• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poll: Wereld1 samengevat

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

De beste speler voor mij hoeft niet succesvol te zijn, hoeft geen hoge rang te hebben en hoeft zelf het spel niet eens te snappen.
Als hij zich maar amuseert, daar draait het uiteindelijk om.

Je kan het spel altijd uitleggen zodat hij het uiteindelijk weet maar het zijn die spelers die er het meeste plezier in hebben en het langst uithouden voor de verveling toeslaagt :p
 

DeletedUser

De beste speler voor mij hoeft niet succesvol te zijn, hoeft geen hoge rang te hebben en hoeft zelf het spel niet eens te snappen.
Als hij zich maar amuseert, daar draait het uiteindelijk om.

Je kan het spel altijd uitleggen zodat hij het uiteindelijk weet maar het zijn die spelers die er het meeste plezier in hebben en het langst uithouden voor de verveling toeslaagt :p

wel dit vind ik nu het eerlijkste antwoord knap gezegd
 

DeletedUser4505

De beste speler voor mij hoeft niet succesvol te zijn, hoeft geen hoge rang te hebben en hoeft zelf het spel niet eens te snappen.
Als hij zich maar amuseert, daar draait het uiteindelijk om.

Je kan het spel altijd uitleggen zodat hij het uiteindelijk weet maar het zijn die spelers die er het meeste plezier in hebben en het langst uithouden voor de verveling toeslaagt :p

Het gaat bij deze poll om de beste speler =P dat is een succesvolle. Maar je kan het anders bekijken... een speler die het beste amuseert.
 

DeletedUser4505

Waarom staat DonteX hier niet tussen, die heeft het minste verloren van de top 15 en staat nog 8e ook

Whhohoooo ik heb een fan! In wereld 1 ben ik nog niet lang duellist veel verloren duels zijn in me noob tijd :( wereld 2 is de verbetering.

top 15 en gewonnen duels zegt niet alles hoor. als je veel bouwers aanvalt krijg je veel xp en je verliest weinig, maar je bent niet goed...

Bouwers kan je niet aanvallen wanneer je duel lvl 100+ is spelers die bijna nooit duelleren hebben een erg laag duel lvl.

WTF DonteX staat er niet bij:eek:

=P weer een aanvraag. Is dit nieuw polls van wie is de beste. De hype rond de duel toernooi's is over but we got a new 1.

klopt, maar ondertussen level ik ook eh.
Om 1 of ander reden breek ik niet door u weerstand maar gij wel door mijne en ik ga dat proberen te vinden.
ge zult het wel merken als ik het heb gevonden of niet :D ik zal u zeker nog af en toe aanvallen en als ik dan plots eens win, dan weet ge tot ik iets heb gevonden :D

Aanvraag breng je LP lvl iets omhoog :D
----
Funjini - werker - kar zijn naar mijn mening de beste duellisten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5740

De beste speler voor mij hoeft niet succesvol te zijn, hoeft geen hoge rang te hebben en hoeft zelf het spel niet eens te snappen.
Als hij zich maar amuseert, daar draait het uiteindelijk om.

Je kan het spel altijd uitleggen zodat hij het uiteindelijk weet maar het zijn die spelers die er het meeste plezier in hebben en het langst uithouden voor de verveling toeslaagt :p

Het is waar wat je zegt dus dan zouden bijna alle spellers de beste zijn. maar dan denk ik de spelers die hoog staan amuseren zich waarschijlijk meer als de spelers die een lager level hebben.
 

DeletedUser

Alweer zo'n poll als: Wie is de beste speler?

Ik heb voor werker gekozen omdat hij nummer 1 is.
 

DeletedUser

Het is waar wat je zegt dus dan zouden bijna alle spellers de beste zijn. maar dan denk ik de spelers die hoog staan amuseren zich waarschijlijk meer als de spelers die een lager level hebben.

Dus volgens jouw gaan succesvol zijn en amusement hand in hand?
Ik durf gerust het tegendeel beweren dat het op den duur meer een routine word, je niet meer enthusiast bent over gevonden items of de zoveelste moeilijke job die je extra kan.

Tov als je nieuw bent is alles een nieuwe belevenis etc.

Maar soit omdat jullie graag focussen op namen kies ik voor Karthan.
 

DeletedUser

ik stem niet. de beste speler Ervaring Zien we wel over een half jaartje in de hall of fame ;)

en niet op iemand stemmen omdat hij/zij moderator is is ook onzin, wij hebben totaal geen rechten op de wereld de we spelen en de meeste zijn moderator geworden juist omdat ze zo hoog stonden en dus de nodige ervaring hadden.
 

DeletedUser

ja en doge group staat er ook niet bij en we zijn er al ook vanaf het begin van de meeste steden:mad: de rest ja heb ik werker gestemd ;)(respect)
ps dogecity zijn geen vzw meer
 

DeletedUser

Dodge City stelt niks voor. Het gaat bij een goede stedengroep om samenwerking, maar ook moeten er een aantal sterke leden aanwezig zijn.
 

DeletedUser5771

- Ik heb steeds enorm naar Karthan opgekeken
- The ponderosa-clan klinkt mij het meest bekend in de oren, en ze hebben een mooie organisatie.
- Voor Reds heb ik enorm veel respect.
 

DeletedUser5740

bij die laaste poll heb ik mijzelf gestemt omdat ik denk dat ik zelf het meest amuseer met The West.
 

DeletedUser

wrm staat de negerhut-clan er niet op:confused: daar komen werker, n0ddy en stefan88 vandaan!! en er zitten een boel goeie spelers bij:D ik heb daar niet gestemd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan