• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser1053

llaro heeft hem gevonden met als handelaar rondtrekken, tegelijk met een doek. Dus dan zou hij hierbij ook te vinden moeten zijn als product.
 

DeletedUser

ik begrijp het niet meer, eventjes dus:

ik moet in het totaal 1000 punten inbrengen, -moeilijkheid 501= 499
dus als ik 499 punten meer inbreng dan de arbeid moet zijn dan kan ik de sleutel vinden, ik hoef dus nog mar 208 puntjes, en ik heb niet eens de beste kleertjes en ben nog niet helemaal gereskillt.
dus dat word even doorzetten en dan kan ik de sleutel, dan ga ik allemaal opdrachten doen als ik hem heb.
 

DeletedUser

laat maar, dan begrijp ik hem nu :p, vandaag weer 20puntjes overgezet, ik kom nu erg dicht in de buurt.
 

DeletedUser9667

Misschien een domme vraag maar stel ik vind die sleutel bij als rondrijdende handelaar. Zou ik hem dan nog kunnen vinden bij lijken bestelen? :p

Ja domme vraag denk ik :laugh:
 

DeletedUser

Misschien een domme vraag maar stel ik vind die sleutel bij als rondrijdende handelaar. Zou ik hem dan nog kunnen vinden bij lijken bestelen? :p

Ja domme vraag denk ik :laugh:

ik vind het geen domme vraag:p ik heb wel eens gehoord dat je ze bij beide kan vinden
 

DeletedUser

Ik denk wel, dat je ze bij beide werkzaamheden kan vinden.

Maar je kan hem volgens mij ook maar 1x vinden, of of , en niet en en
 

DeletedUser

Ik heb een vraagje, ik was eens aan het rondkijken naar spelers die de 3e sleutel hebben gevonden.
Wat me opviel is dat mensen die hem met de 1000 arbeidspunten regel en zonder premium gevonden hebben allemaal avonturiers zijn en een aantal spelers die hem zo kunnen vinden en geen avonturiers zijn hem nog niet gevonden hebben.
Heeft iemand misschien ooit gezien dan een niet avonturier de 3e sleutel heeft gevonden zonder premium met behulp van de 1000 arbeidspunten regel?
 

DeletedUser9667

Geen idee de reden is wrs omdat er meer avo's zijn op the west, ik ken op w2 al een bouwer die hem heeft gevonden, enkel weet ik niet of het met premium was of niet :p.
 
Ik heb een vraagje, ik was eens aan het rondkijken naar spelers die de 3e sleutel hebben gevonden.
Wat me opviel is dat mensen die hem met de 1000 arbeidspunten regel en zonder premium gevonden hebben allemaal avonturiers zijn en een aantal spelers die hem zo kunnen vinden en geen avonturiers zijn hem nog niet gevonden hebben.
Heeft iemand misschien ooit gezien dan een niet avonturier de 3e sleutel heeft gevonden zonder premium met behulp van de 1000 arbeidspunten regel?

Ik, als soldaat.
 

DeletedUser1053

Op de beta heb ik hem ook als soldaat zonder premium gevonden, dus het kan inderdaad.:)
 

DeletedUser

Ik, als soldaat.

oke, bedankt, ben zelf als soldaat op een engelse wereld aan het zoeken maar vind maar niks.
Komt denk ik omdat daar al heel veel 3e sleutels zijn en heb het idee dat hoe meer sleutels er gevonden zijn, hoe moeilijker het word om ze te zoeken als je ziet dat mensen hem hier heel snel vinden.

Zou nogal onlogisch zijn als je dat enkel kon als avonturier...

Helemaal mee eens maar je weet maar nooit dat die dev bedenken he :p
 

DeletedUser9667

Magr ik heb lang achter mijn sleutel mogen zoeken op w5 hoor :), veel te lang eerlijk gezegd...
 
Bovenaan