• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poll: Wereld1 samengevat

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

de beste duellant kan ik niet over oordelen, ik heb nog geen enkele van deze personen aangevallen/ben aangevallen door hun.

ik zou zeggen, laat me al hun vaardigheden zien met bonus & dan kan ik oordelen :p

beste stad heb ik gestemd op vsw. ze werken (naar mijn mening) nauw samen, maar laten toch genoeg plaats om zelf wat te doen :)

verder de beste speler, daar kan ik ook niet over oordelen, ik heb dus "iedereen" gekozen, omdat er verschillende doelstellingen zijn voor verschillende mensen.
is iedereen kunnen doen flauwvallen "het beste" van het spel?
is de 1e staan op de ranglijst "het beste" van het spel?
is arbeiden doen die nog niemand kan "het beste" van het spel?

iedereen speelt deze game op zijn/haar manier, en heeft daarbij zn eigen doelstellingen.
mijn doel bv is om me te amuzeren samen met mijn mede-leden van de stad.
 

DeletedUser

Dodge City stelt niks voor. Het gaat bij een goede stedengroep om samenwerking, maar ook moeten er een aantal sterke leden aanwezig zijn.
zie het ;)

Hawkie 115 234 Duel 48u niet mogelijk
DocB 111 206 Duel 48u niet mogelijk
Stefan88 147 458 slaapt momenteel
GreatRene 110 199 Duel 48u niet mogelijk
Djares 72 0 Duel 48u niet mogelijk
Winnetou 105 164 slaapt momenteel
gijsieboy94 83 10 Duel 48u niet mogelijk
Jerronimo 74 0 Duel 48u niet mogelijk
nool120 77 0 Duel 48u niet mogelijk
 

DeletedUser

Dodge City stelt niks voor. Het gaat bij een goede stedengroep om samenwerking, maar ook moeten er een aantal sterke leden aanwezig zijn.

ga dan niet slapen als onze leden daar zijn :p
als je ze geen kans geeft om zich te bewijzen, hoe kan jij dan in godsnaam een deftig oordeel vellen :rolleyes:
ik ging wat later komen maar veel is er daar blijkbaar niet meer beschikbaar...
Toch sterk voor spelers die niets voorstelen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Mja, BHN heeft wel 1 goed lid, Darkrevo. Dat probleem ga ik wel oplossen :p

Nog altijd Silver Temple :p

lol,,,,hoe ga jij dat dan oplossen????
wij zijn helemaal geen slechte stad,het is niet omdat we niet hoog staan in de ranglijst met duelleren,dat we er niet goed in zijn hé...
het komt merendeels door de voormalige leiders die ermee stopten en er niets van bakten...zo zijn wij hard in de problemen geraakt..
ik ben helemaal niet zo een goede duellant maar leg zo maar even de helft van silver temple plat :p(in de aanval dan he :))
het gaat er gewoon om dat wij helemaal geen slechte keten zijn!

:sheriff:trots bhn leider!:sheriff:
 

DeletedUser

Dodge City stelt niks voor. Het gaat bij een goede stedengroep om samenwerking, maar ook moeten er een aantal sterke leden aanwezig zijn.

Hawkie 115 229 Duel 48u niet mogelijk
DocB 111 201 Duel 48u niet mogelijk
Stefan88 147 453 Duel 48u niet mogelijk
GreatRene 110 194 Duel 48u niet mogelijk
Djares 72 0 Duel 48u niet mogelijk
Winnetou 106 166 Duel 48u niet mogelijk
gijsieboy94 83 5 Duel 48u niet mogelijk
Jerronimo 74 0 Duel 48u niet mogelijk
nool120 77 0 Duel 48u niet mogelijk
J-man 75 0 slaapt momenteel
UltraAfwasbaar 67 0 duel niet mogelijk
GandalfTheWhite 75 0 Duel 48u niet mogelijk
Spenkie 92 68 Duel 48u niet mogelijk
The Dukes 101 131 Duel 48u niet mogelijk
paris hilton 112 208 Duel 48u niet mogelijk
Geurtpower 100 124 Duel 48u niet mogelijk
haagsewillem 59 0 duel niet mogelijk
juni 78 0 Duel 48u niet mogelijk
roadwaykiller 104 152 Duel 48u niet mogelijk
black jack the 1 77 0 Duel 48u niet mogelijk
Wiley Harp 81 0 Duel 48u niet mogelijk
fatihh 78 0 Duel 48u niet mogelijk
Just2Me 65 0 duel niet mogelijk
Tixxa 58 0 duel niet mogelijk
alkemaatje 78 0 Duel 48u niet mogelijk
darksem 66 0 duel niet mogelijk
harmpie0014 66 0 duel niet mogelijk
Dingeske15 36 0 duel niet mogelijk


hawkie is ko gelegd door kimnoly :)

dus stefan88, wie zegt dat wij niet samenwerken?
 

DeletedUser

ga dan niet slapen als onze leden daar zijn :p
als je ze geen kans geeft om zich te bewijzen, hoe kan jij dan in godsnaam een deftig oordeel vellen :rolleyes:
ik ging wat later komen maar veel is er daar blijkbaar niet meer beschikbaar...
Toch sterk voor spelers die niets voorstelen :D

Er zijn ook mensen die een leven hebben en niet tot ver na middernacht een spelletje spelen. :cool:

Jullie zijn wel erg snel op de pik getrapt, maar jullie zijn natuurlijk een stelletje nerds :( die niets anders hebben dan dit spel. Als je hier niets klaarspeelt is jullie hele leven zeker mislukt! :rolleyes:
 

DeletedUser

Er zijn ook mensen die een leven hebben en niet tot ver na middernacht een spelletje spelen. :cool:

Jullie zijn wel erg snel op de pik getrapt, maar jullie zijn natuurlijk een stelletje nerds :( die niets anders hebben dan dit spel. Als je hier niets klaarspeelt is jullie hele leven zeker mislukt! :rolleyes:

komt er naast roepen en schelden ook af en toe iets zinnig uit je mond?:confused:
 

DeletedUser3874

Wil je iemand uitschelden? Doe dat dan via MSN of telegrammen ofzo, maar niet op het forum.
Wil je klagen over een mogelijke multi? Vul een ticket in en maak geen insinuaties.


Weet je Werker had 100% gelijk, maar zolang er geen ruzie is ga ik er niks aan doen. Vermits er iemand wel redelijk goed over de streep is gegaan ga ik nu dit doen: SLUITEN.

Ik raad dan ook Stefan88 aan om aan een aantal mensen z'n excuses aan te bieden, gedrag als deze zien wij mods namelijk niet graag op het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan