• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spotprenten wereld1

DeletedUser

een origineel idee en aangezien er hier enorm veel haat is naar steden zoals "The-East" lok ik even een aantal spotprentjes uit.


Even een kleine post over de regels hier in de thread:

- geen beledigende spotprenten (ze mogen dus niets "beledigen" wat met RL te maken heeft, alleen over het spel... hoe spelers er uit zien, of ze wel of niet een vriend/vriendin hebben etc is niet toegestaan.)

- geen RL fotos van spelers gebruiken, ook niet als je ze hier in het forum kan vinden.

- ontopic: spotprenten moeten met TW te maken hebben. Dus met de stammen of spelers van TW. grappige fotos/comics kun je in andere threads posten. Spotprenten/kaarten die met andere werelden te maken hebben, post je in een ander p&p forum. Spotprenten over mods, kun je ook beter niet posten, omdat dat hier offtopic is.

ik ben zeker nog iets vergeten, maar ik denk dat het nu misschien een beetje duidelijker is voor jullie wat mag en wat niet mag. de forum regels gelden dus ook voor spotprenten
 

DeletedUser

wat is de bedoeling? je maakt/edit een plaatje en zet er een originele tekst bij. hou je wel aan de regels hierboven + de forumregels


voorbeeld:
domteld6.jpg
 

DeletedUser

waarom hebbie dan niet je eigen stadsnaam er onder gezet ?

dat zou er beter bij passen :D
 

DeletedUser

waarom hebbie dan niet je eigen stadsnaam er onder gezet ?

dat zou er beter bij passen :D

Omdat wij wél eerlijk toegeven dat wij mensen 'oplichten'

OT:
Komt er eentje aan van mij:
Iedereen kent Kidage nog wel hoop ik?

kidageur7.jpg
 

DeletedUser

Niet héél erg origineel, maar goed:

najnajzq9.jpg


--
Aan alle oude leden van The East:
nelsonhahaln8.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

The East Promotieteam: Je weet dat je wordt opgelicht , maar toch hou je er een beter gevoel aan over...:p
dallas_cowboys.jpg
 

DeletedUser

Laatste Nieuws: Peter R de Vries ontmaskerd 14 Quote 500 Junior leden van The East wegens oplichterij!
oplichterij.jpg
 

DeletedUser

Komt dat zien, komt dat zien!
DomTe neemt nu ook drugsverslaafden aan om uit te buiten!
Nu houden die mensen nog minder over!


lelijk.bmp
 
Bovenaan