• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

OWC Zoekt leden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

je bent anders nog welkom in DC battle junction, wij zijn al een stukje verder. ;)
 

DeletedUser

Duurt ook wel lang :(

heb rebort en jelmer al bijna ingehaald en ben en stuk later begonnen..
 

DeletedUser

Inactief?? Ik zit er elke dag minstens 3x achter en zoals rebort al zei

Ga A.U.B. naar je eigen topic :mad:

EDIT: Silver is over 10 en een half uur gebouwd! Dus morgen vroeg word je uitgenodigd
 

DeletedUser9519

3x per dag hè... Dan ben je blijkbaar nog niet verslaafd zoals ik ben:
3 uur per dag aanwezig.
 

DeletedUser

ik ben ook echt verslaafd en 3 x per dag is niet echt veel als je veel speelt. 30 min to 1 uur per dag is niet heel veel. en jullie bouwen je stad nu pas wij hebben hem al ff:S
 

DeletedUser

ik ben ook echt verslaafd en 3 x per dag is niet echt veel als je veel speelt. 30 min to 1 uur per dag is niet heel veel. en jullie bouwen je stad nu pas wij hebben hem al ff:S

Nou, ik vind het knap als jij je stad nu al af hebt hoor ;)
 

DeletedUser

het maakt ook niet uit, wij waren in staat er redelijk snel 2 steden neer te zetten, en owc dus blijkbaar niet. wel jammer, maar dit ligt niet bij ons ;p

en verder stel ik voor dat we dit forum weer aan de owc'ers over laten.

ps. ik zit niet 6 uur actief te spelen hoor, maar als ik pc aan heb kijk ik af en toe of er iets gebeurd en zit beetje te praten, en mn pc staat wel 6 uur per dag aan :p
 

DeletedUser7721

het maakt ook niet uit, wij waren in staat er redelijk snel 2 steden neer te zetten, en owc dus blijkbaar niet. wel jammer, maar dit ligt niet bij ons ;p

en verder stel ik voor dat we dit forum weer aan de owc'ers over laten.

ps. ik zit niet 6 uur actief te spelen hoor, maar als ik pc aan heb kijk ik af en toe of er iets gebeurd en zit beetje te praten, en mn pc staat wel 6 uur per dag aan :p

6 uur vind ik wel erg veel, Ga je dan niet naar vriend(in)en :confused:
 

DeletedUser

nee, doe vwo op et moment, en heb bergen huiswerk ;p huiswerk doe ik allemaal achter de pc dus ben ik veel online :)
 

DeletedUser

OWC - Gold River (Rebort) Gesticht
1.rebort
2.the-w
3.Beater
4.reborto
5.Hilbert
6.Dragonvalley
7.Yoklahama

OWC - Silver River (Jelmer) 8:11:40
1.jelmerkanselaar
2.sandra97
3.Bert10
4.Cowboy..
5.BizonL
6.sniper cat
 

DeletedUser7721

Zal iemand Voor OWC een mooie stadsvlag maken aangezien Wij (jelmer en ik) er niet zo goed in zijn... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan