• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Premium kopen

DeletedUser

ik vind het zelf niet zo'n goed idee.

ik ga geen 100.000 betalen voor Premium Automatisering of zoiets
 

DeletedUser

dit komt er toch nooit door. premium is gewoon alleen voor echt geld verkrijgbaar. dat is nou eenmaal zo, inno wil ook verdienen. in het begin krijg je een stel opdrachten waaraan je kunt zien hoe premium werkt en meer zullen ze niet toegeven.
 
het zou beter zijn als spelers de mogelijkheid hebben om hun nuggets via de markt te verkopen
op deze manier krijg je 2 blije spelers en innogames verliest op zeker geen geld;)
 

DeletedUser

ben helemaal tegen:

op dit moment word je beter door premium, maar je kunt een maximaal bedrag per maand uitgeven. als je premium kunt verkopen, kun je enorm veel geld uitgeven. degene die het meeste geld spendeert, word dan veel en veel beter.
 

DeletedUser4892

Dat je met geld goudnuggets kan kopen is misschien geen goed idee, maar dat je met geld andere premiums dan met goudnuggets kan kopen zou mij meer aanspreken.
 

DeletedUser9519

Dus dan verandert er uiteindelijk niks, geen mens zal die premium kopen. En Inno zal nog evenveel geld verdienen. Het enige wat er is veranderd is dat er een optie bij is en het serververbruik een klein beetje omhoog gaat.
 

DeletedUser

maar toch

ook al zal de winst van Inno games maar een beetje minder worden, het gaat Inno Games nog steeds om het geld en ik heb geen idée hoe veel die verdienen maar even als voorbeeld.
ze verdienen mischien per jaar 10.000 Euro waarom zouden ze dan iets doen waardoor ze nog maar 9.500 Euro winst maken? Jammer, maar ik denk niet dat het er door komt.
 

DeletedUser

Ik vind dit een top idee!!! goudnuggets kopen

Ik zou het alleen via de markt laten lopen, met een minimale verkoopprijs, zodat misbruik voorkomen kan worden!

Zo verdiend het spel en de jongere schoolgangers er iets aan!!
 

DeletedUser

Redelijk goed

Ik vind het idee goed,
2000$ per nugget lijkt niks,maar als je wat wilt kopen ben je wel wat kwijt natuurlijk..!
Maar,
dit verhoogt wel de kans op Dubbelaccounts, dit is al verboden maar als dit komt zijn er denkik genoeg(vooral lage level's en nieuwkomers..) die dubbelaccounts maken en via Markt dingen simpel inkopen,
Iemand bij mij uit Arizona heeft nu 2dubbelaccounts gemaakt om zo steeds recepten aan zichzelf te verkopen en danzelf die voor 4x prijs te verkopen,om zo rijk te worden,
helaas voor die slimmerik leid dat tot een ban,
Maar,ik denk niet dat veel mensen dit zullen kopen,behalve de echte high-levelers,die hebben immers geld genoeg.
Goed voor de elite,niks voor de rest :hmf:

3/5 :sheriff:
 
Bovenaan