• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Roadmap 2015

DeletedUser16131

Ik vind de roadmap op zich idd nogal onrealistisch om te halen dit kwartaal en te beknopt om voor een heel jaar op te gaan. Over die KO's bij arbeiden die niet meer tellen, 1 antwoord: EINDELIJK. Eindelijk gedaan met die mensen die zich KO leggen om zo hun premie te kunnen sparen, dat slaat nergens op
 

DeletedUser4007

Ik vind de roadmap op zich idd nogal onrealistisch om te halen dit kwartaal en te beknopt om voor een heel jaar op te gaan. Over die KO's bij arbeiden die niet meer tellen, 1 antwoord: EINDELIJK. Eindelijk gedaan met die mensen die zich KO leggen om zo hun premie te kunnen sparen, dat slaat nergens op

achhhhhhh te moeilijk voor je anders?:p
 

DeletedUser16131

Ik ben geen duellant, nooit geweest ook, dus het interesseert mij vrij weinig ;)
 
Ik vind dat aspect wel jammer, 't was zo heerlijk rustig om die KO tijd te hebben (en niet per se voor premies!!!).
Wat dan wel weer fijn is dat je dus na een KO 72 uur rust hebt. :)
 

DeletedUser4007

Ik vind dat aspect wel jammer, 't was zo heerlijk rustig om die KO tijd te hebben (en niet per se voor premies!!!).
Wat dan wel weer fijn is dat je dus na een KO 72 uur rust hebt. :)

na een duel dus
en dat willen sommige nu net ontwijken:hmf:
 
Dat valt wel mee jv, ik heb mezelf nog nooit expres KO gelegd door arbeiden.
Wat wel zo was, is dat ik door gevaarlijke wel eens KO ging, maar niet expres ofzo; al was het uiteraard wel handig dat het dan rustig was.
Maar goed, ben nu gevaarlijker voor duellisten dus die kijken wel uit :D
:adventurer:
 

DeletedUser4130

Duel systeem veranderingen -> ben ik best wel fan van! Als je eenmaal een hoog duelleren gehaald had, zat er eraan vast als je bv eens als bouwer wilde spelen. Het is natuurlijk een trage verandering, maar zo kan je makkelijker van speelstijl wisselen. De ko's... Goh tja, vind het ergens logischer dat je enkel duelko telt, zoals vroeger. Enkel jammer natuurlijk als je te vaak aangevallen wordt.

Voorwerpen upgraden -> lijkt me ook erg leuk, totaal nieuwe toevoeging. Hoop erop dat er zo goeie spullen komen die een stuk moeilijker te halen zijn, leuk voor hoge level spelers. Want geef toe, amper iemand gebruikt veel van de gewone kledij. En de setjes koop je een keer (of niet) en klaar is kees.

Avontuur, shop en spelers reactiveren -> geen gigantische dingen, maar zit wel wat in.

Hopelijk lukt alles :) Enkel jammer dat P2P handelen weg is!
 

DeletedUser

Is er al nieuws over welke nieuwe items er in de veteranen shop komen?
Ik ben volop de punten aan het sparen en best wel benieuwd naar de nieuwe items :D
 

DeletedUser16049

Je kunt wel het duel systeem gaan aanpakken maar het moet uiteindelijk toch van de actieve spelers komen die het weer moeten doen, inactieve duellanten zullen door een update niet ineens weer gaan duelleren zoals ze in het verleden gedaan hebben, beetje hoop creëren dat er weer leven in de brouwerij komt ... :no:
 
Bovenaan