• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Strijd om titel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Mr. Ivv heeft op dit moment 1400 ervaring meer dan mij. Maar hij is allesbehalve in het voordeel. Buiten het feit dat ik 10% meer ervaring krijg bij elke arbeid die ik doe, komt er ook nog eens bij dat hij geen stad heeft en dus ook niet in een fort kan overnachten. Ik moet 6 uur slapen om volledig opgeladen te zijn, hij moet 8 uur slapen. :)

Daar heb je wel een goed punt maar je moet toch zelf ook nog slapen en geen idee hoe het met andere mensen zit maar ik slaap toch een 8-tal uren dus ga ik gewoon slapen als mijn karakter ook slaapt.

Verder kan hij wel niet gedueleerd worden en dus ook niet flauwvallen. Geen idee of jullie veel gedueleerd worden en of het dan serieus is (dat je minder als 100 levenspunten over hebt of zo).

Dus daar kan ik niet over oordelen. Maar ik gun het je ook van harte hoor.
 

DeletedUser

Daar heb je wel een goed punt maar je moet toch zelf ook nog slapen en geen idee hoe het met andere mensen zit maar ik slaap toch een 8-tal uren dus ga ik gewoon slapen als mijn karakter ook slaapt.

Verder kan hij wel niet gedueleerd worden en dus ook niet flauwvallen. Geen idee of jullie veel gedueleerd worden en of het dan serieus is (dat je minder als 100 levenspunten over hebt of zo).

Dus daar kan ik niet over oordelen. Maar ik gun het je ook van harte hoor.

Maak je maar geen zorgen over mijn nachtrust :D Die is er voldoende. Als je opdrachten tot 4 uur 's nachts doorlopen en je dan 6 uur slaapt heb je meer dan voldoende nachtrust gehad :D It's all about timing ;)
 

DeletedUser

Tja, kijk ik ga dus niet minder slapen of belangrijke dingen opgeven voor een browsergame :rolleyes:

Ik slaap 10 uur in mijn vakantie, dus ik laat minimaal elke dag 2 uur liggen standaard. En ik heb geen fort, dat komt er nog bij. Ik wil gewoon niet hoeven op te letten met duels enzo, allemaal geen zin in ook.

Ik heb nooit gespeeld om op nummer 1 te kunnen staan, ik heb gewoon lekker gequest en tijd verspild, dat doe ik nu vaak nog steeds. Ik ben gewoon toevallig doorgegroeid van nummer 5000 naar 100 naar de eerste pagina, en nu toevallig op nummer 2 dan.

Ik ben allang blij als ik in de top 5 zit die level 99 haalt, dan kom ik toch in die gallerij der helden ofzo? dat zou ik wel nice vinden :rolleyes:
 

DeletedUser7247

Tja, kijk ik ga dus niet minder slapen of belangrijke dingen opgeven voor een browsergame :rolleyes:

Ik slaap 10 uur in mijn vakantie, dus ik laat minimaal elke dag 2 uur liggen standaard. En ik heb geen fort, dat komt er nog bij. Ik wil gewoon niet hoeven op te letten met duels enzo, allemaal geen zin in ook.

Ik heb nooit gespeeld om op nummer 1 te kunnen staan, ik heb gewoon lekker gequest en tijd verspild, dat doe ik nu vaak nog steeds. Ik ben gewoon toevallig doorgegroeid van nummer 5000 naar 100 naar de eerste pagina, en nu toevallig op nummer 2 dan.

Ik ben allang blij als ik in de top 5 zit die level 99 haalt, dan kom ik toch in die gallerij der helden ofzo? dat zou ik wel nice vinden :rolleyes:

Dueleren doe jij blijkbaar niet graag (op w1 dan voor zover ik weet) en ik wel, dus zou ik eerder Resje en Syrnia's tactiek toepassen, dan diegene die jij en Reds gebruikt.

Maar stond wel versteld toen ik op de ranglijst keek en jou elke dag dat beetje zag stijgen.
Van No 5 naar No 2 is toch niet niets :p

Feli en veel succes. De kans dat jij als eerste 99 wordt is groot. Alleen Resje zou er nog iets aan kunnen veranderen, maar dan moet hij ook opschieten :p
 

DeletedUser

@ Reds of Resje.

Hoeveel EP is het verschil nog?
Ik was enkele dagen weg en ik zie nu dat Reds aardig opgeschoten is.
 

DeletedUser

Ik zal nog eens wat actie in het topic blazen.
Hier zijn de uitslagen van de gemiddelde gewone speler.
Iedereen bedankt voor het antwoord.




1. Wie wint volgens jou? Motiveer je antwoord.
Reds, maar zonder 10% extra EP zou hij het niet halen.

2. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reds.
+Goede speler.
+Geliefder bij spelers.

-Had vv moeten nemen tijdens vakantie.
- /


3. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reserved.
+ Zeer actief
+ Veel tactiek

- Te veel met liefde bezig geweest :D (Heb ik niet gezegd :eek:)
- /


4. Wie hoop je dat er wint? Waarom?
Reserved, heeft langer 1ste gestaan.


5. Als beide spelers nu opnieuw zouden beginnen, wie zou 1ste eindigen?
Reds, hij zet skills beter.

6. Maakt nr. 3 in de ranglijst (Syrniachick) ook nog een kans?
Nee.

7. Wie van de 2 beste spelers is het meest geliefd bij de gewone spelers?
Reds, antwoord op telegrammen.

8. Voor wie van de 2 is RL het belangrijkst?
Reserved, toen je las dat hij een vriendin had.

9. Denk je als beide spelers non-premium zouden zijn, dat ze nog steeds 1ste en 2de zouden blijven?
Ja.

10. Vertel kort wat je over Reds denkt.
Een leuke speler die van sfeer houd en voor lol speelt.

11. Vertel kort wat je over Reserved denkt.
Een optimist die er volop voor gaat nu.


12. Wat gaat er volgens jou gebeuren als beide spelers 99 zijn? Duels, stadsuitbouw, geld,...
Duels, anders is er niet veel te doen.

13. Denk je dat ze een vriendschappelijke of vijandelijke band samen hebben?
Vriendschappelijk.

14. Zullen er nog andere spelers in de strijd te pas komen? Wie?
Héél miss larzdebest.

15. Denk je dat de verliezer vriend of vijand word?
Vriend, maar toch een moeilijk verlies.


Voila.
Ik heb niet meegestemd.
Al was er toch even een verassing van Mr-ivv die niemand verwacht had.
 

DeletedUser4891



2. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reds.
+Goede speler.
+Geliefder bij spelers.

-Had vv moeten nemen tijdens vakantie.
- /
Voila.
Ik heb niet meegestemd.
Al was er toch even een verassing van Mr-ivv die niemand verwacht had.

dat mag toch niet?
dan had hij nu een ban
 

DeletedUser

resje is nu 94 als reds vandaag ook nog 94 wordt is het zowieso gebeurd.
 

DeletedUser

Ik haal Resje elk level 1000 ep in. Als het zo doorgaat heb ik hem pas op level 97
 

DeletedUser

Ik persoonlijk gun het Reds meer.
Eerst kende niemand hem.
Hij verscheen in de top 15, en klom iedereen gewoon voorbij tot hij 1ste werd.
 

DeletedUser

Maar toch, Reserved staat al heel lang op 1 en het zou jammer zijn mocht hij de laatste bocht missen en dan nog verliezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan