• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Oorlog:Megalomania vs Kamp BeNeLux

DeletedUser

ik vind jullie allemaal noobs want jullie gaan een oorlog starten om een bondgenootschap uit eindelijk stoppe jullie allemaal met The-west omdat jullie alleen maar vechten


EDIT svcinc: (zo moet het killerbean)

dan is er toch niks leuks meer aan The-west omdat iedereen alleen maar dueleert
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Duelleren is een groot deel van het spel, als je daar niet tegen kan, dan ga je maar lekker weg :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik vind het wel leuk hoor,en het geeft ook de doodgraver wel een leuk effect :D,die 59 flauwgevallen tegenstanders staan wel leuk.
 

DeletedUser

Even de achterlijke motieven en dergelijke achterwege latend. Waarom zet je in godsnaam een nietszeggende oorlog tussen 2 nietszeggende steden op het forum ?
 

DeletedUser

ik probeer alleen deze mislukte oorlog te stoppen. die ligt zonder jou voorlopig even stil denk ik ;) (bedankt dat je me knap vindt ;))

Dank je Superaccoount,
Dank je dat jij de moraalridder wilt zijn..
Wat aardig dat je deze oorlog voor ze stopt :rolleyes:
 

DeletedUser3997

ik vind jullie allemaal noobs want jullie gaan een oorlog starten om een bondgenootschap uit eindelijk stoppe jullie allemaal met The-west omdat jullie alleen maar vechten


EDIT svcinc: (zo moet het killerbean)

dan is er toch niks leuks meer aan The-west omdat iedereen alleen maar dueleert

killerbean vind echt iedereen noob =/
 

DeletedUser

Oorlog is praktisch beeindigd,voor ons staan ze nu als neutraal,dit houdt bij ons in dat we zo af en toe nog eens langskomen maar niet doelgericht op hun gaan aanvallen.We hebben nu ook de laatste maand geen aanvallen van Kamp BeNeLux meer binnengehad.
 
Bovenaan