• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

oktoberfest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer 3 nieuwe setjes :laugh:

wel tof dat het nu weer met upb kan trouwens;)

had ze al op de beta gezien, zijn weer 3 setjes met paard en zadel
 

DeletedUser15868

Nieuwee settt!!!! POMPUHHHHHHHHH lawl ben benieuwd wie nu nog moeite doet voor een set die over n kleine tijd weer waardeloos is.. :mad:
 

DeletedUser6405

Nieuwee settt!!!! POMPUHHHHHHHHH lawl ben benieuwd wie nu nog moeite doet voor een set die over n kleine tijd weer waardeloos is.. :mad:

Ja dat hoort bij het spel, het is ook nooit goed ! :mad:

ik ben zelf erg blij dat er nu ook met munten betaald kan worden! Hopelijk krijgt "iedereen" ook de broeken/kledij/paard/zadel en niet de schoenen en hoeden.
 
ik vind het ook leuk. heb op alle werelden veel muntjes. dus proberen de setjes compleet te krijgen op wereld 7, zullen weer leuke ruildagen worden ;)
 
Weer 3 nieuwe setjes :laugh:

wel tof dat het nu weer met upb kan trouwens;)

had ze al op de beta gezien, zijn weer 3 setjes met paard en zadel



Geen vuurwerk deze keer? :o
Ik vond dat wel een goed concept eigenlijk... Er waren nonpa spelers die echt heel veel binnen hebben gehaald toen, gewoon door keihard te arbeiden en zo :p
Maar ik snap het systeem denk ik, eerst doen ze een event met vuurwerk of hartjes, dan een met upb en met kerst wss weer een met $, zoals vorig jaar :)
 
Geen vuurwerk deze keer? :o
Ik vond dat wel een goed concept eigenlijk... Er waren nonpa spelers die echt heel veel binnen hebben gehaald toen, gewoon door keihard te arbeiden en zo :p
Maar ik snap het systeem denk ik, eerst doen ze een event met vuurwerk of hartjes, dan een met upb en met kerst wss weer een met $, zoals vorig jaar :)

nee, geen vuurwerk deze ronde. ;)
 
Dat vuurwerk was klote veel werk als je iedereen dat spul wilde sturen. Heb ik liever dit, wat ik passief gespaard heb.
 

DeletedUser16049

Elke event het zelfde, eerst niet tevreden en vervolgens toch blij zijn met de kleren die je eruit hebt gekregen. uhu! :cool:
 

DeletedUser15117

Als je op het tandwieltje klinkt in de clothcalc kan je instellen hoe zwaar lp meetelt. Normaal is het 10 uitwijkwaarde, 10 mikwaarde en 100 lp. Verlaag de 100 naar 40 en je ziet niet meer je lp-kleding bij fg-kleding.
 

DeletedUser14698

gelukkig zijn de fg setjes niet beter als bob/black want die 2 setjes kunnen echt net in het spel iets beter en je kleding word belangrijker als je vaardigheden
 

DeletedUser6405

Iemand al wat leuks gevonden? Ik haal net een deadwood dick kist uit 1 keer 800. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan