• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Roadmap 2012

DeletedUser8307

Ik zou het anders willen zien, gewoon inactieve werelden samenvoegen. Als je ziet dat Briscoe nog vrij actief is, en die samengevoegd wordt, dan is het wel jammer. Ook dan zou de fortgevechten opkomst veel te hoog zijn... Hoofdfort gaat zeer makkelijk vol zitten met de beste spelers.

Gevolg hiervan zou kunnen zijn dat er veel meer 1500 xp gevechten komen, dus sneller (nog!) 120.
 

DeletedUser13002

als ze nou de kaart 2x zo groot zal zijn en geen profielen wisselen zou ik het beter vinden, maar zoals velen al vragen, hoe gaat het dan met de steden?
ik ben van begin af aan op wereld 6 een stad met vrienden begonnen en we hebben onszelf in minder dan 9 maand naar plek 3 geknokt.
Als de werelden van 4 en 5 erbij komen zal het aantal steden te veel toenemen, inclusief steden met 1 lid van level 11 ofzo die heeeeel weinig online zijn.
het is natuurlijk niet zeker of hij komt, maar dit is mijn argument dat ik het niet wil!
(P.S. ik zag ook 3d steden, terwijl dit ook nog niet op beta is, komt dat binnenkort op beta?)
 

DeletedUser

Om het actiever te maken is het een goed idee...
Maar veel zullen dan accounts moeten opgeven, oa ik.
Dan zullen heel veel spelers stoppen denk ik;)
 

DeletedUser560

Ik vind het idee aan de ene kant wel goed, maar aan de andere kant ook weer niet :blink:

Als dit gebeurd hoop ik niet dat de werelden met de oude settings worden samengevoegd met de nieuwere (Briscoe Arizona).

Als ze dit gaan doen gaan er nog veel meer spelers stoppen denk ik doordat veel van de ervaren spelers arizona en briscoe hebben laten vallen wegens het overmatige nuggets gebruik van andere spelers.

Dit is eigenlijk ook onmogelijk om samen te voegen, wegens de arbeids tijden enzo.
 

DeletedUser13404

Het allerbeste is de werleden samenvoegen!!

Welke zouden ze samenvoegen?? :)
 

DeletedUser

VOlgens mij is zijn arizona en briscoe aardig actief, dus die gaan ze denk ik niet samenvoegen.

De werelden samenvoegen kan wel denk ik, tenzij iemand op elke wereld een account heeft die allemaal goed zijn, maar waar haal je de tijd vandaan om op elke wereld een goed account te hebben???:blink::blink::blink:

Als je bijv. op W4 speelt en die wordt weggehaald, mag je denk ik zelf een wereld uitkiezen waar je verder gaat :unsure:zoiets???:unsure:
 

DeletedUser

Inactieve werelden samen voegen! Werelden 2 en 3 en 4,5,6 bij elkaar en het maakt het spel een stuk leuker! 1,7 en Briscoe en Arizona zijn dacht ik de actiefste?

De devs zullen wel wat verzinnen hierop, een hele resetting lijkt me bijvoorbeeld oke en ze zullen als je je account verliest vast wel een soort bonus aanbieden.
 

DeletedUser

Ik ben niet zo positief over deze roadmap. Prima wat er allemaal opstaat, daar niet van, maar is dit niet een beetje gelijkend aan wat er met 1.35 wordt aangekondigd? Bovendien noemen ze eerst als sub-punt een full-screen kaart en daarna dat ze een mooiere kaart willen. Ik vind het leuke ideeën, maar niet zo verrassend.
 

DeletedUser

daar heb je een punt simmer :), in vergelijk met de andere jaren is dit ook een mini roadmap eig :s
 
Als de PA werelden samengevoegt worden met oudere, stop ik meteen, komen al die noobs weer(en nee ik zeg niet dat iedereen daar speelt nu noob is).
Op zich lijkt het me wel interessant als de oudere werelden worden samengevoegt. W1 gaat naar mijn mening nog wel goed qua forten, er zijn niet maar 2 allianties en er komen genoeg mensen. W2 is een beetje uit balans net als w3. 1 kant wint op de beide werelden wel eens, maar niet altijd en de tegenstander wint nooit. Op w4 is het wel uit balans.
Op w5 speel ik niet
Op w6 ben ik 3 x gestopt, de laatste keer dat ik kwam is mijn mening:
Veel mensen die als ze mogen kiezen, allemaal gaan deffen, er worden niet veel forten overgenomen volgens mij.
Op w7 speel ik ook niet.
w8 en w9 zijn actief genoeg, hou die mensen daar maar lekker..

Ik zie geen reden waarom de kaart trouwens groter moet?
 

DeletedUser

Ik zie geen reden waarom de kaart trouwens groter moet?

Misschien zullen ze wel bepaalde gebieden toevoegen, Grote bossen, grote prairies, woestijnen, bergen en moerassen. want nu staan ze kris kras door elkaar.
 

DeletedUser

Hmm, ik zie wel WAAROM werelden zouden moeten samenvoegen, maar of dat nou wel zo'n goed idee is..
 

DeletedUser

Oude werelden op één server zou mooi vuurwerk geven. Dat zie ik wel zitten :)
 

DeletedUser

Doen!

Doen Innogames, meer duels onbekende tegenstanders en meer leven erin!
Alleen zou wel jammer zijn als de PA werelden gemengd zouden gaan met de Non PA werelden:o
 
Werelden samenvoegen?! :mad: En als je dan op W3, -4, -5, -6 & -7 speelt en je plotseling op zeg maar drie werelden alles kwijtraakt?! Stelletje mafkezen bij Innogames! Dus dat ik dan plotseling Wereld 4 en 6 bijvoorbeeld moet opgeven, alles kwijt, mooi, bedankt.

Gelukkig zijn dit geen definitieve plannen, ik hoop maar dat die meer getuigen van een gezonde geest... :hmf:


Verder vind ik de roadmap extreem klein. Wéinig punten staan erop, wat ik raar vind. Als je dit vergelijkt met de optimistische roadmaps van hiervoor... :( En een groot deel van de punten staat al gepland bij update 1.35... Vreemd. :blink::unsure:
 

DeletedUser15103

zolang ik mijn mooie verzameling waar ik enorm veel werk aan gehad heb, niet kwijtgeraak dan is het voor mij geen probleem, ik denk dat er dan ook beter FGs zijn maar ook moeilijker winnen want ineens zijn er mss 2x of zelfs 3x zo veel GGs en dat maakt normale spelers weer in een mooi situatie, gelukkig heb ik mijn al :)
 

DeletedUser

ik hoop niet dat ze de werelden gaan samenvoegen, niet dat ik op allen speel. maar, dan gaan we heel snel naar een eind van the west
 

DeletedUser

Hier nog een tegenstemmer!

hadden ze maar niet zo ver moeten uitbreiden tot w9... (is in één à twee jaar véél te vlot gegaan, en nu willen ze werelden gaan sluiten (onder het mom van samenvoegen?!)
de reden dat ik the west nog speel (na ruim 3 jaar), is juist omdat er géén serverresets of servers zijn die verwijderd worden

kunnen we hiertegen niet een ''handtekeningen'' actie houden?

''Beter design en graphics.''
persoonlijk vind ik t design al een 8/10 en graphics geld tzelfde.. is gewoon werk zoeken?
 
Bovenaan