• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pasen krachtmeting

DeletedUser

Hier wat je voor hoeveel krijgt:
cb35ea2929484dc9a867e0d.png
 

DeletedUser

ze hebben dus gewoon een voordeel

Ja, maar niet enorm. Net zo'n voordeel als dat avonturiers hebben bij feestdagopdrachten wanneer er producten gevonden moeten worden. Zijn ze ook iets beter in. Maar het is niet alsof je als niet-duellist enorm benadeeld wordt. Dat begrijp ik althans niet uit de aankondiging.
 
Ik herinner me de paasevent van (wat zal het zijn?) twee jaar terug... :( Die bestond eruit eitjes te zoeken in de schermpjes van The West, waarna je ze in je inventaris kreeg. Dát was zoals een paasevent hoort te zijn: voor iedereen even leuk. En iedereen kreeg eitjes die hij dan kon verkopen of gebruiken. Nu is het weer zo dat deze event alleen leuk is als je (vader) een Aston Martin kan rijden en het je dus totaal niet kan schelen waar je geld heengaat, of als je heel bewust je geld opmaakt aan games (en in dit geval niet eens een schijfje dat je krijgt met het spel erop ofzo, alleen maar een tijdelijk voordeel in een snel stervend browserspel).

Een treurige actie van Inno, maar dat ben ik op zich wel gewend. :p
 

DeletedUser

Gewoon poen, van die mooie harde euro's waar ze in Cyprus een gebrek aan hebben. Je dacht toch zeker niet dat je het met in-game geld af kon kopen en innogames dan niet op Tweede Paasdag kan gaan wokken?
beste reactie ever :D
Ik herinner me de paasevent van (wat zal het zijn?) twee jaar terug... :( Die bestond eruit eitjes te zoeken in de schermpjes van The West, waarna je ze in je inventaris kreeg. Dát was zoals een paasevent hoort te zijn: voor iedereen even leuk. En iedereen kreeg eitjes die hij dan kon verkopen of gebruiken. Nu is het weer zo dat deze event alleen leuk is als je (vader) een Aston Martin kan rijden en het je dus totaal niet kan schelen waar je geld heengaat, of als je heel bewust je geld opmaakt aan games (en in dit geval niet eens een schijfje dat je krijgt met het spel erop ofzo, alleen maar een tijdelijk voordeel in een snel stervend browserspel).

Een treurige actie van Inno, maar dat ben ik op zich wel gewend. :p
idd groot gelijk heb je :)
Hier wat je voor hoeveel krijgt:
cb35ea2929484dc9a867e0d.png

zoals gewoonlijk zal de gewone speler (lees: iemand met een gewone loon en een familie in rl die hij/zij moet onderhouden) weer geen kansen krijgen
 

DeletedUser4007

ander vraagje?

waarom zijn de datums verschillend????

The Showdown will start on the 26th and finish on 15 April. (beta.net)
De krachtmeting start op 28 maart en zal aan zijn einde komen op 15 april.(.nl)

:huh:
 

DeletedUser10466

ander vraagje?

waarom zijn de datums verschillend????

The Showdown will start on the 26th and finish on 15 April. (beta.net)
De krachtmeting start op 28 maart en zal aan zijn einde komen op 15 april.(.nl)

:huh:

Dan kunnen ze het ff testen op de beta waarschijnlijk, alhoewel iik dan eigenlijk een eerdere datum had verwacht.
 

DeletedUser

Je kunt blijkbaar ook geld winnen tot 1 miljoen dollar :blink: en ervaring tot 25% van het volgende level... dat heeft op level 120 alleen weinig zin.
 

DeletedUser4007

Je kunt blijkbaar ook geld winnen tot 1 miljoen dollar :blink: en ervaring tot 25% van het volgende level... dat heeft op level 120 alleen weinig zin.

belasting teruggave :laugh:

ik zag um ook ja

wat ik niet begrijp is dat....
staal uniek en edele kist in dezelfde categorie zitten?????
zit nogal verschil
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je nou wacht tot het op de beta is, dan weet je precies wat er beschikbaar is ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4007

volgende dan :laugh:

waarom geeft de database 5 potions van wijsheid aan 1, 2, 5, 10, 25%
en staan er maar 4 op de reward poster???;)
 
Omdat ze niet allemaal weggegeven worden natuurlijk ;) Misschien kan je de anderen nog op een andere manier verkrijgen.
 

DeletedUser4007

Omdat ze niet allemaal weggegeven worden natuurlijk ;) Misschien kan je de anderen nog op een andere manier verkrijgen.

zou logisch zijn
alleen jammer dat het een feature is waar veel spelers nix aan hebben ;)
vanwege de level cap
 

DeletedUser4007

beter de potions eruit halen ipv de belastingteruggave????;)

dan heeft iedereen er wat aan
 

DeletedUser905

Ik denk dat ik weer koekjes krijg. :hmf:
Paaseitjes in dit geval :p

Kun je ook sterkere bandieten uitdagen met munten?

Waarschijnlijk krijg ik ook weer koekjes ;), dus je bent niet de enige
Neen, je kunt sterkere spelers niet uitdagen met munten. Net zoals met de Kerst Tombola kun je de timer(s) resetten met munten en nuggets, maar de rest alleen met nuggets.

Een paard is zeer zeldzaam dat heb ik gehoord.
Voor een paar moet je inderdaad al in de zeer zeldzaam klasse zitten.

maar hebben duellanten nu voordeel bij dit event?!
Ja, maar de tegenstanders zijn zo zwak dat het bijna onmogelijk is om te verliezen ;)

Ik vind het jammer dat deze sets nog beter zijn dan die van Kerst. Mensen die nu net Natty's set helemaal compleet hubben, moeten nu weer Cartwright's set zien te krijgen.

Wel leuk dat nu ipv wapens voor een paard en product is gekozen!
Er is geen FGset, alleen een 'bouw'set, iets minder goed dan Allan Quatermains set denk ik, en 2 duelsets.

Met geld omkopen, wat bedoelen ze hier met 'geld'?
Dit durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat ook hier nuggets bedoeld wordt. Maar zoals gezegd, de kans dat je verliest zou volgens de aankondiging miniem zijn ;)
 

DeletedUser6377

Allereerst zou ik graag Marco er op willen wijzen dat hij voortaan eerst eens een grammaticacheck moet doen voordat hij een aankondiging post. Een blunder van hier tot ginder in de eerste zin zorgt er niet bepaald voor dat ik de rest ook graag zou willen lezen.

Verder zou ik graag willen ontkrachten dat de duellanten voordeel hebben van de nieuwe duelset! Ik ben natuurlijk allang alles wezen doorrekenen en ik schiet er niets mee op. Dit zal natuurlijk waarschijnlijk niet gelden voor reflexslaggers omdat die niet zoveel aan de chingsset hadden.
De doc paardenset geeft mij wel een kleine bonus op schieten maar aangezien die set zeer zeldzaam zal zijn betwijfel ik zeer sterk of er echt veel duellanten daarmee rond zullen lopen.
 

DeletedUser905

Allereerst zou ik graag Marco er op willen wijzen dat hij voortaan eerst eens een grammaticacheck moet doen voordat hij een aankondiging post. Een blunder van hier tot ginder in de eerste zin zorgt er niet bepaald voor dat ik de rest ook graag zou willen lezen.
Er zit inderdaad een gruwelijke fout in ja, want zo'n mooie lentemorgen is het niet :p

Zou t wel moeten zijn ... :hmf:
 
Verder zou ik graag willen ontkrachten dat de duellanten voordeel hebben van de nieuwe duelset! Ik ben natuurlijk allang alles wezen doorrekenen en ik schiet er niets mee op. Dit zal natuurlijk waarschijnlijk niet gelden voor reflexslaggers omdat die niet zoveel aan de chingsset hadden.
De doc paardenset geeft mij wel een kleine bonus op schieten maar aangezien die set zeer zeldzaam zal zijn betwijfel ik zeer sterk of er echt veel duellanten daarmee rond zullen lopen.

Doe eens 3 bepaalde delen van de ching set aan, en 3 delen van de nieuwe schietset, kijk dan eens hoeveel bonus je krijgt als schietduellant ;)
 
Bovenaan