• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

paasopdracht

DeletedUser

Helemaal links. Het 2de vakje van onder. Normaal stond daar op wereld 1 (soldaat) geen wit bolletje bij mij. Nu dus wel een witte bolletje die er voor die opdracht nog niet stond. Ik weet wel van andere werelden, waar ik avonturier ben, dat daar normaal het oostelijk punt ligt.
 

DeletedUser6932

Ik heb het ei van de spookstad, sta nu bij het oostelijke punt maar geen ei te vinden hoor :(
 

DeletedUser

Helemaal links. Het 2de vakje van onder. Normaal stond daar op wereld 1 (soldaat) geen wit bolletje bij mij. Nu dus wel een witte bolletje die er voor die opdracht nog niet stond. Ik weet wel van andere werelden, waar ik avonturier ben, dat daar normaal het oostelijk punt ligt.

Ik heb daar op die plek 2 witte bolletjes staan nu, dus daar zou het daadwerkelijk moeten zijn.....

Misschien eerst het andere ei vinden?
 

DeletedUser

Moet je nog iets doen voor je het ei bij het oostelijke punt vindt?
Ik sta er maar geen ei dus.

Ik zie heel dat oostelijk punt ook niet :mad:
Wel het witte stipje, maar niet het icoontje.

Maar als je daar geen ei vindt, zou het ergens anders moeten zijn.
 

DeletedUser385

inderdaad

en ik zie ook 1 plek op dat plekje met 5 spelers op w1
 

DeletedUser

Klik in het veld boven het oostelijk punt, je ziet geen icoontje maar het is er wel.

even een paar keer klikken en dan zie je de opdracht tevoorschijn komen
 

DeletedUser385

weet ik niet

misschien eerst de 2 andere?

van sherrif en van barman

maar nu ben ikweg, tot ziens
 

DeletedUser

moet je eerst naar het westelijk punt om het ei op te halen vooraleer je oostelijk wit stipje ziet? Want momenteel zie ik oostelijk helemaal niets ...
 

DeletedUser

Klik in het veld boven het oostelijk punt, je ziet geen icoontje maar het is er wel.

even een paar keer klikken en dan zie je de opdracht tevoorschijn komen

Kun je even een screenshot ervan maken, waar ik precies moet klikken?


moet je eerst naar het westelijk punt om het ei op te halen vooraleer je oostelijk wit stipje ziet? Want momenteel zie ik oostelijk helemaal niets ...

eerst naar de spookstad ;)
 

DeletedUser

nee, want je ziet het niet.

Het is pasen he en met pasen moet je zoeken

gewoon even een paar keer proberen in het gebied vlak boven het oostelijk punt
 

DeletedUser6932

Ja het is gelukt!
Ik heb paar keer boven het oostelijk punt geklikt en toen kwam de opdracht te voorschijn :)
 

DeletedUser

bij mij ook ;)



EDIT: nu 7 uur lopen, dus dan kom ik rond 5 uur vanavond aan :S
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik ben nu op de 3 meest actieve nl werelden ermee bezig :cool: , de rest doe ik zondag
 
Ik weet de beloning van het eieren zoeken inmiddels, en geloof me als ik zeg dat het de moeite waard is :D
 

DeletedUser

en moet je die 5 biefstukken en 5 kalkoen en 15 hout doen om de beloning te hebben of niet en hoeveel tijd heb je er voor?
want is redelijk veel werk als nu moet beginnen :s
 
Bovenaan