• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

oktoberfest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser385

omdat het kon, deed ik t ook -.- vind ik zo'n stom paard

geef me dan liever een 1000 munten envelop, of iets anders, maar geen paard -.-
 

DeletedUser

daar sta ik dan, met mijn wel verdiende muntjes in mijn zak! Met een goede hoop op een setje druk ik op de knop van 800 munten

...

...

Hij draait en op het moment dat hij stil staat, staat er: haal uw prijs op! Vol verwachting druk ik op de knop en daar is het: Drankje van een nieuw begin. Ik wordt wat droevig want die had ik al een keer gekocht en daarvan heb ik er nu dus twee terwijl ik ze niet kan verkopen :unsure:

Gelukkig heeft deze heer meer muntjes dan 800 dus doet hij de wachttijd verkorting en drukt nogmaals op de knop van 800 munten.

...

...

Hij draait nogmaals en als hij stil komt te staan: haal uw prijs op, met een licht gedrukte spanning druk ik erop en het is: Drankje van een nieuw begin

Ik vind dit echt zo stom dat er bijna een rageQuit aan zit te komen...

Ik hou me nog eventjes in terwijl ik verdrietig naar mijn drankjes kijk
 

DeletedUser

daar sta ik dan, met mijn wel verdiende muntjes in mijn zak! Met een goede hoop op een setje druk ik op de knop van 800 munten

...

...

Hij draait en op het moment dat hij stil staat, staat er: haal uw prijs op! Vol verwachting druk ik op de knop en daar is het: Drankje van een nieuw begin. Ik wordt wat droevig want die had ik al een keer gekocht en daarvan heb ik er nu dus twee terwijl ik ze niet kan verkopen :unsure:

Gelukkig heeft deze heer meer muntjes dan 800 dus doet hij de wachttijd verkorting en drukt nogmaals op de knop van 800 munten.

...

...

Hij draait nogmaals en als hij stil komt te staan: haal uw prijs op, met een licht gedrukte spanning druk ik erop en het is: Drankje van een nieuw begin

Ik vind dit echt zo stom dat er bijna een rageQuit aan zit te komen...

Ik hou me nog eventjes in terwijl ik verdrietig naar mijn drankjes kijk

:o die drankies zuip ik alatijd gelijk op alle drank dus eigenlijk LOL ... kusje erop [smile:kizz/kizzieee] van jouw eerste 800 ronde had ik nu heel mij gratis binnen gehad zeg :laugh: denk ff na waarom ze dit hebben he ;) http://www.youtube.com/watch?v=rkRIbUT6u7Q :mad::donkey:
 
Rt8gNMS.png


T beest ziet er echt dik / harig uit.... ist geen pony? :p
 

DeletedUser16049

Waarom zijn de hoeden / riemen / schoenen niet meer waard, werd je ze ten miste nog voor een leuk bedrag kwijt bij de rrh :mad:
 

DeletedUser16249

Heeft iemand ook een link van de sets? Ik vind dit wel leuk hoor, heb ik best wat aan denk ik. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan