• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stedenfolder

DeletedUser3686

:mad:eens dat de offecieele folder komt gaat er veel verandert zijn ok!
 

DeletedUser3686

1)Corleone family: 4 sterren
2)Eagle city: 4 sterren
3)Pizzahut: 4 sterren
4)-Nico v-: 3,5 sterren
5)BHN-Elite: 3 sterren
6)New Celtic: 3 sterren
7)010 Rotterdam: 3 sterren
8)megalomania: 1,5 sterren
9)Porto Alegre: 1,5 sterren



Cowboys en Cowgirls,

een stad is niet gecontroleerd wegens persoonlijke redenen, maar 9 steden zijn gecontroleerd!
Hier kunnen de stadzoekende zeker eens een kijkje nemen!
De steden met 1,5 sterren zijn uiterst slecht en zijn niet aan te raden!
de steden met 3 sterren zijn voor de spelers die niet kieskeurig zijn op het vlak van verkoop en populariteit!
de steden met 3,5 sterren zijn al topsteden!
en de 4 sterren steden zijn de steden die een naam met respect hebben en waar je je thuis kunt voelen!


Met spijtige genoegen moet ik melden dat editie twee niet door gaat.

Maar...

Ik wil een dikke dankuwel zeggen aan de medewerkende steden + jobb!:)
 
aah kan je niet nog 1 keer kijken? dan bij mij in de stad? hij groeit snel, iedereen is acteif enz. eht is misschien niet zon grote stad , maar een zeer gezelige!!
stadsoprichter JorDes(ik)
stad EU Nederland
 

DeletedUser3686

nee echt sorry!


ga stoppen op w1 eens w4 open is en daar komt stedenfolder terug!
 

DeletedUser3686

beste forumlezers,

na een maand of 3 begin ik weer met The West. En nog beter nieuws, stedenfolder gaat weer inspecteren!
Nu helemaal op een andere manier! De uitslagenkomen op een site die in aanmaak is. Verdere informatie komt later!
 

DeletedUser

beste forumlezers,

na een maand of 3 begin ik weer met The West. En nog beter nieuws, stedenfolder gaat weer inspecteren!
Nu helemaal op een andere manier! De uitslagenkomen op een site die in aanmaak is. Verdere informatie komt later!

Als je er nog een artikeltje over wilt schrijven willen we die best in de CactusCourant (>link verwijderd<) plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3686

Hey TheWesters!

Na ong 3 maand of zelf meer kom in terug onder de naam Figaro! (Als die al niet gebruikt is.)
Ook stedenfolder komt terug met een nieuwe kleedje aan! Er komt nu onderandere een site met de verslagen en een betere punten verdeling. Natuurlijk ga ik het niet weer in men eentje doen, dus daarom heb ik u de thewester nodig!
Meld je nu aan: kvc1945@hotmail.com

De beoordeeling punten:

-Groei (alleen voor niet uitgebouwde steden, hoe snel ze groeien, ik hou hiermee dus verband met bouwers, stadsbudget enzo...)
-Leden aantal (Hoeveel leden er zijn en welk leven...)
-Leden samenwerking (hoe nauw zijn de leden? Werken ze goed samen? Hebben ze een goed actie forum?)
-Stadsbestuur (Besturen ze de stad goed, hebben ze machtzucht naar forten?)
-Leefmogelijkheden (Is er een uitgebouwd hotel? Zijn er veel edele Spullen? Zijn er goede wapens?)

Dan komt er nog iets nieuws bij. Carrière mogelijkheden als bouwer, duellist, soldaat, avonturier en politieker.
Zo kun jij zien of de stad perfect is om te bouwen, te leiden enzo!

Groeten Figaro!
 

DeletedUser

Hoi Carolus999/Figaro,

Misschien kun je bij groei ook de ledenpunten meenemen in je beoordeling? Deze zijn afhankelijk van de levels van de leden van de stad alsmede het aantal forten dat de stad in bezit heeft.
 

DeletedUser3686

euh... dat waren maar voorbeelden dus ja ik neem ze er in ;)

Ik moet per wereld 1 iemand hebben. Ik neem alvast wereld 1
 
Bovenaan