• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser13504

op een non-premium wereld zou je geen winst maken als je er 150k voor zou krijgen, en zelfs 350k betwijfel ik. :no:
Volgens mij kun je nog wel hoger gaan, maar ja, wie doet dat nu nog als je er maar 1 pp kan vinden:(
 

DeletedUser

op een non-premium wereld zou je geen winst maken als je er 150k voor zou krijgen, en zelfs 350k betwijfel ik. :no:
Volgens mij kun je nog wel hoger gaan, maar ja, wie doet dat nu nog als je er maar 1 pp kan vinden:(

Ik heb iemand 300K betaald om te reskillen en voor mij de sleutel te vinden wss moet ik nog 30k betalen voor de volledige reskill. Dus is ook bijna 350k$ maja ik zou er zelfs 500 voor hebben betaald, wat moet je anders met het geld :p.
 

DeletedUser

Ik heb iemand 300K betaald om te reskillen en voor mij de sleutel te vinden wss moet ik nog 30k betalen voor de volledige reskill. Dus is ook bijna 350k$ maja ik zou er zelfs 500 voor hebben betaald, wat moet je anders met het geld :p.

Heb 10k voor de mijne betaald, stadsgenootje was vol handvaardigheid omdat hij "van een uitdaging hield"
 

DeletedUser13259

Ik heb iemand 300K betaald om te reskillen en voor mij de sleutel te vinden wss moet ik nog 30k betalen voor de volledige reskill. Dus is ook bijna 350k$ maja ik zou er zelfs 500 voor hebben betaald, wat moet je anders met het geld :p.

Toevallig op W6? Dan hebben we al 3 GG's in onze stad :D En aan wie dan?
 

DeletedUser

op een non-premium wereld zou je geen winst maken als je er 150k voor zou krijgen, en zelfs 350k betwijfel ik. :no:
Volgens mij kun je nog wel hoger gaan, maar ja, wie doet dat nu nog als je er maar 1 pp kan vinden:(

Dat klopt volgens mij niet helemaal. Je kan er toch twee vinden? Eentje bij rondreizende en eentje bij lijken bestelen. vannelle had drie sleutels op W Arizona
:ranger:
 

DeletedUser

Weet iemand hoe lang je brand moet blussen voor je dat briefje krijgt met die 3 sleutels? Heb nu 14 uur brand geblust met de 3e sleutel in mijn productvak maar nog niks gekregen.... En ja ik heb de andere 2 sleutels ook uiteraard.
 

DeletedUser

Weet iemand hoe lang je brand moet blussen voor je dat briefje krijgt met die 3 sleutels? Heb nu 14 uur brand geblust met de 3e sleutel in mijn productvak maar nog niks gekregen.... En ja ik heb de andere 2 sleutels ook uiteraard.

brand emmer gebruiken ;)
 

DeletedUser

Dat is aangepast, je kan er nu maar 1 vinden met arbeiden, wel meer met kistjes.

Dat is spijtig dat sommige meerdere sleutels konden vinden en dat het nu niet meer mogelijk is, maar dat is de theorie van de snelle zeker :hmf:

Hopelijk heb ik eens een goed gevecht met kistjes en daarin de derde sleutel :laugh:
 
Bovenaan