• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Online of offline bij fortgevecht

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 39 88,6%
  • Nee

    Stemmen: 5 11,4%

  • Totaal aantal stemmers
    44
  • Enquête gesloten .

DeletedUser8307

Ik had gewoon een slechte bui en daarna wou ik wel eens zien hoe lang het zou duren eer iemand achter uitleg vraagt.

Ik geef het in het echt 4/5 wat het is nog geen totale garantie. Ik heb het al meerdere keren voorgehad dat ik aangemeld was voor een gevecht, The West open staat (online dus) maar door dat ik met iets ander bezig ben en het gevecht gewoon vergeet.

Niet dat daarvoor een oplossing zal bestaan.

Slechte bui. :rolleyes: :p Maar goed zo is er wel altijd iets. Alhoewel ik het ook wel al eens voorgehad heb dat ik t gewoon vergeet. ;)

Maar ben wel voor. Nog steeds 5/5.
 
Mss nog een extra ideetje. De spelers die zo geselecteerd worden krijgen 1 of ander bericht waar ze dan moeten klikken om te bevestigen dat ze wel degelijk voor de volle 100% aanwezig zijn.
 

DeletedUser8307

Dat wel, maar de kans dat het er komt is wel 1/1000 ;)

Nee, het is natuurlijk te zien. Als het nu echt een goed idee is en het is toch wel een toevoeging voor het spel is het best wel mogelijk dat het er komt. ;)

Maar de kans is inderdaad niet zó groot. We zien wel. :p
 

DeletedUser

maar als je het verzendt naar één van die andere ...:confused:
wordt het toch in de spel toegevoegd:rolleyes:
 

DeletedUser

Wat bedoel je precies ? Niet alles wat je zomaar denkt voeren ze ook werkelijk in het spel natuurlijk. ;)

oh da's jammer :(:(:(
maar iemand ging die toch sturen naar de Engelse Server ofzo :rolleyes:
wie niet meer goed wie:confused:, en vind die bericht niet meer:p
 

DeletedUser9519

Je kan het idee plaatsen op het Duitse en/of het Engelse forum en dan hopen dat het goed genoeg is om doorgespeeld te worden naar de developers.
 

DeletedUser

Nee
moet er niet komen
want sommige mensen kunnen ook op het laatste moment pas inloggen en wachten niet zoals sommigen een uur van te voren op het fortgevecht
 

DeletedUser9519

Het moet er niet komen omdat er sommige mensen zijn die pas vlak voor het gevecht komen?

Dit idee is bedoelt voor mensen die wat later komen zodat zij nog gerekruteerd kunnen worden. Anders zijn er een uur van te voren al rekrutaties gedaan en zal je dus niet meer gerekruteerd worden.

Vind jij het trouwens niet belangrijk dat er mensen online zijn bij een fortgevecht van jou?
 

DeletedUser

Ik ben voor dit idee.
Op deze manier kan je op voorhand rekruteren naar lvl en dergelijke en net voor de battle nog eens vlug filteren op uiteindelijke efficiëntie :)
Dit kan de fortbattles alleen maar ten goede komen!
 

DeletedUser

als ik het vragen mag:
wat is de reden van de mensen die nee hebben gezegt?
 

DeletedUser9519

Zijn er mensen die iets in net Engels/Duits kunnen vertalen? Ik kan wel aardig Engels en Duits maar het is vaak nog een beetje krom.
 
Tegen, omdat, zoals iemand al zei, sommigen pas op het laatste moment inloggen. Beter is het om goede communicatie te hebben en eerlijke spelers die van te voren zeggen of ze online komen of niet.
 

DeletedUser9519

Jij kan het nog steeds op jouw oude manier doen met deze nieuwe functie.
Verder moet ik wel zeggen dat je altijd op het laatste moment moet rekruteren. Anders krijg je sowieso veel teleurgestelde onliners.
Dit idee is er gekomen omdat ik graag wil dat je niet de hele tijd in de chat moet kijken, maar gewoon in de spelerslijst. Rekruteren is zo namelijk heel veel werk.
 

Deleted User - 308552

Is dit al doorgegeven aan de devs? Ik krijg namelijk bergen kritiek omdat sommige onliners niet mee konden doen... Dank u, afwezige optie! :blink:
 
Bovenaan