• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

opdracht'ook'

DeletedUser4007

boeiend zeg:hmf:

voor de rest nog iets nuttigs over de opdracht te melden????
 

DeletedUser

het circus hoeft toch niet elke week opnieuw worden opgebouwd? lijkt me beetje sterk. op W7 is hij nog altijd niet af, dus ik denk niet dat dat haalbaar is
 
het circus hoeft toch niet elke week opnieuw worden opgebouwd? lijkt me beetje sterk. op W7 is hij nog altijd niet af, dus ik denk niet dat dat haalbaar is

Elke keer dat het opnieuw komt moet het opnieuw worden opgebouwd. Dat is niet elke week, gemiddeld is het ongeveer elke 4 weken.
 
ligt het aan mij...?...maar ik kan die aap nergens vinden.....iemand tips...?

Klik niet op het icoontje links in je scherm. Je moet op het circus klikken op de kaart, dus eerst moet je naar de plek van het circus gaan via je minimap. Op het plaatje wat je dan ziet, staat in de schaduwen een soort aap rechts van de tent. ;)
 

DeletedUser

Elke keer dat het opnieuw komt moet het opnieuw worden opgebouwd. Dat is niet elke week, gemiddeld is het ongeveer elke 4 weken.

dan gaan er niet veel producten uitkomen. mensen gaan niet elke 4 weken 5000 drukplaten zoeken ( bijvoorbeeld )
 
Ik denk ook niet dat veel mensen echt specifiek voor het circus gaan zoeken, meer dat ze al producten hebben en maar doneren omdat er anders toch niks mee wordt gedaan ;)
 

DeletedUser

Je sluit de opdracht nooit af geloof ik, dus ik denk het niet.
3VVqz.jpg


Blijkbaar kan je hem wel afsluiten. Nu nog zoeken welk voorwerp :cool:
 
Bovenaan