• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

puinhoop

DeletedUser11811

jammer dat het hier nu al uitgelekt is maar dat was eigenlijk te verwachten

ik ging wachten tot er een definitieve naam is gekozen voor de nieuwe BG, er loopt een poll op het forum

ik heb dus besloten een nieuwe 3e BG op te richten, die bestaat voorlopig uit de volgende steden:
- The Undertaker
- Graceland
- V³ swords
- Kwantanamo
- Lexington

het zou kunnen dat er nog wat versterking komt maar dat is nog niet zeker
ondertussen is sonuwe op zijn eentje begonnen dus lig stark helemaal uit elkaar
het geeft de kans om nieuwe en kleinere BGs te maken en ik hoop dat dit gebeurd
maar dat hangt dan weer volledig af van de NAVO groep, wij hebben onze verantwoordelijkheid genomen, nu verwacht ik dat zei hetzelfde doen, anders verandert er gewoon bijna niets.

Nuja, ik wens iedereen veel succes toe met de nieuwe toekomstplannen en laten we van w7 weer een bruisende wereld maken ;)
 

DeletedUser

Volgens mij verandert er bij NAVO niks alleen denk ik ook dat dit niet zeer nodig zal zin

ik denk dat Arizona en revolva leeg zullen lopen dus er verandert niet veel alleen sonuwe
 

DeletedUser12632

Dus feitelijk is er niet veel veranderd, en hebben we weer 2 fronten..

Met sonuwe als vreemde eend in de bijt..
 

DeletedUser

Alleen hopen dat ar niet leeg gaat lopen dan kan het wat worden
 

DeletedUser

Ik kan even niet meer volgen :confused:... wrm wil Sonuwe geen BG's meer?
 

DeletedUser8307

Ik kan even niet meer volgen :confused:... wrm wil Sonuwe geen BG's meer?

Zo hebben ze meer mogelijkheden om te duelleren.
Voor de fun doen ze het denk ik niet want ze gaan geen forten meer hebben binnen 2 maand, als ze géén nieuwe BG's maken.

Ik kan me natuurlijk vergissen in "Meer mogelijkheden om te duelleren"
 

DeletedUser

Dueleren maakt hun niks uit
ik heb een tijdje bij hun gezeten maar zijn puur fort en dueleren was mogelijk in onze bg
gewoon voor de fun en niet voor rang
 

DeletedUser

SF

De SF is een goed samenwerkende fortvechtende aliansie die steets meer macht gaat krijgen.
 

DeletedUser12695

De SF is een goed samenwerkende fortvechtende aliansie die steets meer macht gaat krijgen.

Laat me niet lachen... 'Revolva+araziona, Fanta+aanhang, Kwantanamo/Lexington/THE UNDERTAKER/Graceland/V3 en United Army/DC/Mitos y Leyendas enz.' zijn vele male machtiger.
 

DeletedUser12538

De SF is een goed samenwerkende fortvechtende aliansie die steets meer macht gaat krijgen.

Hoezo is ABC-Town dan na 1,5 maandne nog niet helemaal uitgebouwd?
Dan werk je toch niet goed samen.
 

DeletedUser8307

De SF is een goed samenwerkende fortvechtende aliansie die steets meer macht gaat krijgen.

Het zijn steden op The-West, geen allianties.
Nu is een goede stad op z'n minst al uitgebouwd.

Als dit niet het geval is ben je niet goed. :p
 

DeletedUser9359

Wat wijken jullie weer bijzonder fel af van het onderwerp, maar ik wil graag inpikken op het lijstje van Hawkins, want daar zat wat in. Zoals het er nu naar uit ziet, zijn er 5 fronten of BGs. Ik heb ze even opgesomd:
  1. Revolva + Arizona
  2. Fanta + aanhang
  3. Kwantanamo + Lexington + Undertaker + Graceland + V³-swords
  4. United Army + DC + Mitos
  5. SF-steden
Je kan zeggen wat je wil, maar ik denk dat de BGs onderling ook allerlei afspraken hebben, maar daar wil ik me niet over uitspreken. Wat ik WEL interessant vind, is de verdeeldheid van alle BGs, alleen vrees ik er voor dat het niet veel zal opleveren. Ik zie enkele steden en BGs weer terugkrabbelen naar oude vriendschappelijke steden om hun forten veilig te stellen. Niet dat het erg is om dat te doen, maar de speelvreugde is dan minder.

Ik hoop in ieder geval dat het ZO blijft :D

Ahja, wat betreft SONUWE, wij willen inderdaad geen BG. Als jullie onze hulp willen, moet je 't maar vragen, dan komen we met een man of 20/30. Tot op de gevechtjes!
 
Bovenaan