• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Speciale items

Heeft iemand een idee of items al het Sluipgeweer, de Howdahrevolver en de Gouden Tomahawk nog steeds via kistjes te verkrijgen zijn?
Ik weet dat ze er in het verleden wel ingezeten hebben en ook wel eens met evenementen vergeven werden, maar kan dat nog steeds?
Zo ja, hoor ik ook graag in welke kist(en) deze kunnen zitten.
 

DeletedUser15915

Zover ik weet:

Premiumkist:

  • Sluipgeweer
  • Howdah Pistool
  • Gouden Tomahawk
Gelukskoekje:
  • Sluipgeweer
 
Danjewel cor!
Dan moeten we maar eens voor die premkistjes gaan. Zo'n gelukskoekje is helaas niet (meer) te krijgen :(
 

DeletedUser16623

Kunnen Howdah pistool en Gouden Tomahawk ook uit een glanzende premiumkist komen (gezien level 100)?
 

DeletedUser15915

Kunnen Howdah pistool en Gouden Tomahawk ook uit een glanzende premiumkist komen (gezien level 100)?

Nee, hier zitten ze niet in.

Volgens tw-calc kun je ook een Olifantengeweer uit een gelukskoekje of premiumkist krijgen :)

Klopt, het Olifantengeweer zit er inderdaad ook in. Let wel op dat niet altijd de volledige inhoud op tw-calc staan.
 
Klopt, het Olifantengeweer zit er inderdaad ook in. Let wel op dat niet altijd de volledige inhoud op tw-calc staan.

Kun je mij vertellen of je de vakantieriem en feestdag revolver kan krijgen en hoe?
865afdfa640447cf9bd5111745261af2.png
 
Ze zouden altijd ook nog eens bij opdrachten komen als ik me herinner, maar tot heden dus nog niet gebeurd!
 
Bovenaan