• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poll: Wereld1 samengevat

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

de beste player..

Iedreen voor zich omdat hun hoog in de ranks zijn zijn ze niet de beste players..
 

DeletedUser

Besten lezers...

Ik heb me een beetje balachelijk gedragen..
De reden was dat ik mijn ADHD pilletjes was vergeten toen in een weekendje naar mijn oma ging.
Het spijt me naar dcman, en anderen die ik beledicht heb.
Verder moet je me ingame maar eens dueleren kijken of ik een "noob" ben want ik durf te wedden dat 9/10 het niet durfen.
Verder is fcutrecht nogsteeds de besten.

Groeten bux


de laatste zin klopt niet maar ja. :rolleyes:

klopt wel meer niet aan die zinnen :
beledicht :confused:
 

DeletedUser

De beste speler is voor mij degene die het meeste plezier heeft.

Stel nou voor, dat door n technisch mankement alle ranglijsten onbereikbaar zijn. Laten we zeggen voor een maand. Zeker weten dat er n stuk relaxter wordt gespeeld.
 

DeletedUser7247

De beste speler is voor mij degene die het meeste plezier heeft.

Stel nou voor, dat door n technisch mankement alle ranglijsten onbereikbaar zijn. Laten we zeggen voor een maand. Zeker weten dat er n stuk relaxter wordt gespeeld.

Of juist niet. Als mensen de ranking niet kunnen zien, dan gaan sommige denken: 'Ohh!! Ik moet nu nog actiever zijn, nu die ranglijsten niet bereikbaar zijn. Ik mag in geen geval in gehaald worden!'

=> Dus ofwel worden ze relaxter ofwel super gestresseerd.
 

DeletedUser

Omdat dalijk DCman met zijn beledigingen-kistje komt aanhuppelen en dan weer mensen aan komen huppelen die dáártegen zijn en uiteindelijk gaat het weer om flauwvallen en slaappillen. Net zoals al die andere 10 topics met 'wie is de beste....?'

Deze kist?
 

DeletedUser7721

ik heb het eigenlijk meer bedoelt wie vind JIJ de beste speler niet naar ep of deuls maar gwn in het spel.
 

DeletedUser

Of gewoon geen poll. Maar dan gaan waarschijnlijk veel spelers op zichzelf stemmen:o
 

DeletedUser3244

Karthan heeft mijn stem :)

Hij is een prima duellist en ook nog eens leider van The east, de 1ste uitgebouwde stad :)
 

DeletedUser5740

Besten lezers...

Ik heb me een beetje balachelijk gedragen..
De reden was dat ik mijn ADHD pilletjes was vergeten toen in een weekendje naar mijn oma ging.
Het spijt me naar dcman, en anderen die ik beledicht heb.
Verder moet je me ingame maar eens dueleren kijken of ik een "noob" ben want ik durf te wedden dat 9/10 het niet durfen.
Verder is fcutrecht nogsteeds de besten.

Groeten bux


de laatste zin klopt niet maar ja. :rolleyes:
eindelijk een verklaring.
Waarom verbaasd het me niet dat hij gebanned is ?? :D

omdat hij op alle forums FC utreg heeft gezegt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan