• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stedenfolder

DeletedUser

bhn-elite is toch een 3 sterren stad geworden!

later als de echte folder gemaakt word zal er 3sterren stad staan dus ok?

de wachtlijst:


-nico v- 1
-nico v- 2
-nico v- 3
-nico v- 4
Rotterdam
The bibo

1stad van nico v is goed hoor,
neem maar de eerste
 

DeletedUser3874

Goed mag ik iedereen vragen on topic te blijven en niet van elk topic een duelleertopic te maken. Het initiatief moet enkel aangemoedigd worden, hier en daar is natuurlijk wat bijschaafwerk nodig maar de nodige feedback hiervoor is er. Ik hoop dan ook dat het op een normale manier kan verder gaan zonder al het off-topic.
 

DeletedUser

we laten niks beoordelen wij nodig geen mee shoppers dat hoeven we niet we weten wat onze kwaliteiten zijn en dat hoeft geen buitenstander commentaar op te geven vindt ik;) geef ons ma min 3 wat maakt mij dat uit:eek: dan zijn we de gemeenste stad :p
 

DeletedUser

Eagle City

Groei? Eagle City is een uitgebouwde stad in het warme oosten van wereld 1. De stad heef dus 42800punten, en er word veel gedoneert!


uhm.. als de stad al is uitgebouwd, waarom doneren ze dan? :p
lijkt mij eerder een teken van onwetendheid bij de leden en daarmee een leiding die hun leden slecht informeert, maar als het wel een doel heeft hoor ik het graag.
 

DeletedUser

Carolus, het zal uiteindelijk dan bij jou.. ik schat 300 uurtjes duren om te verhuizen
 

DeletedUser

uhm.. als de stad al is uitgebouwd, waarom doneren ze dan? :p
lijkt mij eerder een teken van onwetendheid bij de leden en daarmee een leiding die hun leden slecht informeert, maar als het wel een doel heeft hoor ik het graag.

Ze storten waarschijnlijk voor de forten die binnenkort komen. Op engelse servers doen veel steden dat al..
 

DeletedUser3686

ok,


mijn excuses aan de nico steden maar die inspectie word afgelast.
Daarbij contacteer ik Rotterdam en vanavond (nu dus) zullen jullie een verslag krijgen!
 

DeletedUser3686

010 Rotterdam

Groei? Rotterdam is een niet uitgebouwde stad in het rijke (dit is omdat in dat deel de meest uitgebouwde steden liggen) noord-oosten van wereld 1. Ze hebben 17 inwoners, en zomaar even 3 oprichters! En aja, ze hebben 25689 punten!

Bestuur? drie oprichters zijn heel actief op het forum, dus dat geeft een goed gevoel dat ze met de burgers omgaan! Op het forum hebben ze twee topics voor de leiding (waar ik spijtig genoeg niks mocht van zien!) waar ze volgens hun zelf heel actief op zijn! De stad is uitgebouwd, maar ik heb mij twijfel over de uitbouw.

Verkoop? De stad is niet uitgebouwd dus je kunt er niet alles kopen maar ik heb eens goed gekeken hoe goed de spullen we zijn en dat blijkt dat bij de geweermaker er heeeeel veel dingen roestig zijn en weinig hoogwaardig. Bij de kleermaker zijn dan juist veel dingen edel!(schoenen, …) Bij handelaar is het evenwichtig tussen edele spullen en gewone spullen.
schoppen word niet echt aangeprezen. (wat ik bedoel is dat er niet veel reclame is)

Sociaal? Hun forum bestaat uit 11topics waarvan 2 verstopt-forum.
Er worden veel tips gegeven om te “overleven” en geen geld te verliezen.
Er is echt veel aandacht besteed aan het forum! Ze zijn heel actief en vergeten bijna nooit een topic over te slaan!

Populariteit? De meeste mensen kennen de stad niet.


legende: 0,5 :helpie: 1:sheriff:

Groei? :helpie:
Bestuur? :helpie:
Verkoop? :helpie:
Sociaal? :sheriff: + :helpie:! (hun forum was uitzonderlijk perfect en hemels!)
Populariteit?

010 Rotterdam is een 3:sheriff: stad

Hun forum is perfect en dat mogen ze ook schrijven op hun beschrijving!
 

DeletedUser4700

De steden die we tot nu toe gecontraleerd hebben:
1. Eagle city: :sheriff::sheriff::sheriff::sheriff: (4 sterren)
2. Pizzahut: :sheriff::sheriff::sheriff::helpie: (3,5 sterren)
3. BHN-Elite: 3 sterren
3. New Celtic: 3 sterren
3. 010 Rotterdam: 3 sterren
6. megalomania: 1,5 sterren (nieuwe uitslag, staat nog niet op het forum)
 

DeletedUser

O kan je die van megalomania effe toelichten,ik heb er een tijdje bij gezeten maar volgens mij was de communicatie juist egt mega goed (al dan niet via het forum maar ze kennen elkaar zeer goed in rl),en negatieve populariteit is ook bekendheid XD
 

DeletedUser

O kan je die van megalomania effe toelichten,ik heb er een tijdje bij gezeten maar volgens mij was de communicatie juist egt mega goed (al dan niet via het forum maar ze kennen elkaar zeer goed in rl),en negatieve populariteit is ook bekendheid XD

helaas kijken ze daar niet naar en vragen ze daar bij de leden ook niet naar vrees ik..

in mijn steden ook 70% via msn etc.
 

DeletedUser4700

O kan je die van megalomania effe toelichten,ik heb er een tijdje bij gezeten maar volgens mij was de communicatie juist egt mega goed (al dan niet via het forum maar ze kennen elkaar zeer goed in rl),en negatieve populariteit is ook bekendheid XD

Tja, ik wist niet dat jullie elkaar in RL kennen, maar het forum zag er heel slordig uit enzo!
 

DeletedUser3686

Megalomania

Groei: Megalomania is een stad van ongeveer 25.000 punten in het oosten van The-West. Ze zijn dus niet erg snel gegroeid. Ze hebben ook maar 7 leden in hun stad. Niet echt een goede groei dus.

Bestuur: Van de stadsleden hebben ze 1 stadsoprichter en maarliefst 3 gemeenteraadsleden. Als je dus bedenkt dat ze maar met zijn zessen zijn zit 2/3 van de stad in het bestuur. Dat vind ik iets te veel en daarom hebben ze hier geen sterren voor. Het bestuur is redelijk actief op het forum, maar niet heel erg en 2 bestuursleden heb ik niet op het forum gezien.

Verkoop: 1 ster, Hun winkels zijn nog niet helemaal uitgebouwd. Deze levels hebben de winkels:
Kleermaker: lvl 10
Geweermaker: lvl 9
Handelaar: lvl. 8
Ze hebben een hele goede Kleermaker waar veel edele dingen te koop zijn en ook nog een aantal items van de nieuwe sets. De geweermaker heeft dan nier zo'n hoog level, maar er zijn veel hoogwaardige of scherpe spullen te koop. Ze hebben ook een redelijk goede handelaar.

Sociaal: halve ster, Ze hebben allemaal een groen bolletje, behalve 1 iemand, maar digenen heeft zich keurig afgemeld op het forum. Ze zijn dus wel actief. Het forum is helaas wel erg groot en onoverzichtelijk. Daarom hebben ze voor dit onderdeel geen hele, maar een halve ster.

Populariteit: geen sterren, Er zijn maar weinig mensen die de stad kennen. Als je de stad kent zal dat komen, omdat je ze op het forum hebt zien staan omdat ze in oorlog zijn met een andere stad.

sociaal? :helpie:
populariteit?
bestuur? :helpie:
Groei?
Verkoop? :sheriff:

Wat jobb (medewerker) opviel is dat er weinig leden zijn en dat de stad heel graag groeit!
 
Bovenaan