• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Premium kopen

DeletedUser1668

Voorstel
Simpel: met ingame geld ook (enkele) premiumvoordelen kunnen kopen.

Details
Het idee is niet zo moeilijk. Je kan met ingame geld ook premiumvoordelen kopen.
Natuurlijk wil Inno wel aan het spel blijven verdienen, dus het moet wel duur zijn. Ik zat te denk aan $2000 per goldnugget. (komt neer op $100.000 voor twee weken een premiumvoordeel).
Waarom dit goed is? Mensen worden beloond voor het lang spelen van het spel. Daarnaast zal wellicht de verkoop van goldnuggets bij Inno ook wat stijgen doordat mensen die anders nooit nuggets hadden gekocht inzien dat het wel handig is, en kunnen besluiten vaker te gaan betalen.

Misbruikpreventie
Volgens mij kan hier bijna geen misbruik van gemaakt worden.

Visuele hulpmiddelen
Is dit echt nodig voor dit idee?

Samenvatting
+ belonen van trouwe spelers
+ wellicht extra inkomen voor Innogames.

Administratie

* Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
* Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee (volgens mij niet in ieder geval...)
 

DeletedUser

is inderdaad wel duur, maar lijkt me best wel een goed idee...100k is wel zoveel
dat je haast niet constant premium kan zijn :D
 

DeletedUser9519

Het idee is niet goed genoeg om doorgespeeld te worden naar de dev's. Maar dat is geen enkel idee. Volgens mij is er in 2010 ook niets doorgespeeld :)

Zelf ben ik tegen trouwens, hoewel dat ook weinig uitmaakt.
 

DeletedUser1668

Het is ook slechts een concept, ik zet het hier neer, zodat we het verder kunnen uitwerken ;)
 

DeletedUser

goed

ik vind het een goed idée maar ik persoonlijk vind dat het geld dat je ervoor moet betalen van je LVL af moet hangen zodat het voor iedereen even moeilijk is want anders kun je met een hoog genoeg LVL continu PA hebben. en helaas ik vind het een leuk idée maar The West is natuurlijk net als alle andere (online) spellen gemaakt omdat iemand er echt geld mee wil verdienen, daar komt bij dat een site hebben ook geld kost en als je met (niet echt) geld PA kan kopen dan verdient The West en dus ook Inno Games:mad: minder geld want de voordelen van goudnuggets krijg je al aan het begin van het spel om te testen. en het zou zelfs kunnen dat dit idée niet mag volgens de regels, ik zal FF kijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1668

zelfs de hoge levels kunnen niet continu gratis premium krijgen. Reken maar uit:

AP & motivatie verwaarloosd:
100000/14 = 7142,857142857143
7142,857142857143/24 = 297,6190476190476

iemand zou dus ongeveer een constant inkomen moeten hebben van $300 per uur (24/7) om continu één gratis premiumvoordeel te kopen. Dit kan dus niet ;)
 

DeletedUser1668

scherp :p die was ik idd vergeten ;)

maar niemand kan 24/7 werken ivm te weinig AP ;)

enneh dat bedrag kan nog aangepast worden :p
 

DeletedUser

Je vergeet wereld Arizona.
Arbeiden van max. 1 uur + je kunt balkje vullen :p
 

DeletedUser10466

The simmies is niet bij de les, het gaat erom of je gratis nuggets kan krijgen, dan is het niet de bedoeling dat je met je geld je balkje gaat bijwerken:D.

Vind het een leuk idee
 

DeletedUser1668

Je vergeet wereld Arizona.
Arbeiden van max. 1 uur + je kunt balkje vullen :p

ik was juist uitgegaan van de arizona wereld :p

je AP zijn dan nl. sneller op (die arbeid van een uur kost je nog steeds 24 AP), en als je besluit daar je punten aan uit te geven, ben je (wat had ik gezegd? $2000 per nugget?) $36000 kwijt, ik denk niet dat dat erg opschiet :p
 

DeletedUser1668

Ja het kan, als jij binnen je 100 (150?) AP zoveel geld kan verdien kan het, anders stopt het vanzelf :p
 

DeletedUser1053

De premium voordelen zijn al uit te testen via een aantal opdrachten waarbij je voor een paar dagen gratis een bepaald voordeel krijgt. De kans is dus klein dat spelers het op deze manier wel gaan kopen, maar niet toen je de kans kreeg om het ook gratis uit te proberen via de opdrachten. Innogames zal hiermee dus altijd verlies maken waardoor dit er hoogstwaarschijnlijk niet zal komen.;)
 

DeletedUser8307

Premium = echt geld. Dus geen InGame geld. Je moet er iets voor over hebben..

Slecht idee dus..
 

DeletedUser1668

Die opdrachten waar jij op doelt die zitten redelijk in het begin van het spel, waardoor de voordelen inderdaad te proberen zijn.

De voordelen vallen echter anders uit als je een hoger level hebt. (Denk bijvoorbeeld aan de geluksbonus, normaal is handeldrijven wss. de hoogste geluksjob, en nu kan je ook kijken wat het effect is bij lijken bestelen oid.)
 

DeletedUser1053

Die opdrachten waar jij op doelt die zitten redelijk in het begin van het spel, waardoor de voordelen inderdaad te proberen zijn.

De voordelen vallen echter anders uit als je een hoger level hebt. (Denk bijvoorbeeld aan de geluksbonus, normaal is handeldrijven wss. de hoogste geluksjob, en nu kan je ook kijken wat het effect is bij lijken bestelen oid.)

Juist in het begin heb je meer geld nodig dan later in het spel, dus juist op het moment van die opdracht kun je de bonus 'meer loon' goed gebruiken. Als spelers er op dat moment de voordelen nog niet van in gezien hebben zullen er weinig 100.000 dollar gaan betalen voor één bonus. Misschien worden er een paar overtuigd, maar er zullen ook veel spelers zijn die ingame toch genoeg geld hebben en hierdoor wat minder goudnuggets hoeven te kopen. Dus ik denk dat dit uiteindelijk in ieder geval geen winst gaat opleveren. :no:

De ontwikkelaars willen wel meer geld uit het spel halen, alleen natuurlijk niet als het ten koste gaat van hun premium inkomsten. :p Overigens ook vrij logisch, Innogames wil natuurlijk net als ieder ander bedrijf zo veel mogelijk winst maken, zo gaat dat nu eenmaal. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Ja, 't zal ook nooit slagen aangezien InnoGames winst wil maken. Door dit maak je veel verlies.

Daarbij: wie is er zo gek 100.000$ uit te geven voor 2 weekjes premium?
 
Bovenaan