• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stonechain

DeletedUser

verkopen die handel,
je krijgt er beslist een mooie prijs voor,
verder is ie nutteloos

dat zeg jij...

ik zou er 1tje bijhouden hoor je weet maar nooit
misschien geeft ie 500$ extra als je geluk hebt met een arbeid (ik geef een voorbeeldje he!) en verkoop jij dat zo maar? als je iets hebt waarvan niet bekend is wat het doet zou ik het bijhouden en als je er nog een hebt verkoop die dan
 

DeletedUser3874

Verkopen die hap... Het is maar 500 dollar... (sarcastisch) En je zal altijd zien je blijft die dingen verkopen tot op een gegeven moment je er eentje nodig hebt en het plots niet meer vindbaar blijkt te zijn :p (heb ervaring met die dingen, vraag me vooral niet om een fles Tequila)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ikzelf wil van alles wat ik heb gevonden tenminste 1 voorwerp bewaren, je weet maar nooit of het ooit nog van pas komt ( van zichzelf of door een update ). Misschien doet het niks, maar dan kan ik alsnog, als ik ooit geld nodig heb dan nog de "nutteloze" troep verkopen :p
 

DeletedUser

ik heb nog een stonechain gevonden :)

heb nu op w4 2 stonechain en een talisman :p
 

DeletedUser5512

zal ik eens een talisman storten in onze opslagplaats van het fort? misschien brengt dat wel geluk ofzo :D
 

DeletedUser9519

Ik heb ooit gelezen dat oli4g elke 2 uur ongeveer wel iets vond. Ik weet sowieso niet of DAT waar is, maar misschien heeft het er iets mee te maken.
 

DeletedUser

Ik heb ooit gelezen dat oli4g elke 2 uur ongeveer wel iets vond. Ik weet sowieso niet of DAT waar is, maar misschien heeft het er iets mee te maken.

Hij heeft ooit eens een tijd gehad dat hij heel veel vond, maar dit heeft iedereen wel eens.
 

DeletedUser3753

ik vind de laatste tijd ook niet veel bijzonders meer.
een tijdje geleden heel veel achter elkaar.
 

DeletedUser

Stonechains vind ik heel vaak.
Ik denk dat ik op alle werelden samen er al wel 30 heb gevonden.
 

DeletedUser

Stonechains vind ik heel vaak.
Ik denk dat ik op alle werelden samen er al wel 30 heb gevonden.

Ik heb er nog geen enkele gevonden maar ja zolang we niet weten wat ze doen heb ik er niet echt veel aan dus....
 

DeletedUser

Ik verkoop ze ook maar...
$500X30=15000

Dus heb ik er al $15 000 aan verdiend.
 

DeletedUser

Ik heb ze zelf n aantal keer gevonden bij Indianen handelen en Munitie transporteren. ( zonder premium )
 

DeletedUser

Hij heeft ooit eens een tijd gehad dat hij heel veel vond, maar dit heeft iedereen wel eens.

klopt, ik heb zelf in w5 tot nu toe altijd geluk gehad, een tijd ong. 1 voorwerp per 4 uur gemiddeld. vaak dan ook die ong. 750 waard waren dus dat verdient snel :)~
 
Bovenaan