• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The east

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ja ind jullie pakken het gewoon nog steeds slim aan^^

oneerlijk maar wel slim

Hmm.. niet echt heel slim.. In het begin was het sliim, maar ondertussen is het een oud recept.. Nu is het bijzonder simpel van die mensen dat ze er nog steeds intrappen.. Meer haren als hersens :)

BTW: Plose? ben je weer Dis-Banned? :p
 

DeletedUser

Hmm.. niet echt heel slim.. In het begin was het sliim, maar ondertussen is het een oud recept.. Nu is het bijzonder simpel van die mensen dat ze er nog steeds intrappen.. Meer haren als hersens :)

BTW: Plose? ben je weer Dis-Banned? :p

ja ik mag weer op het forum^^
 

DeletedUser

Hmm.. niet echt heel slim.. In het begin was het sliim, maar ondertussen is het een oud recept.. Nu is het bijzonder simpel van die mensen dat ze er nog steeds intrappen.. Meer haren als hersens :)

BTW: Plose? ben je weer Dis-Banned? :p

nee hij is nog steeds geband;)
 

DeletedUser

1e plaats (GEEN SPAM)

The East staat op de eerste plaats, is de wel terecht?
Stem graag!


Poll: The East 1e, terecht of niet?
Nee!
Ja!
Ik weet het niet.
Tussenstand:
results.cgi
 

DeletedUser

Nee en ja

Nee van valsspelen
ja omdat valsspelen vaak werd gedaan in het oude westen
 

DeletedUser

Als je over mods niet mag discusiren mag het hier dus ook niet, doe maar slotje op ._.

The-East staat nu gewoon 1ste.
 

DeletedUser

haha ze nodigen leden uit en zeggen je moet in het begin al je geld storten als je dat gedaan hebt kicken ze je
 

DeletedUser

haha ze nodigen leden uit en zeggen je moet in het begin al je geld storten als je dat gedaan hebt kicken ze je

Ach, daar staan nog maar een 1000-tal posts van; als iemand die niet gelezen heeft neig ik ernaar om te zeggen, dat het die persoon's eigen schuld is.

Maar back on topic: Zodra de mogelijkheid komt om oorlog te voeren tussen de verschillende steden zouden ze (door bovengenoemde praktijken) wel eens heel rap kunnen gaan zakken...
 

DeletedUser

Ik vind het slimme tacktiek, het is misschien niet helemaal eerlijk! maar het spel gaat over overleven.
 

DeletedUser

Ik vind het triest dat je niet gwn 1e kan staan door normaal de game te spelen.
En dat ze nu eerste staan zegt niet veel met een verschil van 24 punten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

kom op zeg die discussie is nu wel klaar:p
the east staat op een volgens de spelregels goede manier eerlijk.
en of je nou vind dat ze dat verdiend hebben of niet ze staan er wel, en ipv over hun te gaan klagen kan je maar beter zorgen dat ze daar niet meer staan.
 

DeletedUser

En wacht op het moment dat oorlog tussen steden mogelijk is; verzamel dan een groep steden die er net zo over denkt, en val dan met z'n allen hen aan... ;)
 

DeletedUser

Het is gewoon hoe je een spel speelt! de een op zijn manier de andere op een andere!

Dat zij het nou op een harde manier doen!?
is hun manier! er zijn geen overtredingen, ze spelen volgens de regels! het zijn gewoon slimme jongens;)

Ze worden later misschien net zo hard terug gepakt, op een nog hardere manier! wie weet.

inplaats van zeuren, probeer er dan iets tegen te doen;)
 

DeletedUser

Dat is het punt... we kunnen er niks tegen doen, aangezien je andere steden niet kan aanvallen

Nee Dat kan nu nog niet

Maar wat je wel kunt doen is andere spelers informeren!
Berichten rondsturen!

en gebruik een beetje je fantasie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan