• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stonechain

DeletedUser385

is onderzoek naar geweest

die kleine was minder gevaar, die grote meer geluk
 

DeletedUser

die talisman verlaagt toch het risico op letsel tijdens een arbeid en de stonechain verhoogt de gelukskans volgens mij. (kan ook andersom zijn)

als je kijkt naar het verleden, is het andersom. een talisman geeft geluk, en een stonechain beschermt. :p
 

DeletedUser1963

kan ook wist het niet zeker meer :) maar bedankt voor de aanvulling
 

DeletedUser

die talisman verlaagt toch het risico op letsel tijdens een arbeid en de stonechain verhoogt de gelukskans volgens mij. (kan ook andersom zijn)

Hoe kom je daarbij?

sorry pagina gemist :o
Als het echt zo is.. :D
 

DeletedUser

dan heb ik dus geen zak aan mijn stonechain... :S
en met verhoogt geluk bedoelen jullie dus dat je betere voorwerpen vind?
of bedoelen jullie dat je meer voorwerpen vind?

en heeft het ook iets te maken met producten?
 

DeletedUser5512

dit heb ik ooit van iemand gehoord die het getest had.

de talisman
als je de talisman draagt heb je 10% minder kans op een arbeidsongeluk

de stonechain
als je de stonechain draagt heb je 10% meer kans om een product te vinden.

dit komt van oli4g dus ga er maar van uit dat het goed is:D:)
 

DeletedUser

de talisman
als je de talisman draagt heb je 10% minder kans op een arbeidsongeluk

de stonechain
als je de stonechain draagt heb je 10% meer kans om een product te vinden.

dit komt van oli4g dus ga er maar van uit dat het goed is:D:)

Ik geloof wel dat het daar voor dient ;) Maar die getallen zijn echt met een natte vinger gedaan. Hoe kun je daar nu 10% op plakken? En wat is 10 procent dan? Absoluut of relatief?

Zoals je het nu formuleert lijkt het gewoon alsof je de karaktervoordelen van een avonturier opsomt... :rolleyes::p
 

DeletedUser1053

Ik geloof wel dat het daar voor dient ;) Maar die getallen zijn echt met een natte vinger gedaan. Hoe kun je daar nu 10% op plakken? En wat is 10 procent dan? Absoluut of relatief?

Zoals je het nu formuleert lijkt het gewoon alsof je de karaktervoordelen van een avonturier opsomt... :rolleyes::p

Het is relatief uiteraard, anders zou je 11% kans op een bladzijde kunnen hebben. Maar hij heeft wel heel lang getest, dus redelijk zeker is het wel te zeggen. (het zal in ieder geval in de buurt zitten)
 

DeletedUser

Of....

Oli4g lacht nu ergens in zijn vuistje omdat we dit geloven. Zeker gezien onze Duitse/Engelse collega's het niet weten en het ook getest hebben.
 
Bovenaan