• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

OWC Zoekt leden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Basbad geen commentaar geven houd die voor jezelf ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn . Als het nu dom of slim is . So what niet onze stedengroep he.
 

DeletedUser7721

Basbad geen commentaar geven houd die voor jezelf ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn . Als het nu dom of slim is . So what niet onze stedengroep he.

Ik snap het helemaal niet eigenlijk :p Maar volgens mij Heeft stamina Wel het slimste antwoord... Basdad bemoei je met je eigen Topic, ben je jaloers op ons dat je steeds reageert in ons topic :p
 

DeletedUser

Ik snap het helemaal niet eigenlijk :p Maar volgens mij Heeft stamina Wel het slimste antwoord... Basdad bemoei je met je eigen Topic, ben je jaloers op ons dat je steeds reageert in ons topic :p

Nou, Ik weet het niet maar ik denk het wel :o
 

DeletedUser

Ik snap het helemaal niet eigenlijk :p Maar volgens mij Heeft stamina Wel het slimste antwoord... Basdad bemoei je met je eigen Topic, ben je jaloers op ons dat je steeds reageert in ons topic :p

jaloers? ik wil niet echt veel zeggen maar wij zijn wel een stapje verder dan jullie:)
 
Gelieve enkel in topics te posten als je ook daadwerkelijk een stad zoekt en/of het een topic is over jouw stad. Posten in topics waar andere steden leden zoeken is in mijn ogen volstrekt nutteloos. Als je dan zo graag in topics praat over andere steden, zou ik je graag verwijzen naar dit topic (klik). :)
 

DeletedUser

ik ook neit volgens mij bestaat het niet meer en zijn alle leden inactief ofzo
 

DeletedUser905

basbad.. Zie post van Muf-Muf.. Enne.. Als je zegt dat jullie een stapje verder zijn dan OWC moet je vooral hier blijven reageren. Als je nu niet zou reageren zou dit topic vervallen raken als niemand er reageert. Dan zullen er andere topics bovenuit steken. Toch stuk effectiever lijkt me :rolleyes:
 

DeletedUser

ik vraag het alleen kijken of jelmarkeselaar of robert er op kijkt was niet stom bedoeld...
 

DeletedUser

OWC - Silver River zoekt nog één bouwer die echt alles op bouwen heeft staan!!
 

DeletedUser

ik wist alleen niet dat jullie doorgaan.... sorry als dit verkeerd overkomt maar ik ga dat berichtje niet aanpassen omdat het gewoon normaal bedoeld was! ik wist alleen niet dat jullie doorgingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan