• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The east

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

hallo mensen,

Spelers van the east zijn allemaal valspelers, ze inviten nieuwe mensen en zeggen dat ze hun geld moeten doneren ten goede van de stad. Dus dat had ik gedaan en dan gooien ze je direct uit de stad.

Als admins dit lezen:

hallo,

Ik zag dat jij een moderator was op het forum van the west nu had ik een vraagje.

Hoe kan ik mensen aangeven wegens slecht gedrag en cheating? aangezien ik zojuist ben bedrogen door de stad The east.

Zij zeggen tegen alle nieuwe leden dat ze hun geld moeten doneren, dus dat heb ik gedaan en dan knikkeren ze mij eruit?

Ik eis dat ik mijn geld terug krijg en dat hun accounts worden verbannen van dit spel.

Met vriendelijke groet,

II Grimm

Het gaat om deze spelers:


Othiana
*MIER*
Bar99x00
Deviouness
Karthan
Bollehenk
Camelgamer
Yeronimo
mook
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser492

Uhm heel leuk er aardig maar jij doneert.
Ze doen volgens de regels niks fout.
Dat is ook meteen de reden dat ik een eigen stad begonnen ben hou niet van het spel dat the east speelt.
Hoeveel keer gaan we nog zulke topic krijgen begin er moe van te worden.
 

DeletedUser

zei eisen dat jij het doneert anders mag je niet verblijven in de stad. Volgens mij is het toch egt valsspelen.
 

DeletedUser492

Dat vals spel is ben ik mee eens.
Maar het mag volgens de regels.
Daarom zal ik zeggen zoek een stad waar doneren vrijwillig is zoals in mij stad.
 

DeletedUser492

Ok maar stiekem hoop ik dat er een verandering komt in de regels.
Want hoe the east aan hun geld komt kan en mag eigenlijk gewoon niet.
 

DeletedUser

dit is toegestaan door de regels. hier kun je dus niets aan veranderen en zolang er nog steeds mensen het forum niet lezen kan the east lekker doorgaan Net zoals Domté
 

DeletedUser

@ II Grimm

Dit mag volgens de Rules.

Het is van The East alleen maar slim om dat te doen;)
Het spijt me maat maar hier is geen topic voor nodig.

+1 voor The East voor de slimme aanpak
-1 voor II Grimm voor het zeiken.

Die dingen kunne nou eenmaal gebeuren
 

DeletedUser

Inderdaad het is volkomen legaal wat the east doet, en zeker slim als je het mij vraagt.
The East kan het ook niet helpen dat mensen zo goed gelovig zijn en dat ze het forum niet lezen.
 

DeletedUser

Inderdaad het is volkomen legaal wat the east doet, en zeker slim als je het mij vraagt.
The East kan het ook niet helpen dat mensen zo goed gelovig zijn en dat ze het forum niet lezen.


Agree with Ava..

Het is al algemeen bekend dat The East zulke dingen doet
Dus aanrader:

Lees het forum en ga niet te snel op de gladde praatjes af.

Verder.
Topic op slot please :)
 

DeletedUser

Ik zou de topic deleten :p Maar ik kan dit niet meer & blijkbaar mocht ik dit niet :p
Anyways bon, la vie c'est comme ca vient (het leven is hoe het komt) ^^
 

DeletedUser

@ Larzdebeste

Je bent aan het spammen? :rolleyes:

gij anders ook nu.


en idd, ik vind ook dat er een wijziging zou moeten komen in de regels. de dingen die gebeuren in the east en waar anders ook nog is gewoon afpersing/scamming/... hoe ge et ook wilt noemen
 

DeletedUser

Ik ben het ook eens dat het moet veranderen want ook zo zullen mensen minder snel de stad waar ze in zitten helpen door gewoon niet te doneren om hun geld kwijt te raken...
Zo komen de steden die wel eerlijk vooruit willen komen ook in een slecht daglicht omdat niemand meer iemand vertrouwd.
Het is toch ook niet eerlijk als er mensen in je stad wonen die nooit iets doneren?:rolleyes:

Maar....wie zijn wij om de regels te maken :o
 

DeletedUser

Je moet gewoon zeker zijn dat je in een stad zit die je kan vertrouwen!
In het oude westen werd er ook bedrogen en belogen, en als je dit spel wilt spelen vrees ik dat je dat er zal moeten bijnemen.

MvG
S.
 

DeletedUser

Inderdaad of ga met vrienden in een stad, wij zitten nu al met 6 man, en 5 plaatsen:(
Maar we kennen elkaar allemaal allang, en zolang ik oprichter ben zullen deze leden zeker niet bedonderd worden.
Ik heb meer aan ze als ze in mijn stad blijven:)
 

DeletedUser

Wij zitten ook met 5 leden en die blijven ook, we kicken mensen alleen om inactieviteit enzo maar nooit zomaar.
 

DeletedUser

dit is toegestaan door de regels. hier kun je dus niets aan veranderen en zolang er nog steeds mensen het forum niet lezen kan the east lekker doorgaan Net zoals Domté

Mennen beste, gelieve onze stadsnaam te verwijderen uit uw post, wij doen niet mee met de praktijken van The East.
Wij laten mensen toe om te doneren en ja ze worden tijdelijk terug gekickt om plaats te maken voor anderen maar ze staan op de wachtlijst en mogen terug in de stad eens hun aan de beurt zijn en het woonhuis er voldoende plaats voor heeft, tevens word er een rotatie systeem gehanteerd zodat mensen kunnen binnenkomen, donderen, handelen en slapen. Daarna krijgen ze een kick om de volgende dezelfde kans te geven totdat hij weer wil slapen.

Een excuses van u is hier wel op zijn plaats.
 

DeletedUser

een excuse, twee excuses

maar the east speelt hij ze willen, het is dom dat je daar in gelooft.

beetje kinderachtig, maar...
'eigen schuld, dikke bult'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan