• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Oktoberfest 2016

DeletedUser

Hallo, vraagje. Hoe kom je aan lokaal bier? (Voor de game, m'n eigen kroegbaas kon me helaas niet verder helpen)
 
Wat me opvalt de laatste tijd met de nieuwe opdrachten: de hints in de opdrachtteksten ontbreken of zijn wat vager en de droprate is inderdaad wat lager. Droprate is geen probleem, hints die ontbreken is wat irritanter omdat je dan naar een franse/poolse wiki moet waar alles alsnog staat uitgelegd.

Ja, is inderdaad wel jammer. De droprate is ook wel erg laag hoor bij sommige opdrachten, zeker bij de opdracht Zakenidee, waar je echt heel lang moest zoeken.
En ja, onze wiki wordt idd helaas eigenlijk nooit meer bijgewerkt en 't gaat ook wel heel erg veel tijd kosten om die up-to-date te houden en te maken. Misschien daar iemand voor huren voor bepaalde tijd ofzo.
Ook tw-db blijft met opdrachten achter, maar goed, daar kan men hier niets aan doen.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Mensen die interesse hebben om mee te helpen aan de wiki kunnen wellicht eens een berichtje naar mij sturen met je ideeën. :)
 
Met rondkijken wat buitenlandse wiki's wel hebben en de NL wiki (nog) zul je waarschijnlijk de belangrijkste zaken wel vinden
 
Mensen die interesse hebben om mee te helpen aan de wiki kunnen wellicht eens een berichtje naar mij sturen met je ideeën. :)

Ik zou best iets willen doen, maar het is wel lastig. Echt bijna alles is verouderd en bovendien moet je er ook wel een beetje kennis van hebben lijkt me. Alles moet nieuw worden en belangrijker nog, onderhouden :S
 
Ik stel voor dat Inno de wiki's centraliseert. Dus 1 officiële wiki-tekst die elke CM per land laat vertalen door het team of door vrijwilligers op het forum.
Aankondigingen voor events etc. hebben ook allemaal dezelfde inhoud qua tekst, dus waarom niet de wiki? Lijkt me wel zo professioneel.

Daarna is het updaten niet meer zoveel. 1 nieuwe opdracht per 2 weken is wel te overzien.
 

DeletedUser4007

of je moet zelf kiezen welke wiki je gaat volgen
en die gewoon gaat vertalen en kopieren
 

DeletedUser14167

In de officiële aankondiging staat dat event tot 6 oktober duurt, maar de timer links in beeld geeft aan dat het event al dinsdag de 4de zal stoppen. Welke datum klopt?
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Het wordt 6 oktober. In het spel zullen we dit met de eerstvolgende spelupdate (aanstaande dinsdag) aanpassen.
 
Haal AUB die random kist gelijk helemaal weg, word er flink flauw van om na 9k zooi sparen zo'n kist te krijgen waar vervolgens weer eens die waardeloze mojo troep uitkomt.
Kan die mojo troep sowieso niet snel verdampen uit het spel? Je hebt er namelijk helemaal niks aan.....

Krijg die random kisten bij avo ook nauwelijks, wil ze nu helemaal niet zien dus.
 

DeletedUser14167

Bij random kistje heb je nog kans op een setdeel van de bandietenset, uit die gelukskistjes komt alleen maar troep zoals mojo, tent, hoefijzers, etc. Dus die gelukskistjes mogen ook wel heroverwogen worden.
 

DeletedUser16209

laten we nou maar gwn blij zijn dat ze er werk van maken, als je die random kisten niet wil wrm verkoop je ze dan niet gwn? er zijn mensen die ze wel willen kopen om dan mojo te krijgen.
 

DeletedUser4007

laten we nou maar gwn blij zijn dat ze er werk van maken, als je die random kisten niet wil wrm verkoop je ze dan niet gwn? er zijn mensen die ze wel willen kopen om dan mojo te krijgen.

kisten kopen om mojo te krijgen?
:D dat is een hele goede grap
 

DeletedUser16209

je ziet het punt niet, er zijn mensen zat die die random kluizen kopen enkel en alleen om er bandieten uit te halen, maar iedereen weet dat er meer kans is op mojo, en toch blijven ze ze kopen.
dus ipv te klagen erover kan je ze altijd zelf openen of verkopen.
 

DeletedUser14167

ja idd, die randomkistjes kun je nog verkopen voor 50-100k omdat er bandieten spul uitkomt, mijn klacht gaat over de gelukskistjes. Uit die kistjes komt alleen maar mojo en andere rommel.
 
Als er geen 'slechtere' opties tussen zitten kun je net zo goed iedereen alle sets in 1x geven. Is gewoon onderdeel van het (gok)spelletje en de manier waarop Inno geld verdient.

Neemt niet weg dat het natuurlijk frustrerend is, heb zelf ook een random kist (bandieten halsdoek) gehad uit een 9K.
 
Bovenaan