• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

puinhoop

DeletedUser

toen ik bij fanta zat hoorde jou punt 2 en punt 4 bijelkaar of is dat laatst nog uitelkaargegaan?
 

DeletedUser

Dat is al weg
maar prom je bent sonuwe op je lijst vergeten ik weet zeker dat sonuwe belangrijker is dan SF
en volgens mij is UA ook weg?
Maar vraag nog wel ff na
 

DeletedUser

Daarom heb ik een stad in het westen gesticht, weg van de grootmachten.
Dus, als iemand het westen wil verkennen en wegtrekken van de grote steden zoals Revolva en Sonuwe, join dan Greenfield! :p
 

DeletedUser9359

daarom heb ik een stad in het westen gesticht, weg van de grootmachten.
Dus, als iemand het westen wil verkennen en wegtrekken van de grote steden zoals revolva en sonuwe, join dan greenfield! :p
en verveel je helemaal te pletter :)
 

DeletedUser

Valt wel mee. Wij zijn tenminste groot wanneer ze daar beginnen te koloniseren :p
We hebben nu al 10 leden en 5000 punten. Die leden komen allemaal uit het oosten ;)
 

DeletedUser9359

Ja, 1053R5 die het westen niet meer aankunnen en veilig willen farmen, spannend spel >.>
 

DeletedUser9519

In deze tijd van het spel maak je toch geen kans in het oosten, ik zou ook lekker in het westen gaan zitten.
 

DeletedUser

Je zit in het Westen geweldig als je voor meer rust gaat, en niet zo veel actief speelt.
In het Oosten heb je veel meer fortgevechten ed, dus als je van een actiever en dynamischer spel houdt, moet je daar gaan zitten.;)
 

DeletedUser9519

Maar als je een kleine stad begint zal je weinig bereiken in het oosten.
 

DeletedUser

Als je een stad sticht in het Oosten, hoef je meestal ook geen hoge ranking te halen, dus daar is niets mis mee.;)
 

DeletedUser

Maar 't is wel handig. Als er daar later steden gesticht worden is de mijne één van de betere ^^
 
Bovenaan