• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Oude werelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3434

Ik zie nu juist dat ik me niet meer kan aanmelden op W3, zijn die werelden nu al verwijderd? Want ik heb hier geen waarschuwing van gezien en ik wou deze week nog mijn account overzetten.
Ik zou het wel schandalig vinden als ik hierdoor mijn account kwijt ben.
 

DeletedUser1448

Daarstraks stond er dat de werelden onbeschikbaar zouden zijn voor 5 minuten. Maar nu zijn ze dus weg :p
 

DeletedUser3874

De werelden zijn gewoon een tijdje down. Even geduld hebben en het probleem lost zichzelf op.
 

DeletedUser

Waar zijn ze allemaal,als ze verwijderd zijn ga ik ze aanklagen,zonder waarschuwing werelden verwijderen dat kan echt niet:(
 

DeletedUser

svinc

dat zie je normaal toch werelden 1 tot en met w.. xzijn niet bereikbaar zon melding zelfs die staat er niet
 

DeletedUser

De werelden zijn gewoon een tijdje down. Even geduld hebben en het probleem lost zichzelf op.

Lekker optijd die reactie, was een algemene aankondiging te veel gevraagt? Al genoeg spelers hebben het nu al over stoppen met the west omdat de oude werelden zonder aankondiging verwijdert zouden zijn. En ik kan ze niets kwalijk nemen, innogames geeft geen drol om hun gebruikers enkel om het geld dat hebben we bij tribalwars al wel gemerkt.
 

DeletedUser3874

Lekker optijd die reactie, was een algemene aankondiging te veel gevraagt? Al genoeg spelers hebben het nu al over stoppen met the west omdat de oude werelden zonder aankondiging verwijdert zouden zijn. En ik kan ze niets kwalijk nemen, innogames geeft geen drol om hun gebruikers enkel om het geld dat hebben we bij tribalwars al wel gemerkt.

Deze algemene aankondiging stond er duidelijk op de mainpage... Vraag maar aan de mensen van Briscoe die net in FG zaten, die kregen gelijk deze meldingen op de mainpage te zien. Waar deze nu naartoe zijn is een raadsel echter.

Verder is er iemand die roept de werelden zijn verwijderd en plots is het de waarheid? Kom hierover zou gelijk een aankondiging gemaakt zijn indien dit zou gebeuren (al zullen ze hier nog tijdje mee wachten denk ik).
 

DeletedUser

Deze algemene aankondiging stond er duidelijk op de mainpage... Vraag maar aan de mensen van Briscoe die net in FG zaten, die kregen gelijk deze meldingen op de mainpage te zien. Waar deze nu naartoe zijn is een raadsel echter.

Verder is er iemand die roept de werelden zijn verwijderd en plots is het de waarheid? Kom hierover zou gelijk een aankondiging gemaakt zijn indien dit zou gebeuren (al zullen ze hier nog tijdje mee wachten denk ik).

De aankondiging dat er onderhoud op briscoe en arizona zou zijn dat heb ik ook gelezen ja, ga me nou niet wijsmaken dat er ook maar met 1 woord gerept werd over wereld 2tm6 die nu tijdelijk een downtime hebben want hele west.nl community is mijn getuige. Het gaat dus niet over briscoe en arizona want die doen het nu toch gewoon? Het gaat over de oudere werelden waar helemaal niks over gezegd is geen aankondiging niks en die nog steeds down zijn.

En denk je dat iedereen daar blind op vertrouwt? Migratie is de eerste stap naar sluiting dat weet jij even goed als ik dus het is niet zo gek om te denken dat de werelden gesloten zouden zijn als er nergens juiste informatie van een mod is te vinden die bijvoorbeeld een aankondiging met excuses zou kunnen plaatsen.
 

DeletedUser

Ik hoop wel dat het een fout is en dat we er snel weer normaal op kunnen. Want zonder waarschuwing verwijderen is wel erg gek.:hmf::hmf::hmf:
 

DeletedUser1448

Er stond wel degelijk een aankondiging dat de servers 2-6 voor 5 minuten out zouden zijn. Maar das al een half uurtje geleden :p
 

DeletedUser

De aankondiging dat er onderhoud op briscoe en arizona zou zijn dat heb ik ook gelezen ja, ga me nou niet wijsmaken dat er ook maar met 1 woord gerept werd over wereld 2tm6 die nu tijdelijk een downtime hebben want hele west.nl community is mijn getuige. Het gaat dus niet over briscoe en arizona want die doen het nu toch gewoon? Het gaat over de oudere werelden waar helemaal niks over gezegd is geen aankondiging niks en die nog steeds down zijn.

En denk je dat iedereen daar blind op vertrouwt? Migratie is de eerste stap naar sluiting dat weet jij even goed als ik dus het is niet zo gek om te denken dat de werelden gesloten zouden zijn als er nergens juiste informatie van een mod is te vinden die bijvoorbeeld een aankondiging met excuses zou kunnen plaatsen.

Kijk, we gaan niet rond de pot draaien. Die migraties zijn de bedoeling om werelden te sluiten. Niemand die dat ontkent, ook InnoGames niet.
Echter is hier nergens een woord over het sluiten van werelden gerept. Voor zoiets mag je altijd en laat me ook duidelijk zijn, ALTIJD, een aankondiging of iets dergelijks verwachten.

InnoGames zal heus wel een verklaring (onderhoud, verplaatsing servers ...) hebben dat deze werelden niet beschikbaar zijn. Ga ook niet zomaar roepen dat werelden verwijderd zijn of dat werelden verdampt zijn. Daar help je jezelf niet mee en ga je anderen mee in betrekken zonder dan ook maar 1 officiële aankondiging is dat het waar zou zijn.

Ik kan je frustratie best begrijpen. Je wilt natuurlijk altijd dat het spel speelbaar is en als dit zonder enige aankondiging niet gaat, dan volg ik je mening volledig. Ik heb niet direct een idee hoe lang de werelden niet beschikbaar zijn, maar vermoedelijk gaat het om een onverwachte gebeurtenis. Ik kan je frustratie dus ook begrijpen, niemand wilt dit.

Vat dit zeker niet persoonlijk op. Ik volg je zeker op bepaalde punten, maar je moet ook redelijk zijn. Dit zal zo spoedig mogelijk opgelost worden.
 

DeletedUser

compensatie

Voor dit ongemak dienen we wel een compensatie te ontvangen. en dan bedoel ik wereld 2 t/m 6. Of is het echt de bedoeling dat we alles kwijt zijn en die werelden al verwijderd zijn zonder een waarschuwing. Want nergens is te lezen geweest dat je verplicht was voor een bepaalde datum je stad te verlaten en naar een andere wereld te gaan. Het was toch vrijwillig die verhuizing?
 

DeletedUser

Laat ons dan duidelijk wezen: Voor zover bij ons mods bekend worden er geen werelden verwijderd. Het is inderdaad denkbaar dat dit op termijn gaat gebeuren, maar zeker niet nu. Om het duidelijk te maken: ik kan ook niet op mijn W3 account. Ik heb nu een W1 acc dat op verwijderen staat, waar mijn W3 acc heen moet gaan. Als dit een definitieve verwijdering van werelden zou zijn, waarom zou ik mijn karakter dan niet eerder gemigreerd hebben?

Anders gezegd: Wij mods hebben nooit te horen gekregen dat er nu werelden verwijderd gaan worden. Aangezien bij dit soort zaken mods geïnformeerd dienen te worden, is de kans dat de "oude" werelden nu verwijderd worden vrijwel nihil.
 

DeletedUser

lol compensatie :p hahaha inno geeft nooit compensaties ;) vergeet dat maar :p
 

DeletedUser

Kan toch in de vorm van extra nuggets of i.d. dat is dan tenminste klant vriendelijk.
 

DeletedUser14651

Tuurlijk je compensatie omdat je 5 minuten niet kan inloggen:no:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan