• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Questline en kerst event

DeletedUser4007

Ik zoek de Nicolas paard en prod, een cadeau, is dat geloof ik, zit die nu in een kerstzak van 2015 of niet?

Voor ik 3000 muntjes verpats straks
het is de kerstset van 2015
dus dat is wel de zak waar ze in horen te zitten.
het paard en het "heel veel cadeautjes" product
vreemd dat de extra set er niet in zit maar wel die domme glow in the dark rommel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja Nil, ik heb ze ook nog nergens voorbij zien komen. Schijnt idd alleen in de kerstkist van 2015 met de kledij dus ook te zitten :(
 
Dus we krijgen 2 dagen gratis VIP premium. Wat lief. Maar ben ik de enige die door heeft dat de premium automatisch aangevinkt blijft van blijven verlengen? Is dit werkelijk zo als ik deze niet uitzet? Als dat zo is....
 

DeletedUser4007

Dus we krijgen 2 dagen gratis VIP premium. Wat lief. Maar ben ik de enige die door heeft dat de premium automatisch aangevinkt blijft van blijven verlengen? Is dit werkelijk zo als ik deze niet uitzet? Als dat zo is....

Ja hij verlngt du na 2 dagen.
Nee je bent bij lange na niet de enige die dat gezien hebt.
Veel mensen hebben het gezien en al een discussie geweest op chat over die oplichtpraktijken
 
Ja hij verlngt du na 2 dagen.
Nee je bent bij lange na niet de enige die dat gezien hebt.
Veel mensen hebben het gezien en al een discussie geweest op chat over die oplichtpraktijken


Idd, heb overal alles uitgezet, denk als je support stuurd, ze je de nuggets wel terug geven
 

DeletedUser4007

Idd, heb overal alles uitgezet, denk als je support stuurd, ze je de nuggets wel terug geven

blijft een smerige frauduleuze oplichtings geintje te zijn.
normale games als je iets wilt..... moet je het zelf aanvinken.
dat inno dat wel even regelt, zegt gelijk genoeg over wat voor bedrijf inno is en wat dat bedrijf doet om aan zijn poen te komen.
stel dat je op alle servers de gringe opdracht afloopt.... maar je bent nu net een dag of 4 met kerst niet thuis?
6 servers x 200 nuggets.............. DOEIIIIIIIIIIIIIIIIII
fraude en oplichting dus.
en dat is de normale insteek van inno.
 
blijft een smerige frauduleuze oplichtings geintje te zijn.
normale games als je iets wilt..... moet je het zelf aanvinken.
dat inno dat wel even regelt, zegt gelijk genoeg over wat voor bedrijf inno is en wat dat bedrijf doet om aan zijn poen te komen.
stel dat je op alle servers de gringe opdracht afloopt.... maar je bent nu net een dag of 4 met kerst niet thuis?
6 servers x 200 nuggets.............. DOEIIIIIIIIIIIIIIIIII
fraude en oplichting dus.
en dat is de normale insteek van inno.
Mee eens, zo werkt het dus bij inno, jammer
 

DeletedUser4007

eerste slachtoffer ook al tegen gekomen op de chat
dus support heeft wat op te ruimen na de kerst:cool:
 
Het is wel echt supervies. Er zijn genoeg spelers die niet eens weten dat de support bestaat denk ik. Raar systeem eigenlijk, ik was hier zelf ooit al de dupe van geweest (Hij gaat geloof ik zelfs automatisch door als je een dagmedaille inzet? Of was dat enkel vroeger zo) maar daar verander je niets aan.
 

DeletedUser4007

Ik krijg te horen dat het team de brokstukken van inno aan het lijmen is, en nuggets aan het vergoedden is.

Vraag me af of de mensen in het team zich niet ongemakkelijk voelen met deze actie van inno?
In ieder geval is de snelle reactie van het team wel netjes
 

DeletedUser4007

Als je niet weet dat er een support is überhaupt, leef je ook wel onder een steen zeg.

zijn ook genoeg spelers die niet op forum komen.
dus dat zegt ook niet alles :cool:

maar bijna elk spel heeft wel een klachtenbalie, dus het is wel logisch. nu alleen die nog vinden :D
 
Bovenaan