• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

puinhoop

DeletedUser

hallo,

ik denk dat iedereen nu wel weet dat wereld 7 nu veel fronten heeft.
laat me tellen:
arizona en revolva(als dat er nog is)
nova(of zo iets)
sonuwe
undertaker
v3

ik geloof nu 5 alleen denk ik dat er binnenkort minstens 1 of 2 weg zijn omdat ze alleforten kwijt zijn(voor sonuwe en undertaker)

alleen wat is nouw het plan of is er geen plan?
 

DeletedUser4700

We hebben nu als grootmachten:

RA - Arizona/REVOLVA

KLUGV - Kwantanamo/Lexington/THE UNDERTAKER/Graceland/V3

En de stedengroep met United Army/DC/Mitos y Leyendas enz.
 

DeletedUser9519

Mijn conclusie is dat het de goede kant op gaat met deze wereld.
 

DeletedUser9359

Ik kan dit alleen maar toejuichen, maar je vergeet vele steden die bewezen hebben dat ze nog LANG niet dood zijn. Natuurlijk begrijp ik wel dat iedere stad meteen naar nieuwe vrienden zoekt, maar laat deze complete chaos en anarchie even doorsudderen.

Er zullen fortgevechten komen waar je tegenover je beste maatje zal staan. Dat is toch geweldig. In dat zelfde gevecht staat je vijand langs je. Dat is toch heerlijk. Iedereen kan nu een fort verliezen of winnen. Niet meer dat gezeik over wie/wat/waar/wanneer/waarom... Gewoon lekker gamen, zonder al te veel nadenken.

Wie trouwens volledig tegen deze manier van werken is, er zijn 6 andere werelden die volledig vast zitten omdat er één imperium is dat regeert. Het is steeds overduidelijk wie de wereld in handen heeft - de grootste BG. Als je zuiver politiek speelt, dan weet ik wie uiteindelijk de meeste forten zal hebben ;)

Straks is er een strijd op FORT SONUWE. Revolva zal in de aanval staan, misschien krijgen we dan wel hulp van Fanta of TFJ?! Wie weet bedenkt één van de leden van REVOLVA zich?! Wat doet UA en DC? Nog maar te zwijgen van Arizona, Undertaker en Kwantanamo die ook altijd in STARK gezeten hebben. Welke kant kiezen zij? Nu ben ik steden als Blue Radiation, V-swords, Rabotown en Graceland nog vergeten, maar ook zij zijn vaak aanwezig op fortgevechten.

Ik ben blij te weten dat ik het NIET WEET!! Ik weet niet wat het vanavond zal worden, maar ik weet wel dat ik nog eens plezier ga beleven.

Als iemand niet akkoord is, ik zal het wel weer horen, zeker ;) 20 telegrammen overnacht gekregen, maar ik zal iedereen wel van antwoord dienen.

~Prom
 

DeletedUser

We hebben nu als grootmachten:

RA - Arizona/REVOLVA

KLUGV - Kwantanamo/Lexington/THE UNDERTAKER/Graceland/V3

En de stedengroep met United Army/DC/Mitos y Leyendas enz.

Bedankt dat wil ik weten

@ prom
groot gelijk ik ben alleen bang dat Arizona niet jullie kant zal kiezen ik zeker niet want jullie hebben me gisteren neer geschoten(kwajongens)
 

DeletedUser385

dus klugv gaat winnen>

ik denk dan RA toch sonuwe moet pakken, want als sonuwe bij klugv gaat dan zijn ze eigenlijk nog steeds te sterk

en als sonuwe bij de ua en dc etc komt dan wordt die groep te sterk
 

DeletedUser10652

Iedere geval, er is veel in omloop, ik heb veel mensen horen schelden, maar hoor het er gelukkig ook nu weer een paar hele enthousiasten!
Ik geniet er eigenlijk ook wel van!:D
Beetje choas, maar tegen met enige structuur en eigenlijk ook weer niet:p
Het houd zo'n wereld leven, tot vanavond!
 

DeletedUser9519

Volgens mij maakt het weinig uit waar SONUWE bij gaat, die groep zal winnen xD

Het liefste zie ik REVOLVA samen met SONUWE een groep vormen.
 

DeletedUser

als sonuwe niet bij ra gaat zal die in iedergeval vereweg het minst zijn maar sonuwe kan ook voor zich zelf blijven(dit is gewoonweg briljant) dan zal de wereld echt spannend blijven op dit moment vind ik mitos en co het best
 

DeletedUser

op dit moment ja, maar dat komt voor het grootste gedeelte omdat 25% van de ex-STARK leden op vakantie zijn.
 

DeletedUser9519

Eerste??? Wat dacht je van W5? En daarvoor is er vast ook al veel leuks geweest, W3 volgens mij ook.
 

DeletedUser12695

Er is nu zoizo heel veel gaande mbt BG's. We wachten wel af op het resultaat.
 
Bovenaan