stats goed bijhouden, en goed bekijken van wie ik wel en niet win.
Zo heb je denk ik ook meer overzicht. Ik wil wel meehelpen met het geven van ideeën, zonodig in een mooie lay-out. Maar het plaatsen in een website moet je mij niet laten doen:laugh:

Ik ben in dit soort dingen een even grote noob als jij. idees heb ik voldoende, maar uitvoeren; ho maar! :p

Wordt lastig al mijn duels opladen

Staan maar liefst 2200 duels in me berichten inbox (a)

dat heb ik dus ook, met zo'n site kan je makkelijk overzicht krijgen in je duels van bijvoorbeeld de afgelopen maand, dat zou zo handig zijn! ;)

Hoe kan dat?
Ik kan maximaal maar 20 paginas ofzo

bevoegdheid op stad, alliantie of wereld zetten, blijven de rapporten voor lange tijd bewaard
 

DeletedUser13404

dan moet je dat wel bij iedere bericht doen :o
Dat duurt zo lang :p
 

DeletedUser11612

Hoe kan dat?
Ik kan maximaal maar 20 paginas ofzo :hmf:

Gewonnen duels = openbaar
Verloren duels = stad :p

Kwestie van snel terugvinden wie duel won xD

Maar zo'n site zou wel leuk zijn...en misschien met een invoer knop naar die website die zelf al die duels upload die je zitten hebt... :p
 

DeletedUser

Dan moeten die duels van jezelf wel allemaal in 1 keer kunnen worden ge-upload anders is het wel heel veel werk.
 

DeletedUser6801

Gewonnen duels = openbaar
Verloren duels = stad :p

Kwestie van snel terugvinden wie duel won xD

Maar zo'n site zou wel leuk zijn...en misschien met een invoer knop naar die website die zelf al die duels upload die je zitten hebt... :p

Ja, ik heb verloren duels als alliantie, dat is rood, en heeft een duidelijk contrast met de blauwe wereldbol :p

Maarja, back to subject. Mijn lijkt zoiets echt geweldig. Bijvoorbeeld zien hoeveel ervaring je per week hebt gehaald, dat soort dingen in een oogopslag terug kunnen zien, zou mij blij maken :p

sheriff bill, lukt het al een beetje? Ik wil je graag helpen!
 

DeletedUser11612

Ja, ik heb verloren duels als alliantie, dat is rood, en heeft een duidelijk contrast met de blauwe wereldbol :p

Maarja, back to subject. Mijn lijkt zoiets echt geweldig. Bijvoorbeeld zien hoeveel ervaring je per week hebt gehaald, dat soort dingen in een oogopslag terug kunnen zien, zou mij blij maken :p

sheriff bill, lukt het al een beetje? Ik wil je graag helpen!

Bij mij zal het niet veel meer zijn :p
Maar ben wel benieuwd naar het zien van de ervaring die ik gestegen ben op die klim naar nummer 1 xD

Ik weet dat ik iig van augustus naar september meer dan 115.000exp ben gestegen :p
 
Bovenaan