• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

prijzen buffs in shops

DeletedUser13404

Ik snap inno niet hoor... die mogrels weten echt niet hoe ze een berijf moeten runnen he...
 

DeletedUser5512

Ik snap aan de ene kant wel dat er wordt gewacht, er kan namelijk zomaar iets veranderen, en dan zit je met een foute aankondiging. Maar aan de andere kant is een notificatie vooraf wel wenselijk.

Ook is er een fout in de aankondiging, de alledaagse gedetailleerde instructies staan daar met een oude prijs van 38, maar die waren 29 :p

ik vond het al een verdacht kleine verhoging :p
 

DeletedUser14705

Als er korting is op kistjes weten ze het wel aan te kondigen want dan verdienen ze d'r geld op. :hmf:
 

DeletedUser

Als er korting is op kistjes weten ze het wel aan te kondigen want dan verdienen ze d'r geld op. :hmf:

Dan kunnen ze zelfs ingame een aankondiging doen en dit voeren ze even in, wat zijn ze weer goed bezig.. Niet dus. :hmf:
 

DeletedUser

klagen helpt toch niet naar de CM toe? die leest het op zn vroegst volgende week donderdag een x, dan is iedereen dit alweer vergeten :huh:

Normaal leest ie dit nog niet eens :p

Verder communiceert InnoGames bijna alles (zover ik weet) in het Engels naar de CM's. Duits is geen vereiste om cm te worden volgens hun sollicitaties :p
 

DeletedUser

marco is misschien een trage jongen :hmf:


en ik denk dat we beter met de oude technieken inno moeten uitischakelen --> een enquete, maar dan internationaal, daarvoor zijn er genoeg site's en volgens mij genoeg spelers die die willen ondertekenen, in het ergste geval stoppen we gewoon --> geen inkomsten -->the west failliet --> zij snappen het
 

DeletedUser4007

wel bedrijfstechnisch
wat ze geven aan korting op de kistjes,
halen ze met scheppen terug met de andere items:hmf:
 

DeletedUser

marco is misschien een trage jongen :hmf:


en ik denk dat we beter met de oude technieken inno moeten uitischakelen --> een enquete, maar dan internationaal, daarvoor zijn er genoeg site's en volgens mij genoeg spelers die die willen ondertekenen, in het ergste geval stoppen we gewoon --> geen inkomsten -->the west failliet --> zij snappen het

Zoals al een keer is vernoemd.. iets tegen inno doen is toch niet mogelijk en als je het er niet mee eens bent is stoppen idd de beste optie.

Maar het gaat er in ieder geval omdat we updates zoals we die vandaag hebben gezien tijdig worden geïnformeerd in plaats van dat zo iets er zo maar wordt ingekwakken.
 

DeletedUser14721

Prijsaanpassingen

Dank je zo jaag je de spelers wel wel. Goed gedaan jongens:mad:
 

DeletedUser7902

Als ze nu eens op voorhand dit systeem hadden uitgetest ipv eerst alles duur maken en amper upbs krijgen. Dan alles wat cheaper en meer upbs te verkrijgen. En tot slot weer alles wat duurder...
Waar zijn we toch mee bezig? Vraagt een mens zich af. :mad:

Hoe noemt dat een waar ze alles uittesten Bèta?
 

DeletedUser

Ze zijn hier helemaal lijp geworden bij Inno.

Een commerciële geldmachine is het geworden.
Die troep in de winkel was al VEEL te duur en nu hebben ze ook nog het lef om het duurder te maken. Met het verzamelen van bonds ben je maanden bezig voor een premiumkistje. Waar gaat het allemaal nog over???

Ik ben zo afgeknapt op dit spel. Ik geef geen er cent meer uit. En ze hebben al heel wat aan me verdiend zo langzamerhand. Jammer, heel jammer......

Als ze alles nou eens flink goedkoper maakten dan had ik er nog wel eens wat euro'tjes voor over gehad, dan heb je iets voor je geld. Voor 50 euro heb je nog geen twee premiumkistjes. En dan loop je ook nog het risico er een Bob de Bouwers overal of een Cheyennes uit te halen. En reken er maar op dat die kans aanwezig is. Wij hebben op de beta al heel wat van die kistjes versleten. De kans op een Wyats Earps of iets dergelijks is helemaal niet zo groot. Het lef om zoveel geld te vragen. Ik schaam me gewoon dat ik dit spel nog speel.....
 

DeletedUser560

Straks moet je je ap ook nog kopen, ipv van $$ moet je met nuggets gaan betalen om te kunnen slapen +l
 

Deleted User - 308552

Waar zijn ze mee bezig :blink:

En scorp, het idee is eigenlijk dat je gewoon kan spelen maar als je geld betaalt (te) grote voordelen krijgt :mad:

Maarja, Innogames verdient er nog geld aan, dus is er geen vuiltje aan de lucht :no:
 

DeletedUser

Ik begrijp al dit geklaag niet, hoor. Inno is een commercieel bedrijf en wil geld verdienen. Het is simpele marketing: een bedrijf kondigt kortingsacties groots aan om klanten tevreden te houden en te werven, maar voert prijsverhogingen stilzwijgend in om klanten niet weg te jagen. Welkom in de wereld van het kapitalisme. Bovendien het gaat hier om een spelletje. Dat is niet echt een eerste levensbehoefte. Als je het allemaal zo zat bent, dan stop je er toch lekker mee?
 

DeletedUser4007

ventileren quux
is goed voor de gemoedsrust ;-p
effe lekker zeuren en dan verder spelen;)
 

DeletedUser1448

pff stop met klagen, ik vind die prijzen goed, anders loopt iedereen hier rond met die edele wapens, broeken en riemen. Dat is ook niet meer leuk en ze zijn dan niets meer waard. NEE ik ben geen premium speler (enkel karakterbonus op PL).
De prijzen zijn goed. Door die shop wordt het craften volledig nutteloos bijna. Dus het is best dat je daar redelijk veel voor moet betalen.

Van de houten kistjes vind ik het wel jammer, vroeger kreeg je bijna elk fg een houten kist maar nu moet je er al minstens 3 voor doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Ik kreeg elk 2e gevecht een kistje (hout of ijzer), nu heb ik al een poos geen kistjes meer geopend :unsure: Niet dat ik geheel tegen de shop ben, maar sommige dingen hadden wel beter gekund...
 

DeletedUser8307

Ergens begrijp ik het wel dat ze de prijzen duurder maken. Sommige dingen waren gewoon te goedkoop. Als je bijvoorbeeld kijkt naar levenssap dat vroeger 9 nuggets/upb munten was, dan vond ik dat wel te weinig.

De fortgevechtbonussen zouden ze niet mogen aangepast hebben qua prijs, want die waren imo al duur genoeg...

Ergens wel goed, maar ze konden er beter afblijven.
 

DeletedUser

Ik vind het wel goed dat de prijzen zijn verhoogd. Zo wordt er tenminste minder premium gekocht en kunnen non-premiumspelers beter meedraaien.

Daarnaast is een aankondiging van tevoren overbodig. Het lijkt me namelijk helemaal niet wenselijk dat mensen nog snel van alles gaan inslaan. In een supermarkt worden prijsverhogingen toch ook niet aangekondigd? Bovendien worden de kortingen toch ook niet een week van tevoren aangekondigd?
En je had het kunnen weten van de Duitse server, maar het is wel raar dat daar wel een aankondiging is en hier niet.
 
Bovenaan