• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Oude werelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

We zien vanzelf wel wat er gebeurd,en wanneer de oude werelden er weer zijn.Het is idd wel heel raar gegaan maar een storing van servers hmmm waarom zijn w1.arizona en brisco en w7 dan wel bereikbaar of staan die op een andere server? zou kunnen maar het blijft raar.Het is nu duimen dat ze snel weer open zijn iig.Tot die tijd weten we niet over het hoe en wat
 

DeletedUser385

t begint er toch aardig op te lijken, toevallig de werelden waar jeniet heen kon, nog steeds gesloetn :S
 

DeletedUser6244

misschien ff wachten met zeuren om compensatie...?

simmies zegt net dat de kans dat de werelden verwijderd zijn nihil is... sommige mensen gaan ook altijd uit van het ergste :laugh::laugh:
 

DeletedUser

Kijk, we gaan niet rond de pot draaien. Die migraties zijn de bedoeling om werelden te sluiten. Niemand die dat ontkent, ook InnoGames niet.
Echter is hier nergens een woord over het sluiten van werelden gerept. Voor zoiets mag je altijd en laat me ook duidelijk zijn, ALTIJD, een aankondiging of iets dergelijks verwachten.

InnoGames zal heus wel een verklaring (onderhoud, verplaatsing servers ...) hebben dat deze werelden niet beschikbaar zijn. Ga ook niet zomaar roepen dat werelden verwijderd zijn of dat werelden verdampt zijn. Daar help je jezelf niet mee en ga je anderen mee in betrekken zonder dan ook maar 1 officiële aankondiging is dat het waar zou zijn.

Ik kan je frustratie best begrijpen. Je wilt natuurlijk altijd dat het spel speelbaar is en als dit zonder enige aankondiging niet gaat, dan volg ik je mening volledig. Ik heb niet direct een idee hoe lang de werelden niet beschikbaar zijn, maar vermoedelijk gaat het om een onverwachte gebeurtenis. Ik kan je frustratie dus ook begrijpen, niemand wilt dit.

Vat dit zeker niet persoonlijk op. Ik volg je zeker op bepaalde punten, maar je moet ook redelijk zijn. Dit zal zo spoedig mogelijk opgelost worden.

Ok voor de duidelijkheid ik speel al 5 jaar ook tribalwars en vandaar dat ik al wat meer streken van innogames heb meegemaakt dan de meesten hier vandaar dat ik een beetje opgefokt reageer. Maar ook daar was het tenminste altijd duidelijk wat er gebeurde als werelden even offline waren werd daar meteen de eerste minuut een blijvende aankondiging onderaan de startpagina van tw gemaakt. Kun je nou echt mensen verwijten dat ze aan verwijdering denken net na die migratie? Ik denk het niet. Moet je dan als mod alles eraan doen om de spelers kalm te houden en duidelijk te maken dat het hier enkel om onderhoud gaat? Ik denk het wel.

En zoals je zelf al zegt, voor dat soort zaken mag je altijd een aankondiging verwachten, als de werelden langer dan een uur offline zijn mag je daar ook normaal altijd een aankondiging voor verwachten en die is er nu ook niet. Dus als er geen aankondiging komt voor 1 van beide situaties is het logisch dat de spelers het ergste gaan denken omdat ze niet deftig geinformeerd worden. Dat vind ik dus ook behoorlijk slecht van de mods of misschien wel innogames zelf ik weet niet in hoeverre de mods dit verwacht hadden dat het onderhoud zo lang zou duren. Maar de eerste mod reageerde al bijna een uur geleden dat het enkel onderhoud was en niemand heeft nog steeds die aankondiging gezien, en daarbij is onderhoud 99% van de keren nooit langer dan 5 minuten geweest bij innogames.


Tuurlijk je compensatie omdat je 5 minuten niet kan inloggen:no:

Een uur en nog lopend en ook nog eens zonder aankondiging, op tribalwars werd die compensatie voor heel wat minder gegeven.
 

DeletedUser1448

Voor de 999999e keer, er WAS een aankondiging op de homepage....
 

DeletedUser5695

Dit riekt puur naar spelers "motiveren" om toch vooral te verhuizen naar de "stabielere" servers van de werelden 1,7, Ari en Brieskoe....
Ben benieuwd hoe vaak dit soort tijdelijke downtime momenten we nu mee gaan maken op de werelden waar ze van af willen...
 

DeletedUser

Voor de 999999e keer, er WAS een aankondiging op de homepage....

Ooh, geweldige aankondiging dan als die 5 minuten blijft staan en de servers het nu een uur later nog steeds niet doen. Dus iedereen moet minstens 56 minuten van het uur online zijn om een aankondiging te lezen? Zo hoort dat niet te werken.
 

DeletedUser10161

Idd, er STAAT geen aankondiging. Of die er nu was of niet, ik ga niet hele dagen naar dat schermpje kijken om te zien of er mss een aankondiging zou staan.

Zolang de werelden "weg" zijn, zou er iets over te vinden moeten zijn, maar zelfs een klein tekstje daar zetten lijkt teveel werk..
 

DeletedUser

Ooh, geweldige aankondiging dan als die 5 minuten blijft staan en de servers het nu een uur later nog steeds niet doen. Dus iedereen moet minstens 56 minuten van het uur online zijn om een aankondiging te lezen? Zo hoort dat niet te werken.

Svcinc heeft reeds aangegeven dat het ons onduidelijk is waarom die aankondiging verdwenen is. Verder kan ik melden dat we bezig zijn met het oplossen van dit probleem. De procedures hiervan zijn, uiteraard, reeds begonnen.
 

DeletedUser2429

Wou om 17.15 in loggen dat kon dus niet.
Was ook nergens een aankondiging te lezen.
Kan niet de heledag online zijn. Dus niet iedreen heeft die aankondiging gezien.

Moest het in deze topic vernemen.
 

DeletedUser6377

Sinds de start van dit spel heeft tot nu toe innogames alleen maar kuren vertoond. De kwaliteit gaat met elke update flink achteruit.
Hoe lang moeten wij dit nog accepteren?

Om het eens nog leuker te maken, heeft innogames mij gesommeerd om een account op te geven omdat ik op 5 werelden speel en er binnenkort nog maar 4 over zijn. Dit werd dikke pech genoemd.

Innogames, jullie kunnen mijn rug op!
 

DeletedUser2771

36 x 5 minuten later: Werelden 2 tot 6 nog steeds nergens te bespeuren :blink:

Nogmaals het bewijs dat tijd relatief is: "5 minuten", "even geduld", "een tijdje down", ...
 

DeletedUser

Ok voor de duidelijkheid ik speel al 5 jaar ook tribalwars en vandaar dat ik al wat meer streken van innogames heb meegemaakt dan de meesten hier vandaar dat ik een beetje opgefokt reageer. Maar ook daar was het tenminste altijd duidelijk wat er gebeurde als werelden even offline waren werd daar meteen de eerste minuut een blijvende aankondiging onderaan de startpagina van tw gemaakt. Kun je nou echt mensen verwijten dat ze aan verwijdering denken net na die migratie? Ik denk het niet. Moet je dan als mod alles eraan doen om de spelers kalm te houden en duidelijk te maken dat het hier enkel om onderhoud gaat? Ik denk het wel.

Ik volg je hier ook in. Ik kan best begrijpen dat je na het migreren is gestart direct aan het verwijderen van werelden denkt, maar je moet ook rekening houden met andere factoren. Het migreren is pas vorige week gestart, er is geen aankondiging, dus om nu direct het besluit te trekken dat de werelden verwijderd zijn, is ook wel wat te voorbarig.
Daarbij is er (ik geloof op de woorden van Svcinc en sommige anderen die ik heb gehoord) wel degelijk een aankondiging geweest op de inlog pagina. Inno doet dit altijd als de werelden korte tijd offline zijn. Nu is de fout dat de aankondiging verdwenen is. Of dit nu een automatisch gebeuren is, kan ik niet zeggen, daar heb ik zelf ook geen enkel idee van. Het lijkt hier eerder op een onverwachte fout die is opgetreden en hadden ze die aankondiging laten staan en was deze later nog aangepast geweest dat het iets langer kan duren, dan zou deze discussie totaal overbodig geweest zijn. Hier is dan ook de grootste fout gemaakt, wat natuurlijk ook niet echt goed te praten valt.

Een mod zou inderdaad moeten aanmanen tot kalmte. Daar ben ik het ook met je eens. Mods hebben meestal geen weet van onderhouden e.d. van servers en gaan dan maar uit van hun ervaring. In 95% van de gevallen gaat het gewoon om een onderhoud en bijgevolg zullen zij dat ook deze keer gedacht hebben. Lijkt me logisch, maar vermoedelijk schuilt hier ergens een foutje in. Daarbij ben ik ook niet de persoon die moet oordelen over de mods. Over hun functioneren ga ik dus ook niet verder op in, dat doet hier ook toe.

En zoals je zelf al zegt, voor dat soort zaken mag je altijd een aankondiging verwachten, als de werelden langer dan een uur offline zijn mag je daar ook normaal altijd een aankondiging voor verwachten en die is er nu ook niet. Dus als er geen aankondiging komt voor 1 van beide situaties is het logisch dat de spelers het ergste gaan denken omdat ze niet deftig geinformeerd worden. Dat vind ik dus ook behoorlijk slecht van de mods of misschien wel innogames zelf ik weet niet in hoeverre de mods dit verwacht hadden dat het onderhoud zo lang zou duren. Maar de eerste mod reageerde al bijna een uur geleden dat het enkel onderhoud was en niemand heeft nog steeds die aankondiging gezien, en daarbij is onderhoud 99% van de keren nooit langer dan 5 minuten geweest bij innogames.

Klopt inderdaad. Volg ik je ook in en zoals ik zeg, is de aankondiging eigenlijk de grootste fout. Dit lokt totaal overbodige reacties uit die gewoon simpel op te lossen zijn ;)


Daarbij nog even een quote van The Simmies:
De procedures hiervan zijn, uiteraard, reeds begonnen.

Kort gezegd, Inno is op de hoogte dat er problemen zijn. Laat ons nu ook gewoon wat geduld uitoefenen, vermoed dat het binnen de 10 minuten zeker is opgelost met vermoedelijk ook wel de verklaring van deze problemen.
 

DeletedUser8307

Dit riekt puur naar spelers "motiveren" om toch vooral te verhuizen naar de "stabielere" servers van de werelden 1,7, Ari en Brieskoe....
Ben benieuwd hoe vaak dit soort tijdelijke downtime momenten we nu mee gaan maken op de werelden waar ze van af willen...

Jij bent ook zo'n positieveling... :p

Is iedereen dan werkelijk zo verslaafd dat hij niet enkele uurtjes zonder één van die werelden kan? :laugh: Het is nu al een ganse tijd geleden dat er nog eens problemen waren, dusja .. gewoon even wachten! :)
 

DeletedUser

Jij bent ook zo'n positieveling... :p

Is iedereen dan werkelijk zo verslaafd dat hij niet enkele uurtjes zonder één van die werelden kan? :laugh: Het is nu al een ganse tijd geleden dat er nog eens problemen waren, dusja .. gewoon even wachten! :)

dude, ik heb niets te doen eh
 

DeletedUser6377

Jij bent ook zo'n positieveling... :p

Is iedereen dan werkelijk zo verslaafd dat hij niet enkele uurtjes zonder één van die werelden kan? :laugh: Het is nu al een ganse tijd geleden dat er nog eens problemen waren, dusja .. gewoon even wachten! :)

Hoe moet ik de wereld domineren als ik de wereld niet eens meer in kan?
Natuurlijk is het dus erg!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan