• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Steden in verbaal duel :D

DeletedUser

Bericht van Nir Wana (de Groene Blaadjes) aan BissyBig (Chillarón del Rey:(

Een welverdiende overwinning. Je hebt helaas net zoals anderen in je stad gekozen om me meer dan 1x aan te vallen.

Een faire waarschuwing, binnen een paar weken zijn m'n maten en ik vlotjes level 50 geworden en beginnen wij met dueleren.
Als je niet de rest van je tijd in the west KO wil spenderen raad ik je aan om er geen 3e hit van te maken.
Moest je in alle werelden niet zo ver van me af zitten zou ik je alvast een voorsmaakje laten proeven, maar helaas, de vermelding dat wij op w3 VOC vernietigd hebben zal moeten volstaan.

De keuze ligt bij jou.. en je stadsgenoten. Neem nu wat snelle xp bij ons, en zweet het later dubbel uit, of ga elders jagen.
mvg
Nir

Reactie don Basco namens Chillarón aan Nir Wana:

Dag vriendelijke vrind,

Ik kreeg het bericht onder ogen dat je BissyBig stuurde. We vinden het allemaal erg gezellig dat jullie in DGB berichten gaan sturen. Dit bericht moet je dan ook beschouwen als een soort ansichtkaart, waarop heel groot GROETEN UIT CHILLARÓN staat gedrukt. Want, inderdaad, het is hier fantastisch.

We zijn blij dat je ambities hebt en kansen ziet in de toekomst! Geen flauw idee wat je/jullie op W3 uitspoken, maar zo lang je er blijkbaar eigenwaarde aan kunt ontlenen, juichen we het ondubbelzinnig toe! Heel knap dat je daar de Batavia hebt laten zinken of wat het ook was.

Behalve blij zijn we ook dankbaar. Dankbaar omdat we de kans kregen om elkaar allemaal zo goed te leren kennen. En oh ja, ze zeggen wel's dat resultaten uit het verleden geen garanties voor de toekomst zijn. Maar je moet niet vergeten dat GEEN resultaten in het verleden hier op W7 natuurlijk dan al helemaal geen garanties voor de toekomst bieden. Ongeacht of je level 50 hebt, rancune of wat dan ook.

Maar het is goed dat jullie er zijn, toch voel ik me -persoonlijk- ietwat gepasseerd. Mijn bouwers zijn al vaak bezocht door DGB, maar ik heb 1 keertje Outsdere op de thee gehad! Gezellig natuurlijk, maar karig.

Groetjes daar en geniet van het mooie weer hè!

don Basco
 

DeletedUser

Don Basco,

Uw antwoord is van een poëtische schoonheid. :)
De Batavia laten zinken? Het wordt niet veel mooier dan dat.

Dank U om dit te delen! lol
 

DeletedUser

Don Basco niet alleen ben ik grote fan van uw uitgesproken sarcasme, maar dit alles afgewerkt met een snuifje arrogantie maakt dit dichtwerk volledig af ;)
 
Bericht van Nir Wana (de Groene Blaadjes) aan BissyBig (Chillarón del Rey:(

Een welverdiende overwinning. Je hebt helaas net zoals anderen in je stad gekozen om me meer dan 1x aan te vallen.

Een faire waarschuwing, binnen een paar weken zijn m'n maten en ik vlotjes level 50 geworden en beginnen wij met dueleren.
Als je niet de rest van je tijd in the west KO wil spenderen raad ik je aan om er geen 3e hit van te maken.
Moest je in alle werelden niet zo ver van me af zitten zou ik je alvast een voorsmaakje laten proeven, maar helaas, de vermelding dat wij op w3 VOC vernietigd hebben zal moeten volstaan.

De keuze ligt bij jou.. en je stadsgenoten. Neem nu wat snelle xp bij ons, en zweet het later dubbel uit, of ga elders jagen.
mvg
Nir

Reactie don Basco namens Chillarón aan Nir Wana:

Dag vriendelijke vrind,

Ik kreeg het bericht onder ogen dat je BissyBig stuurde. We vinden het allemaal erg gezellig dat jullie in DGB berichten gaan sturen. Dit bericht moet je dan ook beschouwen als een soort ansichtkaart, waarop heel groot GROETEN UIT CHILLARÓN staat gedrukt. Want, inderdaad, het is hier fantastisch.

We zijn blij dat je ambities hebt en kansen ziet in de toekomst! Geen flauw idee wat je/jullie op W3 uitspoken, maar zo lang je er blijkbaar eigenwaarde aan kunt ontlenen, juichen we het ondubbelzinnig toe! Heel knap dat je daar de Batavia hebt laten zinken of wat het ook was.

Behalve blij zijn we ook dankbaar. Dankbaar omdat we de kans kregen om elkaar allemaal zo goed te leren kennen. En oh ja, ze zeggen wel's dat resultaten uit het verleden geen garanties voor de toekomst zijn. Maar je moet niet vergeten dat GEEN resultaten in het verleden hier op W7 natuurlijk dan al helemaal geen garanties voor de toekomst bieden. Ongeacht of je level 50 hebt, rancune of wat dan ook.

Maar het is goed dat jullie er zijn, toch voel ik me -persoonlijk- ietwat gepasseerd. Mijn bouwers zijn al vaak bezocht door DGB, maar ik heb 1 keertje Outsdere op de thee gehad! Gezellig natuurlijk, maar karig.

Groetjes daar en geniet van het mooie weer hè!

don Basco

Prachtig! :p Dit soort telegrammen vond ik ook altijd geweldig om te krijgen (en.. nog leuker: om te schrijven :p) :D Zolang je op deze manier in het spel kunt communiceren, gaat het prima en blijft het leuk. :p Ook voor jezelf. ;) Humor is zo'n belangrijk iets in een spel... :D
 

DeletedUser

Prachtig! :p Dit soort telegrammen vond ik ook altijd geweldig om te krijgen (en.. nog leuker: om te schrijven :p) :D Zolang je op deze manier in het spel kunt communiceren, gaat het prima en blijft het leuk. :p Ook voor jezelf. ;) Humor is zo'n belangrijk iets in een spel... :D

Allemaal leuk en aardig zo'n telegram terug. Maar Don Bosco is toch wel de grootste faggit die me deze wereld aan heeft gevallen. Ga lekker echt duelleren ipv bij bouwers en avonturiers je xp halen;).
 

DeletedUser

Zozo, bedankt voor alle honeurs. Later werd het grimmiger hoor.
Het leuke is dat deze manier van 'diplomatie' psychologisch heel goed werkt om iemand vreselijk op te naaien, terwijl je je niet echt verlaagt tot het niveau van de ander. Gevolg; hij valt Chillarón en mij als een idioot aan als hij uit zijn 48u retour afzender komt en mag meteen weer 48u brommen. Hij let helemaal niet meer op tactieklevels etc.

Maar hij had een andere manier gevonden om mij 48u te pakken; rapporteren dat ik Spaanse tekst-delen op mijn profiel had --> schorsing. Maar goed, regels zijn regels
 

DeletedUser

Allemaal leuk en aardig zo'n telegram terug. Maar Don Bosco is toch wel de grootste faggit die me deze wereld aan heeft gevallen. Ga lekker echt duelleren ipv bij bouwers en avonturiers je xp halen;).

A: Laster. ik heb nog nooit een bouwer aangevallen zonder dat er sprake is van oorlog en dan nog moet eerst één van onze bouwers aangevallen zijn. In uw stad was daar geen sprake van.
B: Zelfmedelijden. U bent avonturier (en had 212$ voor mij liggen; bij gebrek aan Unicef op the West heb ik het zelf maar gehouden) sinds wanneer is het immoreel om avonturiers aan te vallen, als ze rondlopen met een dikke portomonnee?
C: Contekstloze aantijging. Uw stad is in oorlog met onze trouwe bondgenoot; HQ of Pueblo. Ik heb zeer veel reden om HQ altijd te steunen, ook offensief.

Verder doet een faggot (ik neem aan dat dat de bedoeling was van uw toetsaanslag) zaken met zijn geslachtsdeel, waar ik mij onschuldig van weet. En ik hoop voor u dat dat inderdaad niets met avonturieren uitstaande heeft..

de naam is don Basco, hetgeen voor BASKENLAND staat. Niet voor een Italiaans Bos.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan