• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

prijzen buffs in shops

DeletedUser4007

bedrijfstechnisch is het juist wel slim om het te melden.
dan krijg je opeens een aankoopexplosie die inno aardig wat kan opleveren.

dit heeft ze alleen maar gekost
en sommige zullen nu nix meer aankopen omdat ze het er niet mee eens zijn.
 

DeletedUser

Het leven zou mooier zijn als bier de brandstof was en als je van slapen dronken werd! :)
 

DeletedUser14421

moet je zo niet zeggen kondir...

bier IS de brandstof van het leven :p

ps, ff on topic: ik vind de verhoging een goeie zaak
 

DeletedUser8307

Ik vind het wel goed dat de prijzen zijn verhoogd. Zo wordt er tenminste minder premium gekocht en kunnen non-premiumspelers beter meedraaien.

Daarnaast is een aankondiging van tevoren overbodig. Het lijkt me namelijk helemaal niet wenselijk dat mensen nog snel van alles gaan inslaan. In een supermarkt worden prijsverhogingen toch ook niet aangekondigd? Bovendien worden de kortingen toch ook niet een week van tevoren aangekondigd?
En je had het kunnen weten van de Duitse server, maar het is wel raar dat daar wel een aankondiging is en hier niet.

Dat klopt, er zal misschien wel minder premium gekocht worden maar uiteindelijk maakt het toch niet veel verschil uit. Van enkel zo'n kleine aanpassing gaan mensen volgens mij niet minder snel gaan stijgen. Anderen zullen eerder zelfs meer premium gaan kopen, aangezien de prijzen ook opgeslagen zijn. Wat ik wil zeggen is dat de ene persoon zal denken: "Te duur, ik koop geen nuggets meer" maar een andere zal zeggen "Nu moet ik meer nuggets kopen omdat het verduurt is".

Het zal volgens mij weer op hetzelfde neerkomen, omdat beiden elkaar in balans houden.
 

DeletedUser4007

hebben we het nu over pa of over de buffs??

want volgens mij ging het toch echt over de prijsverhoging van de buffs?
:hmf:
 

DeletedUser14421

ofwel gaan ze inderdaad weg of ze worden een stuk duurder na 1 april...
 

DeletedUser4007

Met wat koop je buffs? Juist, met premium of met UPB's.

nee met nuggets
en met nuggets koop je buffs
en met nuggets activeer je pa (premium)

dus er is wel degelijk een verschil
het gaat om de prijs van de buffs, niet om de prijs van de nuggets;)

ofwel gaan ze inderdaad weg of ze worden een stuk duurder na 1 april...

hij geeft nu aan... nog 22 uur in stock

dus de kans is groot dat ze strax weg zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik vind het jammer om te aanschouwen dat dit spel steeds commerciëler wordt, wat tevens de reden is dat ik dit spel nauwelijks meer spel. Niet dat dat weinig uitmaakt voor innogames omdat ik slechts een enkele speler ben, doch heb ik wel aanzienlijke bedragen gespendeerd aan innogames.

Ik heb er in eerste instantie bewust voor gekozen om op een premium server een account aan te maken. Een beetje extra premium features voor een paar euro'tjes is toch wel leuk, en dat was ook zo! Je moest echt nog voor dingen sparen en zoeken, wat een leuke bezigheid is, je hebt echt een persoonlijk doel in het spel.

Na de invoering van 'de shop' is zowat alles te koop, van edele kistjes tot LP elixers, met natuurlijk echte euro'tjes. De grenzen worden wat mij betreft ver overschreden, ook doelende op de doelgroep van dit spel. Innogames heeft een jonge doelgroep die waarschijnlijk een paar centen verdienen met hun eerste baantje. Ik vind dan dat je een slecht voorbeeld geeft door ze te verleiden met talloze 'dure' premium features.

Vanuit het perspectief van innogames heb ik deels begrip voor dit beleid, aangezien alles om geld draait, maar de balans tussen het spelplezier en de commercialiteit is weg.

Innogames zal hier waarschijnlijk weinig om geven, zolang er maar genoeg mensen blijven betalen voor virtuele producten. Maar toch hoop ik dat innogames beseft dat het weer terug moet naar de basis, naar het spelplezier!
 
Bovenaan