• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Oorlog:Megalomania vs Kamp BeNeLux

DeletedUser

Hoi

Bij deze verklaren wij officieel de oorlog aan kamp BeNeLux.Dit om onze macht te verbreiden (wij als spelers willen dit wel,altijd leuk wat te zeggen hebben) en om sterker in onze schoenen te staan.Hier volgt een stuk uit de oorlogsverklaring




Wij van Megalomania verklaren bij deze de oorlog.

Wij stellen de volgende eisen (mogen later eventueel nog veranderd worden maar niet extreem:(

1.De leiding komt in onze handen,dagelijkse gang van zaken mag doorgaan.
2.Jullie leiden mensen op tot duelleerders of bouwers.
3.Eventueel later uitwisselingen van bouwers om voor onze stad te bouwen.
4.Jullie helpen ons onze vijanden te verslaan en wij allicht jullie ook.
5.Naamsverandering.

Hieronder zal ook af en toe de voortgang worden vastgeled.

Wij willen er trouwens ook het AF forum voor gebruiken oorlogen te posten,dit is bij de meeste spellen zo en huden een wereld anders,van alle anderen.Ze varieren ook steeds en laten je weten wat er om je heen gebeurt.

Mvg
Gandalfthegreat
 

DeletedUser

Zijn er al statistieken??? ben erg benieuwd of het zo'n oorlogje wordt zoals Guardian Village Vs. SuperFarmers :p

6 flauwgevallen bij SuperFarmers in een dag tijd :rolleyes:

Ben benieuwd wie er wint.
 

DeletedUser

Haha ik kan ze niet meer aanvallen of er staat duel niet mogelijk (te veel levelverschil) of er staat duel 48 uur niet mogelijk (bij de top 7-8) :D


lijkt een korte oorlog te worden.
 

DeletedUser

en wij gaan die ander stad helpen nu goed zo dreigen amaai ;)

zoiets komt nog maar je ziet dat je tribel wars speelt zoiets is met ons weeklijkse kost gans andere stad plat leggen
 

DeletedUser3686

ja,


man deze oorlog lijkt op niks!

niemand de grote oorlog meegemaakt?
Ik wel!


het duurt nu al ong 5 weken!

126 leden zijn er ong flauwgevallen aan beide kanten!
3000$ is al ong in de handen gevallen van de vijand!
Ik zelf die toen daar huurling was heb 50 keer geduelleerd waaronder ik 23 keer verloor en 562$ verloor!
Die oorlog is lekker aan het voort woeden maar dan zonder mij!
Ik heb wapenstilstanden gemaakt maar iedereen bleef maar duelleren!:eek::eek:
 

DeletedUser

Lol,dit is kinderspel,we hadden meer tegenstand verwacht,al kan het nog ff duren voor ze zich overgeven.
 

DeletedUser

Lol,dit is kinderspel,we hadden meer tegenstand verwacht,al kan het nog ff duren voor ze zich overgeven.

ach joh als zei zich overgeven doet de rest de aanvallen op jullie wel ;) de mensen die verslagen zijn hoeven niet naar jullie stad te komen. ze kunnen ook gewoon aan de andere kant van de speelwereld gaan zitten ;)

edit:

sorry maar euh jullie stad heeft 6 leden :D wow he wat een oorlog :p
 

DeletedUser3686

de Vlaamse Leeuwen (aan die kant stond ik te vechten!) en Skare baere II
 

DeletedUser

Gaat leuk worden als wij als The East weer eens een massa aanval zouden doen ;)

Misschien bij de grote 1.2 update
 

DeletedUser

omg jullie zijn noobs gaan jullie elkaar aanvallen voor een bondgenootschap
 

DeletedUser

ik zie het niet als een bg,meer als een ander bestur die van de leden die er al zitten gebruikmaken,maar die stappen waarschijnlijk toch voor een deel op.


Maar ik heb nu een tegenreactie gehad,nu beginnen ze terug te vechten,nog geen ko's aan deze kant maar ze vallen al aan.Ze beginnen nu zelfs te dreigen met grote steden (tis maar dat Up-Rising het weet dat ze als dreigmiddel gebruikt worden)

Wij doen geen beroep op bgs op dit moment,zo laag zijn wij niet.
 
Bovenaan