• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Roadmap 2012

DeletedUser10466

Tegen samenvoegen ook:)
Tsja, als je werelden gaat samenvoegen krijg je sowieso het probleem van spelers op meer werelden, inventaris, level en Bg. Als ik sommigen hoor praten over wereld twee heb ik het idee dat daar de bg's heel anders zijn dan op drie, dus waar ga je dan heen?
 

DeletedUser

van wereld 1 t/m 6 speel ik niet, maar toch boeit dit me wel. Ik zie zelf het nut er wel van in van dat "samenvoegen", maar zoals anderen ook al hebben gezegd ben ik erg benieuwd op wat voor kunstige (of klunzige) manier ze dit gaan aanpakken.
 

DeletedUser

Ze moeten het gewoon zo laten. Als je dingen gaat samenvoegen krijg je meer boze gezichten dan blije gezichten. Forten, allianties en steden zijn van verschillende werelden gewoon niet samen te voegen.
 

DeletedUser

Waarom is iedereen tegen het idee, wanneer we niks weten over hoe het gaat gebeuren? Misschien hebben ze een goed plan over hoe het gaat werken. Ik denk niet dat ze alleen willekeurig, werelden gaan samenvoegen, zonder plan :p
 

DeletedUser

Werelden samenvoegen?! :mad: En als je dan op W3, -4, -5, -6 & -7 speelt en je plotseling op zeg maar drie werelden alles kwijtraakt?! Stelletje mafkezen bij Innogames! Dus dat ik dan plotseling Wereld 4 en 6 bijvoorbeeld moet opgeven, alles kwijt, mooi, bedankt.

Gelukkig zijn dit geen definitieve plannen, ik hoop maar dat die meer getuigen van een gezonde geest... :hmf:


Verder vind ik de roadmap extreem klein. Wéinig punten staan erop, wat ik raar vind. Als je dit vergelijkt met de optimistische roadmaps van hiervoor... :( En een groot deel van de punten staat al gepland bij update 1.35... Vreemd. :blink::unsure:

Misschien beter een kleine en alle punten nakomen dan een zeer grote en maar de helft nakomen :rolleyes:

Hier nog een tegenstemmer!

hadden ze maar niet zo ver moeten uitbreiden tot w9... (is in één à twee jaar véél te vlot gegaan, en nu willen ze werelden gaan sluiten (onder het mom van samenvoegen?!)
de reden dat ik the west nog speel (na ruim 3 jaar), is juist omdat er géén serverresets of servers zijn die verwijderd worden

kunnen we hiertegen niet een ''handtekeningen'' actie houden?

''Beter design en graphics.''
persoonlijk vind ik t design al een 8/10 en graphics geld tzelfde.. is gewoon werk zoeken?

Ik denk dat onderstaande quote hier alles in samenvat.

Waarom is iedereen tegen het idee, wanneer we niks weten over hoe het gaat gebeuren? Misschien hebben ze een goed plan over hoe het gaat werken. Ik denk niet dat ze alleen willekeurig, werelden gaan samenvoegen, zonder plan :p

Je weet alleen dat ze het van plan zijn. Niemand zegt dat het definitief gaat uitgevoerd worden, wat het exact gaat zijn e.d.
 

DeletedUser8307

Ik vind het ook wel jammer dat het zo'n kleine "Roadmap" is dit jaar. ;)
 

DeletedUser5512

ik niet hoor, ik zie dat de devs het spel wel 'af' vinden eigenlijk, en nu hun best gaan doen de werelden wat aantrekkelijker/actiever te houden:)
 

DeletedUser12351

Als je op de roadmap kijkt dat zie je ook dat er ideeen zijn voor multiplayer. Dus dat werelden samenvoegen hoeft dan dus niet eens zo erg te zijn. Zo kunnen ze bijv doen dat er ergens een knopje zit waarmee je van karakter kan veranderen (zie bv sevenlands {Duits spel van innogames dat nog niet in andere talen uit is}) Dus mensen stop met huilen je kan altijd nog zeuren als het op de beta uit is.

friep.

We have seen great new features hit The West within the last year(s), but, here is just a little preview of plans for 2012. Of course not everything is guaranteed and there could be other features coming out that are not seen here but this is the general idea.

Roadmap 2012

We want to concentrate on the following topics this year. Additionally we will bring some minor features and a lot of new content to the game. As always, we might change our plans, add new things to the Roadmap or remove parts of it. The topics are not ordered by time or priority.


Union Pacific Shop
Items can be bought either with bonds or with nuggets
There is the option to limit items by count or time
Shop is divided in four categories, "Hot", "Items", "Buffs" and "Appearance"
Daily activity Bonus as implemented on the Public Beta.
Players get rewarded with Bonds for completing daily tasks
Tasks consist of quests, duels, fort battles and crafting
New tasks may be implemented in the future.
Market & Inventory redesign
Better graphics and layout
Enhanced functionality
Better performance
Interface redesign
Fullscreen map
Convert all windows to new layout
3D town
New map
Merge worlds with the goal to have less but more active worlds
Multiplayer instances
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Als je op de roadmap kijkt dat zie je ook dat er ideeen zijn voor multiplayer. Dus dat werelden samenvoegen hoeft dan dus niet eens zo erg te zijn. Zo kunnen ze bijv doen dat er ergens een knopje zit waarmee je van karakter kan veranderen (zie bv sevenlands {Duits spel van innogames dat nog niet in andere talen uit is}) Dus mensen stop met huilen je kan altijd nog zeuren als het op de beta uit is.

friep.


dat zou opzich wel een redelijk idee zijn, maar is dit dan niet behoorlijk verwarrend/onoverzichtelijk? (niet dat ik uberhaupt sevenlands ga spelen...)
maar hoe zou dit geregeld worden met je inventarissen? is dit niet té veel storage voor de servers? (lag + langere responstijden)

en hoe wordt dit geregeld met forten?

mijn kritiek:
iets wat dan (naar mijn mening) wel weer raar zal lopen is het overhevelen van je items/kleding van je ene karakter naar je andere karakter, met behulp van een 2e persoon... dan zul je dus werelden krijgen met dubbele karakters is: de ranglijst, dan kun je dus dubbel op de ranglijst komen? met bijv. full-handel drijven, en full-fg'er/duellant of iets dergelijks?
ook zal de taktiek van vele spelers dan worden om één van de 2 karakters te gebruiken om spullen te zoeken en veel dollars te cashen, bijv. door full handel drijven te gaan op je ene karakter? aangezien alles toch over te hevelen valt...
 

DeletedUser

Het idee om minder werelden te hebben die actiever zijn ben ik niet op tegen. Maar ik vrees dat innogames daar eerder over na had moeten denken. Het is logisch dat een wereld leegloopt bij het starten van een nieuwe wereld. Een oude wereld had gewoon gesloten moeten worden. Zo kan de wereld bijvoorbeeld gesloten worden op moment dat een alliantie 75% van alle forten in bezit heeft (ik noem maar wat..). Maar om na meerdere jaren ineens werelden samen te voegen zie ik niet zitten. Dan had ik mijn account op de andere werelden liever niet verwijderd, gewoon een aantal jaren laten vergaren totdat ze ineens weer nuttig zijn. Ik vraag me af hoe dat gaat werken met items, dubbelaccounts (zelfde account op meerdere werelden), forten, steden.. Eigenlijk met alles..

Ik vrees dat het ten eerste niet haalbaar is en ten tweede de werelden er niet actiever op worden. Puur omdat een hoop mensen het niet leuk gaan vinden. Stel ik heb hard gewerkt voor een stad met een flink aantal forten, dan vind ik het niet leuk als ik daar weer voor moet vechten.
 

DeletedUser13404

Jaah! Werelden samenvoegen!!!
Op w2 moet ik al minstens anderhalf uur lopen voor een ietwat deftige dueltegenstander...
En op w1 ben ik duelvl 240 en zit ik al mensen vd top 5 aan te vallen :hmf:
 
Bovenaan