• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Online of offline bij fortgevecht

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 39 88,6%
  • Nee

    Stemmen: 5 11,4%

  • Totaal aantal stemmers
    44
  • Enquête gesloten .

DeletedUser9519

Elke stadsleider in een nieuwe wereld kent het probleem wel, je staat met veel te veel mensen bij een pioniersfort en je moet rekruteren. Je kiest de hoogste levels uit met de beste wapens maar eigenlijk wil je ook nog wel weten of ze wel online zijn, dan kan je beter meer onliners rekruteren. Natuurlijk kan je in de chat zien wie er online is bij het fortgevecht, maar het is veel overzichtelijker als mijn idee wordt geïmplementeerd.

Daarom heb ik bedacht dat er in de rekruteerlijst voor/achter elke naam een groen of rood bolletje komt te staan waaraan je kan zien of de desbetreffende persoon online is of offline. Zo hoef je niet de hele tijd van je rekrutenlijst naar de chatlijst te kijken wat heel lang duurt en heel onoverzichtelijk is.
 

DeletedUser12132

Goed idee! 4/5 :sheriff:! Ik heb wel eens gehad dat ik een paar kapitein had gemaakt en dan bleken ze niet online te zijn!
 

DeletedUser

dit idee is top, mijn idee (had er ook al eentje voor) is gewoon dat je in de chat mensen kunt benoemen, maar eigenlijk komt dat op hetzelfde neer ;)
 

DeletedUser11612

Kleine toevoeging.
Als het fort te vol zit, dus meer dan 42 defenders bij een pioniersfort, dat de server mensen kiest die online zijn, en niet de onliners uit het fort kickt...Dit kan waarschijnlijk makkelijk te coderen zijn ;)

Idee van kars 4/5:helpie:
 

DeletedUser

goed idee! 4/5


Kleine toevoeging.
Als het fort te vol zit, dus meer dan 42 defenders bij een pioniersfort, dat de server mensen kiest die online zijn, en niet de onliners uit het fort kickt...Dit kan waarschijnlijk makkelijk te coderen zijn ;)

Idee van kars 4/5:helpie:

geen goed idee want dan kan je bv als lv 15 wel mee doen als je online bent meer een lv 99 die offline is word gekict(kies jij maar). dus moet je nog wel zelf kunnen bepalen
 

DeletedUser12001

Best handig...
Maar dit kan je dan toch enkel doen vlak voor het fortgevecht ?
Want als je vroeger recruiteerd en dan zijn ze wel al online maar later tijdens het gevecht zelf niet.
 

DeletedUser9519

Ja dat kan alleen vlak voor het gevecht, maar dat is sowieso al de standaard. Iedereen rekruteert vlak voor het gevecht.
 
Ik had gewoon een slechte bui en daarna wou ik wel eens zien hoe lang het zou duren eer iemand achter uitleg vraagt.

Ik geef het in het echt 4/5 wat het is nog geen totale garantie. Ik heb het al meerdere keren voorgehad dat ik aangemeld was voor een gevecht, The West open staat (online dus) maar door dat ik met iets ander bezig ben en het gevecht gewoon vergeet.

Niet dat daarvoor een oplossing zal bestaan.
 
Bovenaan