• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Strijd om titel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Niet héel erg veel, dat weet ik.

Wat ik wel weet is dat er momenteel 3 mensen zijn die treinen kunnen beroven, als ik uitga van de ranglijst schieten.

Naja, jou kennende zal je er alles aan gaan doen in elk geval :o
 

DeletedUser

Had er zelfs geen idee van dat er nog mensen waren die het konden :) mooi zo
 

DeletedUser

Reds: 10% meer EP als de rest.

Nog +- 10 levels te gaan.
Dat betekent als Reds tegen hetzelfde tempo als de andere gaat dat hij 1 level sneller is dan dat hij nu staat.
 

DeletedUser

Net te weinig om Reserved in te halen .. maar reserverd kan dan weer geen treinen beroven ... mmm het belooft nog spannend te worden
 

DeletedUser

Net te weinig om Reserved in te halen .. maar reserverd kan dan weer geen treinen beroven ... mmm het belooft nog spannend te worden

+ Res zijn vakantievervanger zal er niet zoveel vanaf weten als jij en hijzelf.
 

DeletedUser3874

+ Res zijn vakantievervanger zal er niet zoveel vanaf weten als jij en hijzelf.

Ik weet wie de vervanger is en geloof me die weet er zoveel vanaf als Res zelf. Alleen moet je hem al eens aanporren om werkzaamheden in te stellen :p
 

DeletedUser

Dan zou hij dubbelaccount hebben.

Is hij misschien een goed iemand van andere wereld..?
 

DeletedUser

OPGELET: Het is NIET toegelaten om op een andere account in te loggen als 'vakantievervanging' als je zelf op die wereld speelt!

Speelt die persoon ook op W1?
 

DeletedUser

keep it ontopic ;)
Ik had een ideetje en heb het met Reds besproken. Die vond het ook goed. Ik heb een vragenlijst gemaakt met 15 vragen over Reds en Reserved. Die kan je hier lezen en invullen en INGAME naar me sturen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. En ik maak er uiteindelijk een gemiddeld antwoord op elke vraag van.

1. Wie wint volgens jou? Motiveer je antwoord.

2. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reds.

3. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reserved.

4. Wie hoop je dat er wint? Waarom?

5. Als beide spelers nu opnieuw zouden beginnen, wie zou 1ste eindigen?

6. Maakt nr. 3 in de ranglijst (Syrniachick) ook nog een kans?

7. Wie van de 2 beste spelers is het meest geliefd bij de gewone spelers?

8. Voor wie van de 2 is RL het belangrijkst?

9. Denk je als beide spelers non-premium zouden zijn, dat ze nog steeds 1ste en 2de zouden blijven?

10. Vertel kort wat je over Reds denkt.

11. Vertel kort wat je over Reserved denkt.

12. Wat gaat er volgens jou gebeuren als beide spelers 99 zijn? Duels, stadsuitbouw, geld,...

13. Denk je dat ze een vriendschappelijke of vijandelijke band samen hebben?

14. Zullen er nog andere spelers in de strijd te pas komen? Wie?

15. Denk je dat de verliezer vriend of vijand word?
 

DeletedUser3244

1. Wie wint volgens jou? Motiveer je antwoord.
Reserved hij heeft de meeste ervaring in het nmr. 1 zijn en ik gun het hem ook ;)

2. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reds.
De twee goede kanten van reds zijn dat hij veel 'vrienden' heeft in Up-R zodat als ie word lastiggevallen hij meteen wat mensies terug kan sturen.. en ik weet er niet nog een :o

De slechte kanten zijn.. dat hij geen vakantie vervanging heeft genomen en het momenteel niet zo heel actief is.


3. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reserved.
Res heeft ook erg veel vrienden oftewel 'fans' in de loop der tijden gekregen dus als ie een beetje slim is, kan ie ermee wat XP verdienen ;) en hij heeft alles goed geregeld

en ik weet geen slechte kanten :o


4. Wie hoop je dat er wint? Waarom?
Reserved Aangezien hij al maanden op nmr. 1 heeft gestaan :)

5. Als beide spelers nu opnieuw zouden beginnen, wie zou 1ste eindigen?
Reserved omdat hij het meeste ervaring in het spel heeft opgedaan en sinds dat ik dit spel speel heb ik maar 1 iemand anders aan de top gezien.. reds ;)

6. Maakt nr. 3 in de ranglijst (Syrniachick) ook nog een kans?
Niet als ie veeeel hulp krijg van andere duellisten die hem aanvallen zodat hij extra XP krijgt.

7. Wie van de 2 beste spelers is het meest geliefd bij de gewone spelers?
Reserved, omdat ie veel 'bewonderaars' heeft opgebouwd loop der tijden.

8. Voor wie van de 2 is RL het belangrijkst?
Allebij even (on)belangrijk ;) maar ik ken resje wel beter dan reds, niet dat is res goed ken ofzo..

9. Denk je als beide spelers non-premium zouden zijn, dat ze nog steeds 1ste en 2de zouden blijven?
Jap.

10. Vertel kort wat je over Reds denkt.
Een druk persoon, die wat doet zonder over de gevolgen nadenkt.

11. Vertel kort wat je over Reserved denkt.
Een persoon die alles goed op orde heeft en weet waar hij aan toe is.

12. Wat gaat er volgens jou gebeuren als beide spelers 99 zijn? Duels, stadsuitbouw, geld,...
Niet veel. ik denk dat bijde erg veel dan gaan doen voor de forten, en duels.

13. Denk je dat ze een vriendschappelijke of vijandelijke band samen hebben?
Nee ze zullen geen vriendschappelijke of vijandelijke band hebben.. eerder een soort van rivaliseerde band

14. Zullen er nog andere spelers in de strijd te pas komen? Wie?
Mr. ivv kan reds voor blijven, als ie nu intensief gaat levellen..

15. Denk je dat de verliezer vriend of vijand word?
Hoe bedoel je verliezer? Het is een spel, level 99 is al een grote eer ;)
 

DeletedUser

Niemand had Mr-ivv nog bij de strijd verwacht. Die is er nu toch zeker ook bij betrokken.
 
Maar dan is Reds nog steeds in het voordeel omdat hij arbeider is. Als Reds actief blijft spelen wint hij wel, hij staat nu alweer 4e! :p
 

DeletedUser

Daarnet even 3de ... Heb Syrnia dus al ingehaald :D zo gaat ie goed
 

DeletedUser

Reserved wint.Of hij moet opeens op vakantie gaan of door andere reden inactief geraken,anders wint hij het.
 

DeletedUser

Reserved wint.Of hij moet opeens op vakantie gaan of door andere reden inactief geraken,anders wint hij het.

Als Svcinc de vervanger genoeg "port :D" om arbeiden aan te klikken maakt hij nog een kans.

Maar je moet wel allemaal toegeven dat Mr-ivv de verassing van de strijd is. Reds maakt natuurlijk nog steeds een mega kans.
 

DeletedUser


Als Svcinc de vervanger genoeg "port :D" om arbeiden aan te klikken maakt hij nog een kans.

Maar je moet wel allemaal toegeven dat Mr-ivv de verassing van de strijd is. Reds maakt natuurlijk nog steeds een mega kans.

Aangezien Mr-ivv ook treinen kan beroven en meer ervaring heeft dan reds is het wel eens mogelijk dat hij boven reds blijft in de ranking.
De mensen op dat lvl hebben hun vaardigheden zo ingedeeld dat ze zoveel mogelijk ervarings jobs kunnen dus zullen de verschillen nogal hetzelfde blijven als ze allemaal even veel kunnen spelen.

Als iemand natuurlijk op verlof gaat of opeens enorm inactief word kan hij natuurlijk een achterstand oplopen die moeilijk in te halen zal zijn.
Ik zal de 'strijd' dus wel volgen al gun ik het ze allen even veel om eerlijk te zijn.
 

DeletedUser

Aangezien Mr-ivv ook treinen kan beroven en meer ervaring heeft dan reds is het wel eens mogelijk dat hij boven reds blijft in de ranking.
De mensen op dat lvl hebben hun vaardigheden zo ingedeeld dat ze zoveel mogelijk ervarings jobs kunnen dus zullen de verschillen nogal hetzelfde blijven als ze allemaal even veel kunnen spelen.

Als iemand natuurlijk op verlof gaat of opeens enorm inactief word kan hij natuurlijk een achterstand oplopen die moeilijk in te halen zal zijn.
Ik zal de 'strijd' dus wel volgen al gun ik het ze allen even veel om eerlijk te zijn.

Mr. Ivv heeft op dit moment 1400 ervaring meer dan mij. Maar hij is allesbehalve in het voordeel. Buiten het feit dat ik 10% meer ervaring krijg bij elke arbeid die ik doe, komt er ook nog eens bij dat hij geen stad heeft en dus ook niet in een fort kan overnachten. Ik moet 6 uur slapen om volledig opgeladen te zijn, hij moet 8 uur slapen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan