• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

opdracht'ook'

DeletedUser

beste mensen

waar is de opdracht 'ook' voor? onze stadsleden weten het ook niet en zijn ook benieuwd
 

DeletedUser

en waar kun je vinden welk item dat je moet aandoen? want om nou alle items door te nemen kost veel tijd
 

DeletedUser4007

Danku :laugh:

Nu het voorwerp nog ff vinden :p

en die is er waarschijnlijk niet.
waarom..?

waarom krijg je de prestatie voor de opdracht gedaan is?
en waarom geeft prestatiefoto een mannetje aan die naar je wijst en uitlacht??

jij bent er gewoon ingelopen.
ja,jij ook,ook ;)
 

DeletedUser6377

Net prestatie binnen maar ik blijf 'm nog steeds kunnen doen.
Is dit een bug of kan ik daadwerkelijk het vaker doen?
 

DeletedUser

Net prestatie binnen maar ik blijf 'm nog steeds kunnen doen.
Is dit een bug of kan ik daadwerkelijk het vaker doen?

Je kan hem daadwerkelijk vaker blijven doen, maar dat levert niets op buiten wat producten die je wegsmijt. Zal ook verder niets meer achter zitten omdat zowat alle producten op beta al eens zijn uitgeprobeerd.

Of je zou producten in een bepaalde volgorde moeten geven, maar dat zijn zoveel mogelijkheden, dat je er van uit mag gaan, dat het gewoon een domme opdracht is :p
 

DeletedUser6377

Je kan hem daadwerkelijk vaker blijven doen, maar dat levert niets op buiten wat producten die je wegsmijt. Zal ook verder niets meer achter zitten omdat zowat alle producten op beta al eens zijn uitgeprobeerd.

Of je zou producten in een bepaalde volgorde moeten geven, maar dat zijn zoveel mogelijkheden, dat je er van uit mag gaan, dat het gewoon een domme opdracht is :p

Tellen die extra keren ook mee als afgesloten opdracht? Dan maakt het namelijk wel uit.

maxysaus
 

DeletedUser15840

en die is er waarschijnlijk niet.
waarom..?

waarom krijg je de prestatie voor de opdracht gedaan is?
en waarom geeft prestatiefoto een mannetje aan die naar je wijst en uitlacht??

jij bent er gewoon ingelopen.
ja,jij ook,ook ;)

I don't care :p. Heb nu 200 producten in z'n mik geramd, moet ergens goed voor zijn. Ik wist zodra ik de prestatie kreeg dat het een grapje was, zelfde met 1 april. Maarja, het houdt me bezig :D
 

DeletedUser

Nee, tellen niet mee. Ook niet als je een ander product gebruikt ;)

Tellen ze ook niet mee voor de dagelijkse taak 'Herhaalbare opdrachten'? Anders zou ik veel minder tanden, koffie, etc nodig hebben :laugh:
 

DeletedUser4007

I don't care :p. Heb nu 200 producten in z'n mik geramd, moet ergens goed voor zijn. Ik wist zodra ik de prestatie kreeg dat het een grapje was, zelfde met 1 april. Maarja, het houdt me bezig :D

beter je items sparen voor de volgende opbouw van circus;)
 
Bovenaan