• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spotprenten wereld1

DeletedUser

trein overvalen gaat meer zo:
trein-overvallen.png

en daar krijg je dan EP voor
 

DeletedUser3686

radiobert ik vind u, ehum, noem je dat strips? niet echt grappig en goed gedaan. Als je probeert doe het dan niet met paint, maar begin direct eens met wat profesoniele programma's dan dat! Maar je hebt gelijk! Doe eens iets met photo schops enzo!

we doen nu al misschien 30 pagina's over en dit is echt saai aan het worden!
 

DeletedUser

radiobert ik vind u, ehum, noem je dat strips? niet echt grappig en goed gedaan. Als je probeert doe het dan niet met paint, maar begin direct eens met wat profesoniele programma's dan dat! Maar je hebt gelijk! Doe eens iets met photo schops enzo!

we doen nu al misschien 30 pagina's over en dit is echt saai aan het worden!

Niks tegen Paint!Photoshop moet je betalen...
 

DeletedUser

en als je zegt dat alle strips slecht worden moet je wel zelf goede maken
wand deze sucks!
 

DeletedUser

Rustig ;)
Maar het gaat heel de tijd over hetzelfde met dezelfde mannetjes,
het is niet grappig meer.
 

DeletedUser

Slechte humor ook nog, verklaart dus ook gelijk je strips
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dit topic heet spotprenten wereld1, je moet elkaar dus bespotten met strips enz. en niet zonder:p ik ben wel blij met die strips van stripgenerator.com, die kan ik tenminste zien, want ik heb nog geeneen strip van pOON gezien:mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

en ineens had hellvian
alle voorwerpen kleren enz
$100000000
duel lvl 300
en lvl 99
 

DeletedUser5695

Dit topic heet spotprenten wereld1, je moet elkaar dus bespotten met strips enz. en niet zonder:p ik ben wel blij met die strips van stripgenerator.com, die kan ik tenminste zien, want ik heb nog geeneen strip van pOON gezien:mad:

Da's raar want ik gebruik ook stripgenerator...
 
Bovenaan