• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stedenfolder

DeletedUser3686

Porto Alegre


Groei? De stad is nog in zijn begin jaren want ze hebben nog maar 9500 punten.Voor de rest word en niet veel gedoneerd. Toch redelijk veel!

Bestuur? Van de stadsleden hebben ze 2 stadsoprichters en maar 1 gemeenteraadslid. Ze hebben 8 leden, op het forum hebben ze ook een apart topic voor hun zelf.

Verkoop? Aangezien het een stad is met weinig punten kun je er belange niet alles kopen! Maar ze hebben hier en daar een spulletje van edel...

Sociaal? Hun forum bestaat maar uit 5 topics waar een al af valt omdat het alleen voor het bestuur is. Ze zijn helemaal niet actief maar geven wel paar tips.

Populariteit? Niemand kent ze zelf ik niet.

sociaal? :helpie:
populariteit?
bestuur?
Groei? :helpie:
Verkoop? :helpie:

Spijtig genoeg is deze stad niet up-to-date en kan als de bestuursleden het wensen dit artikel laten verwijderen


Deze stad is een 1,5:sheriff: stad
 

DeletedUser3686

1. Eagle city: 4 sterren
2. Pizzahut: 3,5 sterren
3. BHN-Elite: 3 sterren
3. New Celtic: 3 sterren
3. 010 Rotterdam: 3 sterren
6. megalomania: 1,5 sterren
7. Porto Alegre: 1,5 sterren

nog twee plaatsen vrij!
 

DeletedUser5771

Wereld 1
The Bibo
Oprichters: Simondc10 en Pieterdc10
Aantal punten: 9882

Hoop dat je eens langskomt :D
 

DeletedUser3686

-Nico V-

Groei: . -Nico V- is een grote stad in het westen van The-West. Ze waren vrij snel uitgebouwd en ze hebben drie steden die nu uitgebouwd zijn en ze zijn bezig met een vierde. Ze hebben met alle steden heel veel leden en ze zijn dus snel gegroeid.

Bestuur: Eerst waren alle leiders geblokkeerd. Op een gegeven moment werd toen iemand anders tot stadsoprichter benoemd. Die is ook weer weggegaan en de leiding is dus heel rommelig. Ze doen haast niets als leiding.

Verkoop: Ze hebben uitgebouwde winkels met niet hele goede spullen, maar wel gewoon heel veel en dat levert een ster op!

Sociaal: Ze zijn wel allemaal heel actief in het spel, maar niet op het forum! Hun forum is wel erg mooi ingericht!

Populariteit: Heel veel mensen kennen de stad en ik kende hem ook. Ze krijgen hier ook een ster voor.


Sterren:

groei?:sheriff:
bestuur?
verkoop?:sheriff:
Sociaal? :helpie:
Populariteit?:sheriff:

-Nico V- is een 3 en een halve sterren stad
 

DeletedUser3686

corleone family

Groei: Deze stad is een fantastische stad die helemaal uitgebouwd is! Ze hebben ook een tweede stad waar duellanten en soldaten in huizen! Deze stad is enorm aan het uitbreiden!

Bestuur: De stadsoprichter is geblokkeerd of was zou ik beter zeggen. Dit bewijst dat het bestuurs dus niet altijd braaf is!:eek: (Stoute kindertjes toch zou ik zeggen maar kom...) Het bestuur zelf is wel goed georganiseerd!

Verkoop: Ze hebben uitgebouwde winkels met hele goede spullen, het is ook een goede schoppingstad!

Sociaal: Ze zijn actief en hebben veel topisc waar elke dag toch vele gestuurd word!

Populariteit: Heel veel mensen kennen de stad en ik kende hem ook.


Sterren:

groei?:sheriff:
bestuur?:helpie:
verkoop?:sheriff:
Sociaal? :sheriff:
Populariteit?:helpie:


Corleone family is een 4 :sheriff:sterren stad


(ik ben al in veel steden geweest op w1 maar deze was de stad waar ik me thuis voelde! Ik heb Edelhout opgericht dat nu mac donalds heet en dat was mijn eerste stad dan ben ik in verschillende steden geweest waaronder de vlaamse gaaien waar ik eerst terecht kwam als huurling en zo nog eens naar de stad corleone family waarik me echt goed voelde!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3686

Dames en heren,

hierbij verklaar ik de eerste editie van stedenfolder beeindigt.
9 steden zijn gecontroleerd en een is nog aan de beurt!
Ik hoop dat iedereen hier wat plezier aan gehad heeft want tien steden dat is niet alles!
Ik hoop dat later de tijd tussen steden wat ingekort worden zodat ik niet dagen moet wachten voor een controle!
In de volgende dagen zal een uitgebreide folder zijn die ook altijd op mijn profiel te vinden zal zijn.
In de grote vakantie kom stedenfolder editie 2 waarbij ik meer vrijwillers verwacht en ook steden!

Hopelijk kunnen de stadzoekende toch al eens een zoektocht doen tussen deze (momentele-) 10 steden!


Groeten Carolus!:D
 

DeletedUser4700

Ik stop nu met steden controleren! De steden die ik gecontroleerd heb zijn:

Magelomania
New Celtic
-Nico V-


Ik vind het wel jammer nu ik stop dat corolus het volgende zegt:

spijtig...

maar dan komt alles we lekker onder mijn naam!
trouwens nog een paar steden en ik ga op mijn gemakje naar mijn oude stad...

Ik hoop dus dat mijn naam er nog bijkomt en anders raad ik het aan mensen af om carolus verder hiermee te helpen!

Jobb
 

DeletedUser

Een 3de plaats. Ik vind wel dat de pizzahut voor nico V moet eindigen omdat wij eerst waren + we zijn intussen véél verbeterd, niemand wilt nog weg.
 

DeletedUser3686

ah als jullie al niet tegen een grapje kunnen...:confused:

Voor alle duidelijkheid die drie steden onder zijn naam en daar word niks aan verandert...


kijk,

We hebben u gecontroleerd bij de volgende editie kunt u weer mee doen maar klaag nu eens niet!
 

DeletedUser

pff
Je bent 6 min. in onze stad geweest, wat weet jij nu van ons forum af. Nu komt er elke 5 minuten iets nieuws bij.
 

DeletedUser3686

kijk,


ik heb alles overlopen...
Later zal ik zeker twee dagen blijven en komen er betere regels...
Ik denk dat jij gewoon een sterretje meer wilt!
In editie twee zal je wel omhoog gaan! je zit bij de eerst drie! nie content man?:eek:
 

DeletedUser

Kijk! In de 2de editie doe ik niet meer mee. Wat heb ik eraan? Iedereen's smaak is anders dus de jouwe is blijkbaar anders dan die van onze stadsleden nu. Niemand wil nog weg.
 

DeletedUser3686

3,5 sterren is een goede stad!
Ik zeg toch niet dat u stad slecht is?
ik zal kijken wat ik kan veranderen...
 

DeletedUser

We hebben nog maar 34.000 pts. en we hebben een stadskassa van $14000 a $15000! Dat doen niet veel steden ons voor!
 

DeletedUser

Bovendien is het bij de Pizzahut altijd gezellig en wordt er nooit onderling gezeken! Dus pfawh
 

DeletedUser

Deze beoordeling slaat nergens op. Bij een goede stad moet je kijken naar én de leden én of er samenwerking tussen de leden is. Er hoeven niet veel oprichters te zijn, en een prima forum is ook niet nodig. Je kan toch gewoon naar iedereen om de zoveel tijd een pm sturen met daarin allerlei info...?:confused:

Jullie beoordelen hier ook allerlei slechte steden, maar soms ook uitgebouwde. Die kan je niet met elkaar vergelijken. Dit idee is kortom zinloos, en het is vergane moeite voor jou, carolus, om al die steden af te reizen...;)
 

DeletedUser3686

als het een uitgebouwde stad is kgeef ik ze daarvoor niet extra punten!
En ik zei dat ik alles nog eens zal aanpassen bij steden die dat wensen!
Man wat kunnen jullie toch kreften! mening geven ok zoals wonderingguy maar sommigen...
 

DeletedUser3686

ok pizzahut alles is verandert!
Jullie punten enzo...

Nu content?:cool:
 

DeletedUser

Niet valsspelen?? Altijd als er een stad uitgebouwd is krijgt die voor groei een volle ster!

Gast,! er is juist niks veranderd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan