• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stonechain

DeletedUser

hey

ik heb een stonechain gevonden maar waar is dat ding voor?

grtzz
fck
 

DeletedUser

Volgens mij weet niemand dit...

Sommige mensen denken dat het +geluk geeft of +EP of +$, anderen denken dat het bijgeloof is....
 

DeletedUser

Ik heb eens horen zeggen dat er later een opdracht komt dat je talismanen stonechain nodig hebt
 

DeletedUser

Ik weet het, aangezien ik het effect van stonechain en talisman heb getest. heeft me 6 maanden gekocht om een representatieve steekproef te hebben :)
 

DeletedUser

Ik weet het, aangezien ik het effect van stonechain en talisman heb getest. heeft me 6 maanden gekocht om een representatieve steekproef te hebben :)

LOL, er is door de devs gezegd dat die dingen helemaal geen nut hebben. :p
 

DeletedUser

LOL, er is door de devs gezegd dat die dingen helemaal geen nut hebben. :p

Dan zouden ze het ook niet in het spel toegevoegd hebben, denk ik.

Het heeft wel een nut, maar wat weet ik niet. Oli4g weet het omdat hij alwetend is.

Ik zeg dat je er mee moet bidden en dat hij dan meer geluk geeft.
 

DeletedUser

Benieuwd of je daar het bewijs kan van aantonen :)

Jammer genoeg kan ik het originele bericht niet terugvinden... Zal er nog wel 's achter zoeken als ik tijd heb.

Maar jij kan ons natuurlijk al uit ons lijden verlossen door je bevindingen even te delen. ;)
 

DeletedUser

Dikke onzin natuurlijk. Je gaat mij niet vertellen dat je een goede conclusie kan trekken uit 6 maanden onderzoek met een item waar de bonussen totaal onbekend zijn. Je hebt sowieso een geluksfactor bij arbeiden die onbekend is dus je kan nooit goede antwoorden geven op de vraag wat het ding nou precies doet. Net als bidden voor uitbouwen, duels en arbeiden. Ook al ga je 10 jaar onderzoek doen naar de invloeden zul je er nog niet achterkomen omdat je geen enkele basiscijfers hebt. Er zijn zoveel variabele factoren.
 

DeletedUser8537

als mensen zich graag met dergelijke zaken amuseren en geloven dat er een positieve invloed is, ze doen maar... zolang je zelf gelooft dat de stonechain iets doet, geniet ervan!
 

DeletedUser

Ik weet zeker dat er iets speciaals is aan dit ding, maar het zal vast niets te maken hebben bidden enz. :p

En bever; denk je dat Oli dat gaat vertellen, dan weet binnen 1 week iedereen het alweer :rolleyes:
 

DeletedUser

Als oli er echt 6 maanden aan heeft gewerkt verwacht ik inderdaad niet dat hij hier de resultaten van zijn onderzoek gaat plaatsen.

Of de uitslag moet niks bijzonders zijn
 

DeletedUser

Ik weet zeker dat er iets speciaals is aan dit ding, maar het zal vast niets te maken hebben bidden enz. :p

En bever; denk je dat Oli dat gaat vertellen, dan weet binnen 1 week iedereen het alweer :rolleyes:

Uiteraard verwacht ik dat niet. :cool:
Wat zou daar zo erg aan zijn?

Als oli er echt 6 maanden aan heeft gewerkt verwacht ik inderdaad niet dat hij hier de resultaten van zijn onderzoek gaat plaatsen.

Of de uitslag moet niks bijzonders zijn

Waarom niet dan?
 

DeletedUser

omdat oli er dan 6 maanden op heeft gewacht en de gemiddelde noob het dan met
even kijken op het forum of een telegram weet

ik zou het ook wel willen weten maar 6 maanden onderzoek is wel heel veel en ik heb ze niet eens!:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Waarom niet dan?

Stel jij stopt bloed zweet en tranen in een onderzoek waar je 6 maanden over doet.

En je bent trots op het resultaat (als dat resultaat dan positief zou zijn),
dan lijkt het mij niet dat je de wereld laat horen wat je voor ontdekking hebt gedaan.
Je hebt altijd mensen die zelf met de eer van een andere gaan strijken.
 

DeletedUser

dat is mss wel waar ;)
maar nu zeg ik gwn dat ik hem niet geloof dat hij et weet ;)
en hij kan het lekker niet bewijzen :D tenzij hij het verteld;)
 

DeletedUser

Ik hoef ook helemaal niets te bewijzen :rolleyes:

toen ik als eerste blz deel 3 had op .nl geloofde ook niemand me :cool:
 
Bovenaan